Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Even voorstellen Dumbell

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dumbell
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo,

Ik ben 37 jaar en een kleine 4 jaar geleden binnen een jaar van 109 kg naar 65 kg gegaan, doormiddel van een dieet van de dietiste. Vorig jaar was een pechjaar voor ons en dat was heel goed aan de wegschaal te zien. Inmiddels weeg ik 85,6 kg. Ik loop weer bij een dietiste en ik hoop dat het me gaat lukken weer terug naar de 65 kilo te gaan. Het zal niet makkelijk worden volgens de dietiste, maar ik wil er voor gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 aug 2020 21:59    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Hallo Dumbell, van harte welkom bij de weegclub.
wat knap van je zeg!!!
gaat je nu ook weer lukken hoor maar misschien gaat het iets langzamer
Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 25 aug 2020 9:06    
Vrouw Weeggegevens   Kirst
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Succes Dumbell! Je hebt al laten zien dat je goed naar je streefgewicht toe kunt werken. Ik weet zeker dat het deze keer ook weer lukt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 aug 2020 15:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1