Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Essie's modifast dagboek..

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Esmeralda1975
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Shakes

Reageer met quote
Jo Anne zal je vlak voor je vakantie even plat bombarderen met lieve woorden en goede steun heb je die vast in de pocket ; )

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jun 2014 12:50    
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Hallo Esmeralda,

succes met je overstap naar low carb, voor mij is dat de manier om af te vallen. Geef je lichaam wel de kans om over te schakelen, shakes zit vaak nogal wat khd in en bij wisseling moet het lichaam daaraan wennen.
Denk er wel om dat je voldoende eet, het lijkt mij namelijk niet zo veel wat je eet. Anders lekkere rauwkost/groente doen bij je maaltijden. Vult lekker, vezelrijk en kan geen kwaad.
Je zou ook bij je cracker 's ochtends een gekookt ei kunnen doen en dan tussendoor 's ochtends ook 1. ' s middags bij je cracker met ham ook een rauwkost doen waarin je ook ham verwerkt. Tussendoor wat rauwe groente en 's avonds een lekkere wok van vlees of vis met groente, of als je geen ei hebt gehad die dag een lekkere ommelet of soort van uitsmijter maar dan geen brood eronder.
Een paar dagen proberen en dan zal je zien hoe lekker je eronder gaat voelen, ook het slapen gaat beter (merk ik bij mezelf)
Veel succes, als je het goed vind blijf ik je volgen. Ik heb ook nog een lange weg te gaan(ong 40 kilo). groetjes pien

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jun 2014 13:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Pien

Allereerst bedankt voor wat wijze woorden dat helpt me weer een stukje verder op weg.
Ik heb zeker een hele lange weg te gaan en zal me zelf onderweg zeker nog tegenkomen.
Fijn dat je langskomt en me volgt ik zal ook straks in jouw boekje komen kijken gaan we de strijd aan ?? We kunnen het !!!
Ergens ben ik bang om meer te eten moet uit kijken dat ik niet doorsla en te weinig eet uit angst niks af te vallen en zo te blijven.

Straks ga ik aan de kip, tip van de trainer ipv de reep van weight care heb vandaag low carb gegeten en begin zo al mijn 5e maaltijd( je) spannend vind ik het allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jun 2014 16:38    
Vrouw Weeggegevens   NinaM

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Esmeralda1975 schreef:
Hoi Pien

Allereerst bedankt voor wat wijze woorden dat helpt me weer een stukje verder op weg.
Ik heb zeker een hele lange weg te gaan en zal me zelf onderweg zeker nog tegenkomen.
Fijn dat je langskomt en me volgt ik zal ook straks in jouw boekje komen kijken gaan we de strijd aan ?? We kunnen het !!!
Ergens ben ik bang om meer te eten moet uit kijken dat ik niet doorsla en te weinig eet uit angst niks af te vallen en zo te blijven.

Straks ga ik aan de kip, tip van de trainer ipv de reep van weight care heb vandaag low carb gegeten en begin zo al mijn 5e maaltijd( je) spannend vind ik het allemaal

Hoi Esmeralda,

Ik heb het net als jij gedaan. In maart begonnen met Modifast shakes (viel als een tierelier af) en nu sinds 6 weken low carb. Het kan dus zonder aankomen, maar je moet inderdaad na het shaken rustig aan low carb opbouwen. Ik ben toen volgens mij begonnen met veel salades, groentesoep, kip, vis en rauwkost en zo min mogelijk koolhydraten.

Groet en heel veel succes,

Nina
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jun 2014 18:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@ NinaM
Goed om je berichtje te lezen en ik ga straks even in je dagboekje spieken.
Vanmorgen helaas aangekomen was 154.1 en ik heb wel even een zwaar gevoel in mijn hoofd ..
Wil zo graag afvallen maar het lijkt er op een of andere manier niet af te willen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jun 2014 6:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen tot mijn grote schrik een pond zwaarder op de weegschaal, wat is dit nu, snap er echt helemaal geen fluit van
Mijn uiteindelijke lijstje is geworden

O Vezelcracker met kaas
T Gekookt ei
L Vezelcracker met ham
T 3 plakjes Gelderse worst
D gebakken kipfilet met komkommer

Hele dag water en koffie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jun 2014 6:59    
Vrouw Weeggegevens   Lythia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weightcare

Reageer met quote
Misschien moet je lichaam even wennen aan het nieuwe eten?

Niet opgeven hoor. Gewoon je mantra blijven volgen: door, door, door Lach

"Strenght doe nog come from winning. Your struggles develop your strengh's. When you go through hardships and decide not tot surrender, that is strenght
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jun 2014 8:44    
Vrouw Weeggegevens   NinaM

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Esmeralda1975 schreef:
Vanmorgen tot mijn grote schrik een pond zwaarder op de weegschaal, wat is dit nu, snap er echt helemaal geen fluit van
Mijn uiteindelijke lijstje is geworden

O Vezelcracker met kaas
T Gekookt ei
L Vezelcracker met ham
T 3 plakjes Gelderse worst
D gebakken kipfilet met komkommer

Hele dag water en koffie

Heel normaal. Je lichaam gaat na Modifast kuur van zo'n 500 cal. op een dag (?) weer alles doen om reserves op te slaan. Ik heb destijds (meteen na de Modifast) verkeerde knackebrod gekocht; zaten meer kh in dan ik doorhad. Kwam toen niets aan, maar viel meteen ook 3 weken even niets meer af.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jun 2014 9:55    
Vrouw Weeggegevens   ClumsyCat
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik denk ook dat het de omslag is en dat je lichaam even moet wennen. Kan me voorstellen dat het heel rot voelt hoor! Maar je eet geen slechte dingen en ik vind je menu's zelfs erg klein, dus het ligt niet aan over-eten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 25 jun 2014 10:25    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Ook ik heb het vermoeden dat je te weinig binnenkrijgt, althans ik zou het niet vol kunnen houden zo weinig te eten. Je lichaam kan dan ook in de spaarstand gaan staan, want het is super blij iets binnen te krijgen. En bij twijfel zou je ook altijd 1 van de moderators kunnen vragen wat zij er van vinden. Kaatje is een expert op het gebied van de lowcarb. Maar ook op de sportschool kun je eens navragen wat nu te doen.

Ik mis in jou lijstje de groeten en die heb je nodig, voor meerdere stoffen. Voor de vulling, vezels en structuur die erin zitten. Neem bij je lunch een schaal met rauwkost. Dan niet met dressing uit de winkel maar eigengemaakt van bv een beetje kwark met wat kruiden erdoor of yoghurt.
Maar ook de avondmaaltijd, lekker wokken/roerbakken met veel groeten en wat rauwkost erbij. Heerlijk, je zit er suppervol van en je motortje draait.
Misschien dat anderen iets anders zien, gewoon vragen en lezen in dagboekjes van anderen. Dan krijg je allerlei tips waar je zelf je dingen mee kunt doen.
Succes en doorzetten hoor. de aanhouder wint en over een tijdje verdwijnen de kiloos bij jou als sneeuw voor de zon.

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jun 2014 14:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 12 van 20