Bedankt, 31pp gaan het dus worden. En die 49 per week extra zulken denk ik niet heel veel gebruikt gaan worden.
Die 2 liter vocht dat gaat wel goed komen net als de proties groente en fruit en het vet. Alleen zit ik wat het calciumrijke betreft natuurlijk wel met het probleem dat ik geen melkproducten kan eten, enige wat goed gaat is harde kaas neem aan dat kaas ook tot de calciumrijke voeding behoort. En verder eet ik sojayoghurt en drink heel af en toe sojamelk maar van die laatste ben ik geen hele grote fan tenzij er glutenvrije havermout door zit. Vroeg me dus af of er nog andere opties zijn om aan die 3 porties calcium te komen met liefst niet al te veel punten. Ik ga morgen, of heel misschien vanavond nog, even kijken om een eetdagboekje aan te maken.
Points verdienen met bewegen zal er vermoed ik niet inzitten, hahaha. Al is dat stukje op en neer naar de brievenbus voor mij al een hele marathon al is het maar 100 meter  _________________ Life isn't about waiting for the storm to pass it's about learning to dance in the rain.
 |