Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Essie's modifast dagboek..

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Esmeralda1975
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Shakes

Reageer met quote
Stukjes kaas zijn i.i.g ook lekker jummie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jun 2014 13:14    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ahhh zie dat je ticker gelukt is Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 21 jun 2014 8:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja Ellen helemaal handmatig ingevuld met het kopieëren van de ipad gaat er toch iets mis...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 jun 2014 8:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen niks afgevallen... Jammer de bammer..
Gisteren een GOK dag

O 2 kh arme crackers met kaas en worst
T
L Bananenshake Modifast
T Stukje kaas
D Gebakken kipfilet en een halve komkommer
T Plakje kh arme amandelcake

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 jun 2014 8:42    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Je bedoelt gewoon op je computer thuis?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 21 jun 2014 8:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nee als ik met de ipad de link probeer te kopieëren dan gebeurd er iets raars waardoor het niet lukt.
Nu heb ik gewoon teken voor teken overgetikt met de ipad en dan lukt het wel ohhh
Het is het resultaat wat telt he Lach

Vandaag O op bezoek terwijl het daar helemaal nog geen tijd voor was zou dat door het afvallen/ dieet kunnen komen ?

Liefs Esmeralda

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 jun 2014 8:57    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
ja heb ik wel vaker gehoord
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 21 jun 2014 8:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hi Allemaal,

Weer een weekend achter de rug, ik blijf het weekend toch de raarste lijn dagen vinden altijd blij als het weer Maandag is.

Zal eerst even mijn menu's en gewicht van het weekend neerschrijven.
Vrijdagochtend gaf de weegschaal 153,6 aan hoopte stiekem Zaterdag nog wat afgevallen te zijn zodat de teller deze week op 2 kilo zou staan maar helaas niks..

Zaterdag

O 2 Zweedse vezelcrackers 2,9 kh met boter 1 kaas, 1 worst
T
L 2 stukken kipfilet en salade met komkommer, tomaat, witte kool, olijven,
T stukje kaas
A idem ochtend
T plakje amandelkoek ( kh arm)
Beweging beetje wandelen

Zondag
O 2 Zweedse vezelcrackers 2,9 kh met boter 1 kaas, 1 filet americain
T
L Bakje Griekse Yoghurt (lLidl weinig kh) met een heel klein beetje honing
T 2 gekookte eitjes
D Griekse salade met komkommer, tomaat, olijven, knoflook, feta, rode ui, oregano en een azijn, olijfolie dressing.
T Halve muesli reep
Beweging uur sportschool

Zondag dus voor het eerst naar de sportschool daar aangekomen komt er een leuke jonge jongen tevoorschijn dacht oh jee moet hij me gaan begeleiden ( zie maar hoe vooroordelen twee kanten op werken) maar het bleek een spontane, leuke, motiverende trainer te zijn, krachttraining ging leuk maar oh jee wat is mijn conditie toch slecht ;(
Thuisgekomen voelde ik me heel erg lekker de adrenaline spetterde door mijn lichaam s'middags al weer zin in om terug te gaan. Maar ik moest nog een dagje wachten vandaag om 2030 weer een afspraak met trainer dit keer om cardio door te nemen zodat hij een goed trainingsprogramma op kan stellen.

Vanochtend vol goede moed op de weegschaal maar niks is minder waar hij gaf weer een 154 aan dat was wel heel erg jammer.

Daarom vanmorgen maar weer aan de shake
O Modifast banaan
T
L
T
D
T
Nu even een vraagje voor jullie, ik heb dus helaas door mijn overgewicht diabetes gekregen.
Volgens mijn huisarts komt dit zeer waarschijnlijk doordat de insuline niet goed in de cellen kan komen.
Als ik afval zal deze insuline ongevoeligheid zeer waarschijnlijk afnemen of misschien wel weg zijn.
Gisteren dus vol goede moed gaan sporten s ochtends netjes in de 6 kom ik thuis prikken was toch wel benieuwd een 7,9 je mag best weten heb echt wat tranen weg moeten slikken iemand een idee hoe het komt dat mijn suiker van het sporten omhoog gaat ?

Ook slapen is de laatste tijd lastig en dat komt bij mij het afvallen ook niet ten goede ga netjes om 2230 naar bed sta om 630 weer op maar voor 1 uur val ik niet in slaap, iemand misschien tips ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jun 2014 8:50    
Vrouw Weeggegevens   Jo-anne
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Goeiemorgen Lach
ja, afgelopen weekend viel mij ook qua eten even niet mee (maar dat had je al gelezen). Je menu's zien er wel goed uit maar ja, je lichaam is een raar ding. Reageert bij iedereen anders...

Wel stoer dat je naar de sportschool bent geweest! Haha, idd de schrik van zo'n personal trainer die er 'perfect' uitziet Lachen LOL, zie het mij al gebeuren.. Wel is het dan fijn dat je vooroordeel niet blijkt te kloppen hé. Fijn dat je zo'n goede begeleiding krijgt, dat is erg belangrijk. En lekker dat je er zoveel energie van krijgt, vanavond weer, top!

En geef het sporten Fitness even een tijdje de kans, dat ga je echt wel merken op de weegschaal. Misschien niet van vandaag op morgen, maar het komt goed. Je kan het!

Hoop dat de Modifast wat voor je doet, dan krijg je daar weer wat extra positieve energie van om weer door te gaan. Van suiker en insuline heb ik niet zoveel verstand, maar er is hier vast wel iemand die je daar wat meer over kan vertellen.

Slapen daar zou ik wel wat over kunnen roepen, al kennen we elkaar niet echt. Als je druk in je hoofd bent met van alles en nog wat dan is het in slaap vallen erg moeilijk. Weet niet of jij daar last van hebt? Een warme douche voor het slapen zou kunnen helpen, of nog een warme kop thee. Dan is je lichaam wat behaagelijker en kun je de slaap wellicht eerder pakken. En is het niet te warm of te koud in je slaapkamer? Is wel wat lasting om zo uit de losse pols wat te roepen, ieder reageert anders natuurlijk. Van al dat wakker liggen wordt je ook nog eens heel moe en het afvallen gaat minder, dus in ieder geval een dike knuf, en ik hoop dat het snel beter gaat. Liefs!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jun 2014 9:35    
Vrouw Weeggegevens   Muiske
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (dietiste)

Reageer met quote
Inderdaad knap van je dat sporten....
Ik weet uit ervaring hoe zwaar het is om te sporten als je zo zwaar bent..... maar... het zal steeds beter en beter gaan naarmate je kilo's verliest he.... je zal er plezier in beginnen krijgen....

Met diabetes heb ik geen ervaring dus daar kan ik je jammer genoeg niet mee helpen.

Wat ik ook niet kan is met een knorrende maag gaan slapen.
Dan lig ik gegarandeerd wakker. Dus ik neem altijd nog een tussendoortje voor het slapengaan. Iets lekker warm. En/of een tas thee. Ook het vaste ritueel doen elke avond en elke avond op hetzelfde tijdstip gaan slapen durft ook wel helpen....

Muizewuis

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jun 2014 9:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 9 van 20