Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Even voorstellen, marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Bedankt, 31pp gaan het dus worden. En die 49 per week extra zulken denk ik niet heel veel gebruikt gaan worden.

Die 2 liter vocht dat gaat wel goed komen net als de proties groente en fruit en het vet. Alleen zit ik wat het calciumrijke betreft natuurlijk wel met het probleem dat ik geen melkproducten kan eten, enige wat goed gaat is harde kaas neem aan dat kaas ook tot de calciumrijke voeding behoort. En verder eet ik sojayoghurt en drink heel af en toe sojamelk maar van die laatste ben ik geen hele grote fan tenzij er glutenvrije havermout door zit. Vroeg me dus af of er nog andere opties zijn om aan die 3 porties calcium te komen met liefst niet al te veel punten. Ik ga morgen, of heel misschien vanavond nog, even kijken om een eetdagboekje aan te maken.

Points verdienen met bewegen zal er vermoed ik niet inzitten, hahaha. Al is dat stukje op en neer naar de brievenbus voor mij al een hele marathon al is het maar 100 meter Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jul 2016 19:24    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
calciumrijk hoft geen melke te zijn
oppassen met harde kaas dat telt heel hard aan en is ook behoorlijk zout
sojayoghurt is prima maar ook bv broccoli ed zit vol met calcium
en er is niks mis met een ontbijt van havermout met sojamelk

http://eten-en-drinken.infonu.nl/producten/85555-calciumrijke-voedingsmiddelen-niet-zuivelproducten.html

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 31 jul 2016 19:36    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je dipinipi, wist inderdaad dat er ook niet melkproducten calcium bevatten maar wist niet of die ook golden voor de Weight Watchers als een van de porties calcium.

Oh en havermout als ontbijt was ik zeker van plan om ook te maken hoor, vind het heerlijk namelijk. Ben alleen bijna door mijn voorraad sojamelk heen dus binnenkort even nieuwe halen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jul 2016 20:45    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Heb mijn eigen dagboekje aangemaakt https://www.weegclub.nl/forum/dagboek-van-marianneke81-t53835.html

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 aug 2016 10:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2