Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Eva's Modifast Dagboekje.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Forsaken
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: modifast

Reageer met quote
Nog bedankt Renata Lach

Ik heb een weekje pauze. Zit er doorheen, geen zin meer, zin in van alles. Gewoon eten. Volgendeweek doe ik t wel weer verder, maar nu ff niet meer. Komt waarschijnlijk ook omdat ik zwaar ongesteld ben. haha. En dan Zaterdag ook nog mijn eigen feestje. Combinatie van alles maakt het er niet makkelijker op. En het ging de laatste weken al niet lekker meer. Dus nu een dikke pauze. Met chips koekjes kaas en alles waar ik zin in in heb. En dan volgendeweek er weer keihard tegen aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2012 16:03    
Vrouw Weeggegevens   jeddles
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hee meis!

Voor als je terug bent en nieuwe motivatie nodig hebt, het vervolg op de jongerensprint is online:

https://www.weegclub.nl/forum/gezocht-jongeren-die-het-jaar-uit-willen-sprinten-deel-2-t39231.html

Hopelijk heeft je week 'fuck het dieet' het effect gehad wat je wilde bereiken en lukt het je weer om je ritme te pakken... en anders weet je ons te vinden als je klagen/kletsen/zeuren/babbelen wilt Erg blij

Liefs Jet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 okt 2012 13:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt voor je reactie! Lach

Ik ben ook weer van de partij ja Lach Gezellig!

Afgelopenweek goed begonnen, maar kan me maar moeilijk inhouden. Wel jammer, maar ik ben van plan me deze week er helemaal voor te gaan. Een halve kilo eraf is natuurlijk niet motiverend genoeg met zo'n shake dieet. Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 okt 2012 16:14    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Forsaken schreef:
Bedankt voor je reactie! Lach

Ik ben ook weer van de partij ja Lach Gezellig!

Afgelopenweek goed begonnen, maar kan me maar moeilijk inhouden. Wel jammer, maar ik ben van plan me deze week er helemaal voor te gaan. Een halve kilo eraf is natuurlijk niet motiverend genoeg met zo'n shake dieet. Uitlachen

Haha, Nee inderdaad. Met lekker en fatsoenlijk eten krijg je die halve kilo er ook nog wel vanaf... daarom klok je die shakes natuurlijk niet weg?! Erg blij Maar je komt er heus wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 okt 2012 13:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Probleem is dat ik van 1 keer per dag eten naar shakes ben gegaan. De foute dingen heb ik al veel beter leren weerstaan. zo dronk ik graag n blikje energie-drink per dag, waar ik een paar maanden geleden al van af ben gestapt. Jammergenoeg viel ik daar niet van af. Verder ben ik gewoon verslaafd aan chips denk ik. Uitlachen

Ik vind het echt stom dat ik vanaf kind af aan altijd al de dikste ben geweest, altijd al zwaar. En daar werd ik ook altijd mee gepest, tot op de dag van vandaag krijg ik daar nog steeds niet zulke leuke reacties over. Ik kan niet eens normaal boodschappen doen zonder dat er mensen zijn die het leuk vinden om er een opmerking over te maken. Terwijl mijn ouders mij echt niet veel te eten gaven, ik at echt niet teveel, gewoon wat een normaal mens ook zou eten. Ik kreeg zelfs cornflakes als 'chips' in het weekend, omdat mijn moeder daar ook wel op gelet heeft natuurlijk. Toch ben ik altijd twee keer zo zwaar geweest als ik had moeten zijn. En dat heeft me echt geen goed gedaan. Van een normaal gezellig kind die voor het eerst naar school ging naar een hoopje ellende. En zo ben ik nog steeds. Hoe kan ik mij nou in godsnaam goed voelen als er altijd wel mensen zijn die opmerkingen durven te maken. En iedereen zich maar aan de anorexia standaard blijven houden. ja Nee wat dat is natuurlijk wel mooi van die enge uitstekende botten.

