Auteur |
Bericht |
Essie Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 27-5-2008 Berichten: 1154 Dieet: WW online Woonplaats: Den Haag
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 28 mei 2008 4:37 |
|
 |
|
 |
Fabiooltje Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 20-3-2008 Berichten: 11749 Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)
|
|
Hoi Essie,
Welkom hier!
Gefeliciteerd met stoppen met roken, da's heel goed!! (En dat weet je zelf ook wel).
Ik denk dat je nu gewoon wat meer trek hebt gekregen (omdat je gestopt bent met roken), en dan heb je ineens meer trek dan gezond is...
Tien kilo is te overzien (en misschien is acht kilo ook al wel goed) en je komt er dus wel! Heb je naast de spinning fiets ook een soort videoband of dvd met instructies? Het lijkt me nl heel erg lastig om zelf te bedenken om de weerstand wat hoger te zetten ofzo...
Nachtdiensten doen rare dingen met je eetlust, heb ik het idee. Dus veel succes daarmee!
Groetjes,
Fabiooltje._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 28 mei 2008 9:09 |
|
 |
Essie Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 27-5-2008 Berichten: 1154 Dieet: WW online Woonplaats: Den Haag
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 29 mei 2008 1:52 |
|
 |
Lunafloor Weegclubfan voor het leven

|
|
Hoi Essi,
Ik maak een uittreksel van het boek beck's dieetoplossing. Dat is speciaal voor mensen zoals wij, stress eters. Het staat in mijn dagboekje. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
groetjes lunafloor._________________ Elke stap die ik doe, mentaal of fysiek, is een stap vooruit.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 29 mei 2008 4:27 |
|
 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 50331 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Heel verdrietig van je huisdier, zeker als je een pijnlijke beslissing moet nemen.
Ik heb een hond(je) en als die wat heeft ow ow dan voel ik me ook niet fijn.
ff voorstellen dit is Pepper |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 29 mei 2008 8:20 |
|
 |
Essie Super Weegclubfan

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 30 mei 2008 3:22 |
|
 |
Essie Super Weegclubfan

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 31 mei 2008 3:47 |
|
 |
|
 |
Eisbeertje Weegclubfan voor het leven

|
|
Goedemorgen,
Ach wat een stress met je kat. Ik ben ook alleen en had drie kattenkindjes. Twee zijn er helaas overleden. De eerste is rustig in zijn slaap ingeslapen toen hij elf jaar was. Een half jaar geleden ging de tweede, die is zestien jaar geworden. Toni , die ik nu nog heb is op 12 mei zestien jaar geworden. Dat is dus ook een oudje. Als deze er eens niet meer is wil ik toch geen beesten meer. Dan wil ik vaker weg en ook nachtjes ergens overblijven. Die tien kilo die je kwijt wil gaat hier zeker lukken. Tien is te overzien. Je maag krimpt sneller dan je denkt en binnenkort kan je niet eens meer zoveel eten als je gewend was. Wel fantastisch dat je gestopt bent met roken. Roken is echt heel slecht voor de gezondheid. Je bent heel goed bezig. Ga zo door. Een heel prettig weekend en een knuffel aan je katten.
Ticker 2 van 5 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 31 mei 2008 7:53 |
|
 |
Maja Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 19-4-2008 Berichten: 423 Dieet: gewoon gezond eten Woonplaats: noord-holland
|
|
hoi Essie,
ik kom even 'terug-buurten'. nou, je maakt het jezelf niet makkelijk om in de nachtdienst te starten met afvallen. maar je doet het goed gezien het positieve resultaat op de weegschaal!
en helemaal super dat je gestopt bent met roken! dat is meer waard dan die kilo's!!
(en ik geloof dat die kilo's er heus wel weer af gaan).
ik ben ook een kattenmens (heb 1 "je-weet-wel-kater" en 1 poes) en leef helemaal met je mee. wens jullie voor Vinny positieve uitslagen. fijn dat hij zelf al wat lijkt op te krabbelen.
beterschap!
houd je ook van waterijs? dat scheelt zoveel calo's......
voor nu slaap ze en een fijn weekend,_________________ .
Groetjes, Maja
- - - - -
Laatst aangepast door Maja op za 31 mei 2008 22:43, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 31 mei 2008 9:38 |
|
 |
Nattie Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 20-5-2008 Berichten: 520 Dieet: Kcal tellen sporten weightcare (maagband) Woonplaats: Spijkenisse
|
|
Hoi Essie,
Zag gister je berichtje in mijn eetdagboek en ben je eens op gaan zoeken.
Maarre ik vind ook dat je het goed doet hoor. En vooral als je ook nog eens in de nachtdienst zit.
Vervelend van je kat. Wij hebben zelf ook 2 katten en een hond en een vijver met vissen, maar het blijft gewoon vervelend als 1 van je beesten ziek is. bah.
En helemaal toppie dat je gestopt bent met roken. Hoelang was je nu gestopt. Ik ken het hoor. Ik ben nu zelf 8 maanden gestopt en ik geloof dat ik in 3 maanden tijd al 7 kilo er aan had. Maar goed dan denk: maar ik rook niet. En dat is toch ook heel belangrijk. En nu gaan die kilo's langzaamaan vanzelf wel.
Gr Natasja ( nattie)_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 31 mei 2008 19:22 |
|
 |
|
|