Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Even voorstellen: Kirst

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Welkom terug Kirst, het is altijd het goede moment om de draad weer op te pakken hoor. Lachen Veel succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jan 2016 1:59    
Vrouw Weeggegevens   Kirst
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank je wel!! Ik ga mijn best doen/

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jan 2016 11:37    
Vrouw Weeggegevens   Kirst
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal!

Ik ben een aantal jaren niet meer actief geweest op het forum. In die tijd is er ontzettend veel veranderd. Ik ben verhuist, en nog eens verhuist. Ik heb de liefde van mijn leven gevonden en 3 weken geleden heeft hij mij ten huwelijk gevraagd! Hier ben ik natuurlijk heel erg blij mee, maar de afgelopen jaren is mijn gewicht wel gestaag geklommen. De afgelopen tijd extra hard (door Corona, door stress en door het vriend/verloofde die alles kan eten zonder aan te komen).
Nu ik mijn bruiloft in het vooruitzicht heb, wil ik heel graag in een mooie bruidsjurk. En niet dat ik nu geen mooie zou kunnen vinden hoor, maar degene die ik voor ogen heb staat denk ik toch mooier met wat minder kilo's. Bovendien wil ik er gewoon op mijn allerbest uitzien. Ik krijg hierin wel wat steun van mijn schoonmoeder (waar ik momenteel bij inwoon), schoonzus en natuurlijk mijn verloofde. Maar ik merk dat ik er misschien net iets meer voor wil gaan dan zij. Dus vandaar dat ik het hier weer ga proberen.
Vorige week ben ik begonnen, nadat ik 2 verjaardagsweekenden achter de rug had en op mijn zwaarste ooit woog: 92,5 kg!! Gelukkig ging de eerste week al goed, en ben ik de eerste kilo's alvast weer kwijt. Met gezond eten wil ik eerst naar 80 kg, en uiteindelijk richting 75/70 kg. Op naar hele mooie bruidsfoto's!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 aug 2020 9:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3