Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Essie's modifast dagboek..

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Muiske
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (dietiste)

Reageer met quote
Essie,
Geef het wat tijd......
Moeilijk maar het kan....

Het is een mathematische zekerheid..... als je je lichaam minder calorieen geeft dan het nodig heeft en er dan ook nog eens bijkomend verbrandt dan moet het uiteindelijk wel overstag gaan en verbranden...... met als resultaat een min op de weegschaal..... we moeten soms wel geduld hebben VEEEEEEEL geduld hebben.... Wij meiden met veel overgewicht al helemaal omdat we al zo vaak jojo hebben gespeeld he. Ik weet uit ervaring dat het bij mij soms pas tot twee weken nadien merkbaar is.

BV. goe dieten en pas 1à2 weken later resultaat zien
of goe foeteren en ook pas 1à2 weken later bijkomen.....

Heb dat ooit met mijn dietiste eens besproken en die wist me toen uit te leggen dat onze spijsvertering helemaal in de knop zit en dat je tot 2 jaar op gewicht moet blijven om dat weer te normaliseren. Niet echt leuk om te weten want nadat je afgevallen bent moet je minstens 2 jaar heel hard werken om gewoon op gewicht te blijven staan. Maar waar een wil is is een weg he.

Wij hebben de wil en de weg zijn we nu aan het bewandelen.......

Hou vol en veel success vandaag !

Muizewuis

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 jul 2014 8:05    
Vrouw Weeggegevens   Jo-anne
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Hoi hoi, Wellicht dat je lichaam even over moet schakelen naar ander eten meis. Daar heeft het wel even een paar dagen voor nodig. Ik ga het van de week ook langzaam aan proberen. Maar komt goed, gewoon rustig aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 jul 2014 11:26    
Vrouw Weeggegevens   ClumsyCat
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ja, gun het wat tijd. Hoe gaat het met je? Je doet het super goed, wees positief! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 06 jul 2014 16:04    
Vrouw Weeggegevens   Esmeralda1975
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Shakes

Reageer met quote
Vanmorgen op 150, 2 geëindigd hou wel vocht vast want ik heb het maandelijkse praatje weer en heb ook last van of ontlasting, of beter gezegd geen ontlasting.. Vandaag wapiti geslikt kijken of er wat los komt:) nu aan de gekookte eitjes en morgen weer steppen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 jul 2014 17:17    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
oh hoe treiterachtig...... nog 0.2kg om op die WII te kunnen.....

ik duim duim duim duim...... dat het je snel zal lukken !!!!!!!!

doorzetten Essie je komt er zeker en vast !

Muiske

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jul 2014 8:00    
Vrouw Weeggegevens   Mirandalet
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Lowcarb (shakes)

Reageer met quote
Als die wapiti geholpen heeft mag ze nu wel op de wii
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jul 2014 9:35    
Vrouw Weeggegevens   NinaM
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Esmeralda1975 schreef:
@ Nina die zijn lekker he !!! En weinig koolhydraten dat is nog beter en maar 8 kcal heb nu ook de zilveruitjes naa wat wil je nog meer.
Soep vind ik heerlijk ja moet even kijken hoe ik dat moet doen heb je nog een lekker idee/ recept ?

Jaaaa ze zijn lekker, weinig cal. weinig kh en ik vind de potten ook zo mooi van vorm. Beetje kegelachtig en ik bewaar ze voor van alles.

Soep maak ik op heel veel verschillende manieren, maar de meest eenvoudige is gewoon 2 - 2,5 liter water in grote pan, 2 bouillonblokjes erbij en dan grote zak soepgroente (of grote prei, ui en wortel) als basis. En daar kun je vrijwel alles aan toevoegen wat je maar lekker vindt.

Als ik kippensoep maak, bak ik eerst de kipfilet even aan (klein korstje) en dan in de soep. Vissoep maak ik van zalm, Noorse garnalen, witvis, laurierblaadje en scheutje droge witte wijn. En voor een soep met vlees erin, neem ik meestal 2 potjes vleesfond (ook in de soephoek) als basis en voeg daar dan later zelfgemaakte gehaktballetjes aan toe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jul 2014 10:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Poep kwam pas los ohhh na het weegmoment helaas vanmorgen nog steeds 150,2 op de schaal kom op kom op ik wil wii en

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jul 2014 13:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
hop hop hop Essie
nog effe en je bent er
doorbijten nu he meissie
nie opgeven hé

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jul 2014 15:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag een slechte dag, errug slecht
Vanmorgen
O reep van Be Slank
T stukje kaas
L Shake Be Slank
T 2 Gekookte eitjes
En toen begon het depressieve gevoelens het gevoel van lelijk zijn

Toen op 3 pruimen, 3 dadels, 2 liga's, stuk pure chocolade en daar bovenop kip meegegeten.

Nu zit ik verdrietig op de bank, waarom nou toch het is weken goed gegaan...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jul 2014 20:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Pagina 17 van 20