Ik moest ook altijd mee doen met het ene na het andere dieet die mijn moeder deed. En toen ik een jaar of 17 was knapte dat bij mij. Ik wilde niet meer bezig zijn met mijn gewicht, ik werd daar alleen maar ongelukkiger van. En toen ben ik gaan Emo eten. Niks niet chocola of ijs, alleen maar chips. Een zak per avond was toen echt niet gek. Dat heb ik toen zeker wel 2 maanden gedaan. Niet echt van aangekomen toen. En daarna kon ik ook geen chips meer zien. Uitlachen

Ik snap ook niet waarom ik altijd al dik was. Echt ook vanaf heel kleins af aan. Terwijl ik normaal at, niet tot weinig snoepte, en ook actief aan sport deed. Nooit heb ik normaal kunnen zijn, nooit ben ik normaal behandeld door klas of stad-genoten.

De enige goede reden waar ik nu ook op kan komen waarom ik echt wil afvallen is omdat ik weer normaal naar buiten wil durven gaan zonder dat er gelijk een gast met vuiliszakkenjas mij hoeft uit te lachen en toe te roepen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 okt 2012 15:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hee meis!

Ik herken best grote delen uit jouw verhaal! Ook ik ben vanaf jongs af aan te zwaar geweest, terwijl ik gewoon aan sport deed en thuis echt niet overladen werd met patat en chips... Ik kreeg ook regelmatig opmerkingen of ik niet iets aan mn gewicht moest doen, zelfs stagebegeleiders die dachten dat ze daar opmerkingen over moesten maken! Om gek van te worden! En omdat iedereen zich ermee moest bemoeien, ging ik er als heerlijk tegendraadse puber tegenin. Fuck het gezonde eten, ik eet wat ik zelf wil. In mijn studietijd heb ik wat zakken chips verslonden. Bij de AH 2go een zak chips halen en die dan in de bus naar huis leegeten... en iedereen die je ook maar aan durfde te kijken, een heel vuile blik geven!

Totdat 2 van de schoonzusjes van mijn vriend (de vrouwen van zijn broers) allebei gingen afvallen en iedereen vond dat toch o-zo-knap. In mijn schoonfamilie heb ik me nooit echt welkom gevoeld, ik pas er niet zo leuk tussen als de rest, en ik heb altijd het idee dat ik van alle kanten steken onder water krijg. Door het afvallen had altijd iedereen het over die 2 meiden. En toen dacht ik: 'fuck it, als zij het kunnen, dan moet het mij toch ook lukken?' En toen ben ik gezond gaan eten. Aan het begin vertelde ik niemand dat ik aan het lijnen was, ik was bang om weer te falen en te moeten opgeven. Maar ik hou het nog steeds vol, ook met slechtere periodes tussendoor. Ik zit nu net weer sinds 1,5e week in een goed ritme. En nu zie ik wel dat ik dit niet doe voor mijn schoonfamilie of wie dan ook, maar voor mezelf.

Het lullige is dat mensen altijd over je oordelen, zonder dat ze je echt kennen, en dat iedereen al denkt te weten hoe het zit, terwijl dat helemaal niet zo is. En that sucks! Waar ik deze (bijna) roman (qua lengte) mee wil eindigen, is zeggen dat je het kan! Je bent al meer dan 10 kilo kwijt! En dat is misschien nog niet zoveel als je zou willen, maar het is al wel meer dan 10 kilo, en daar mag je kei trots op zijn! En ik heb respect voor de manier waarop je het nu weer oppakt!

Liefs Jet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 okt 2012 21:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dus, ik ben weer terug. t voelt alsof ik weer opnieuw begin bij het begin, gelukkig ben ik niet alles weer aangekomen.

Oh en sorry dat ik zomaar weg ben gegaan, ik kon t allemaal ff niet meer aan :l

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 feb 2013 18:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
En dr is alweer n kilo dr af. Wat fijn ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 feb 2013 21:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
-1,6 kilo Erg blij Misschien dat ik de twee nog haal tot het eind van het weekend, dat zou leuk zijn ^^

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mrt 2013 1:54    
Vrouw Weeggegevens   marije1976
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weg met de Weegschaal & maaltijdvervanger

Reageer met quote
Zo, kom ook even in je boekje lezen. We zitten in dezelfde sprint.
Cambridge is pittig maar het resultaat mag er zijn. Het voorjaar komt eraan en dat wil ook nog wel eens helpen stimuleren.
Succes, je kan het! Doe het voor jezelf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mrt 2013 16:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 3 van 6