Auteur |
Bericht |
Kirst Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 24-3-2014 Berichten: 374 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Deventer
|
|
Hallo allemaal!
Mijn naam is Kirsten, 24 en ik ben iets te zwaar. Ik ben nu zo'n 3 weken bezig met gezond eten en ik heb gemerkt dat ik het af en toe nog wel zwaar heb om dingen te laten staan. Afgelopen vrijdag had ik bijvoorbeeld training en dan is dat ene biertje na de training wel lekker. Helaas volgens er na die ene meer. Hopelijk kan ik via deze site wat tips krijgen.
Groetjes Kirsten |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 24 mrt 2014 16:04 |
|
 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 40842 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Welkom bij de Weegclub Kirst. En heel veel succes met afvallen, groetjes Missy |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 24 mrt 2014 16:06 |
|
 |
Kirst Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 24-3-2014 Berichten: 374 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Deventer
|
|
Dank je wel! Aan jou kan ik wel een voorbeeld nemen, bijna 20 kilo kwijt, wat knap! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 24 mrt 2014 17:52 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 40842 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Net als iedereen, met vallen en opstaan hoor Kirst. Geheim is motivatie, je moet weten waarom je zo graag wilt afvallen. En je daaraan vasthouden als het eens moeilijker is.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 24 mrt 2014 18:09 |
|
 |
|
 |
Kaatje Weegclubfan voor het leven

|
|
Hallo Kirsten, welkom bij de weegclub. Je bent in elk geval lekker enthousiast van start gegaan! Ik zag dat je al een eetdagboekje hebt en je hebt aangemeld bij een sprintje. Leuk!
Dit weegclubforum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Van links naar rechts:
Ron, Odette, Ellen, Astrid, Emy,
Coby Dini, Karin
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:
Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.
Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.
Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier
Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.
Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Karin. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 24 mrt 2014 22:06 |
|
 |
Kirst Vaste Weegclubfan

|
|
Dank je wel! Ik ben zeker van plan om mijn best te gaan doen. Mijn motivatie is nu voornamelijk dat ik hele leuke kleren (en vooral jurkjes) in de kast heb hangen die me op dit moment gewoon niet mooi staan. Daarnaast voel ik me niet lekker in mijn vel en merk ik met sporten dat ik af en toe wel last heb van de dikte van mijn bovenbenen. Op naar slanke benen dus!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 24 mrt 2014 22:41 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 52007 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Welkom, wellicht vind jij dit ook leuk om een jurkje wat net niet past buiten de kastdeur te hangen, en dan iedere week kijken hoe ver je erin kan.
Gelezen bij een deelnemer hier,
succes |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 29 mrt 2014 18:22 |
|
 |
|
 |
Kirst Vaste Weegclubfan

|
|
Wat een goede tip. Ga ik doen! Ik heb 9 mei een bruiloft en ik heb nog wel een mooie jurk, maar die staat wel iets beter als ik wat meer ben afgevallen.  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 30 mrt 2014 11:14 |
|
 |
Kirst Vaste Weegclubfan

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 07 aug 2015 12:05 |
|
 |
Kaatje Weegclubfan voor het leven

|
|
Welkom terug dan maar en succes! |
|