Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Even voorstellen ilseg1980

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ilseg1980
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik ben Ilse en ben 33 jaar. Ik ben getrouwd en ben moeder van 2 prachtige meiden van 4,5 en bijna 2 jaar. Tijdens de zwangerschap van de tweede heb ik zware bekkeninstabiliteit gehad waardoor ik halverwege de zwangerschap met krukken kwam te lopen. Rlaas heb ik na de zwangerschap nog een jaar moeten revalideren van deze klachten. Nog steeds is mijn lichaam niet de oude maar ik mag niet klagen. Doordat ik lange tijd niets heb kunnen doen vanwege de klachten vlogen de kilo's eraan. Ik ben ook nog eens een emotie-eter dus tja, dat kwam mijn gewicht niet ten goede.
Na de zoveelste afvalpoging en het bekende jojo-effect was ik het echt zat. Er moet iets gebeuren........ Alsof het zo had moeten zijn zag ik het programma Wist je dat? op tv. Hier hadden ze over Straight Away. Ik besloot er geen gras over te laten groeien en heb mij gelijk verder verdiept op internet over dit afval programma/ product. Toen heb ik die maandag gelijk een mail vestuurd naar de dichtsbijzijnde coach. Ik ben 29 januari bij haar langs gegaan en heb mij volledig laten informeren. Ik raakte helemaal enthousiast! Toen moesten we natuurlijk nog wel even wegen.....slik....102,8 kg. Pffff, zo zwaar woog ik tijdens de zwangerschappen....best confronterend!!! De volgende dag ben ik gestart met de producten, ik neem 3 SA producten per dag en 's avonds een maaltijd van 300 calorieen. Op 5 februari had ik mijn eerste weegmoment, hoppa 4,2kg er af, dus weeg nu 98,6 kg. Wat ben ik blij en dit motiveerd natuurlijk om door te gaan. Morgen moet ik weer wegen, ben benieuwd hoeveel er nu af is. Maar ik merk al dat sommige broeken weer fijner zitten. Kortom, het begin is er maar ik ben er nog lang niet.
Ik wens een iedereen heel veel succes bij het afvallen.

Liefs, Ilse
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 feb 2014 11:26    
Vrouw Weeggegevens   bep1917
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo Ilse
Welkom op het forum. heerlijk dat je zo snel al veel kwijt bent,
Heb jij dat ook als eenmaal besluit dat je wil afvallen dan voel ik me al beter. Het is wel pech dat je bekkeninstabiliteit hebt opgelopen. Heb je nu nog pijn? groetjes lieske

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 feb 2014 20:09    

Reageer met quote
Hoi Lieske,

Nou er moest ook echt wel wat gebeuren. Ik merkte hoe zwaarder ik werd des te meer ik ook last kreeg van mijn bekken. Denk dat het altijd wel een zwakke plek blijft, maar flink wat kilo's er af zal alleen maar in mijn voordeel werken. En ja, als het dan zo snel gaat doet mij dat wel goed. Morgen weer wegen, ben benieuwd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 feb 2014 21:45    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Ilse
Weetje het is jou leven maar pas op dat niet te snel afvalt Ik spreek uit ervaring dan gaat je stofwisseling omlaag en is de kans groot dat je gaat j-o jo- en

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 feb 2014 23:43    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Welkom bij de Weegclub Ilse. Ik wens je veel succes, met afvallen en daarna met opbouwen naar normaal eten, zodat je je gewicht ook kunt behouden! Groetjes Missy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 feb 2014 1:37    

Reageer met quote
Lieske welk dieet heb jij gevolg dan? En wat doe jij nu? Ik ga er van uit dat mijn coach mij hierin zal begeleiding.

Missy bedankt. Voorlopig heb ik nog een lange weg te gaan.

Vanochtend weer naar mijn coach geweest. Er is weer 2,1 kilo af. Ik ben helemaal blij met dit resultaat. In 2 weken ben ik nu 6,3 kilo afgevallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 feb 2014 13:39    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Ilse
Ik heb vriendinnen die het Cambridge dieet volgden , harstikke duur en dan val je af als en tureluur. Bij Cambridge krijg je ook begeleiding. Maar je veranderd je eetpatroon niet. En je vernaggelt je stofwisseling die gat omlaag en als iets extr"s eet zet het aan Ze zijn nu een jaar verder waren super slank maar allemaal zijn nu nog dikker dan toen ze begonnen OOk Erica terpsra volgde z"n crash dieet ze is nu net zo dik als vroeger Als je mijn dagboekje leest zie wat ik per dag eet. Ik ben naar een dietste gegaan zit in het basispaket en ze heeft Z"n plan gemaakt wat ik lekker vind en wat ik kan betalen Ook omdat ik vegetarier ben. Soms tracteer ik mezelf op een moorkop daar zitten minder calorieen dan bv appeltaart . Met haar dieet val je langzamer af maar ga je niet jo jo en Helaas werd ik in de herfsr twee maanden ziek en had geen energie om gezond te koken en ik wandel veel dan krijg je meer spierweefsel en gaat je stofwisseling omhoog. Ik heb vroeger ook crashdieten gevolgd viel goed af maar ging jo-jo-en Alleen je portemonee wordt lichter van . . Het is jou keuze om jou manier te volgen, maar ik weet uit eigen ervaring en van vriendinnen dat crashen een korte termijnoplossing is. Groetjes Lieske

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 feb 2014 14:48    

Reageer met quote
Ik ben van mening dat ieder zo zij eigen ervaringen heeft met bepaalde diëten. Je leest ook veel goede verhalen over Straight Away, dat mensen nog steeds op hun gewicht zijn. Dat geld het zelfde over Cambridge. Dit zie ik in mijn eigen omgeving.
Maar goed, neemt niet weg dat ik je reactie niet waardeer hoor;)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 feb 2014 15:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja je hebt gelijk het is jouw leven en jij beslist hoe je af wil vallen Helaas ken ik teveel mensen die zijn gaan jo-jo-en. Ondanks de goede begeleiding en andere proteine dieten met begeleiding. .
En je moet leren er moet natuurlijk niets een gezond eetpatroon te ontwikkelen ook als bij feestjes bent. Veel succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 feb 2014 15:22    

Reageer met quote
Dank je, jij ook!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 feb 2014 15:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2