Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Essie's modifast dagboek..

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ClumsyCat
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mooie fylosofie Muiske!

Succes Esmeralda, ziet er goed uit!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 24 jun 2014 7:02    
Vrouw Weeggegevens   Lythia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weightcare

Reageer met quote
Je bent echt goed bezig Esmeralda!
En dat van je vetpercentage, dat dacht ik ook meteen bij mij haha, maar gelukkig gaat dat ook omlaag als je gewicht omlaag gaat!

Groetjes

"Strenght doe nog come from winning. Your struggles develop your strengh's. When you go through hardships and decide not tot surrender, that is strenght
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jun 2014 7:32    
Vrouw Weeggegevens   Muiske
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (dietiste)

Reageer met quote
Dikke proficiat Essie voor je sportieve inzet !
Ik heb echt bewondering voor je daarmee.
Doe zo voort zou ik zeggen.
De kilootjes zullen smelten als de zon op deze manier....

Muizewuis

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jun 2014 8:44    
Vrouw Weeggegevens   Esmeralda1975
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Shakes

Reageer met quote
@ muizewuis, dankjewel ben blij dat het gaat en dat ik het ook nog leuk vind
En vind ik een heel goed idee smeltende kilo's smelt en ga heen hihi

@ Lythia ja laten we hopen stel je voor 80 kilo geen spieren en alleen maar vet kom ik daar voorbij trillen haha

@ Clumsycat dank je, dank je

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jun 2014 10:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@ Jo

Slapen was gisteren weer huilen met de pet op kwam gisteren rond. 21 30 van de sportschool af vol met energie en adrenaline..
Naar bed en niks hoor klaar en klaar wakker..
Mijn lieverd gaat vanmiddag voor mij melatonine halen om te kijken of het dan wat beter gaat slapen is ook zo belangrijk.

ja, wij gaan het halen onze doel voor de vakantie dat zal op vakantie ook onze stok achter de deur zijn om ons daar niet te laten gaan.

Ik wil de shakes op gaan maken en dan overgaan op low carb en dan zes keer per dag gaan eten, ben benieuwd ook wel een beetje eng.

Vanavond maar weer een uurtje zwemmen dat lichaam in beweging houden door door door hihi word een mantra zo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jun 2014 11:03    
Vrouw Weeggegevens   Mirandalet
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Lowcarb (shakes)

Reageer met quote
Moet zeggen dat lowcarb beter werkt dan 3 x per dag shakes hoor.
Maar dat moet je zelf even ondervinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jun 2014 11:19    
Vrouw Weeggegevens   Lythia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weightcare

Reageer met quote
Haha, dat zou wat zijn!
Maar door al dat sporten wat jij doet, krijg je zeker spieropbouw en dan verbrand je ook weer meer, dus dat is alleen maar goed!

Heerlijk, even lekker zwemmen met dit weer!

Veel plezier Lach

"Strenght doe nog come from winning. Your struggles develop your strengh's. When you go through hardships and decide not tot surrender, that is strenght
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jun 2014 11:25    
Vrouw Weeggegevens   Jo-anne
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Hey meis, dat is balen zeg. Had voor je gehoopt dat slapen beter zou gaan. aai Maar dan gaat de Melatonine je vanavond helpen, dat weet ik zeker. Uitroep ja slapen is één van de belangrijkste dingen die een mens kan doen.
En wat je zegt is waar, die doelen gaan we halen maar nog belangrijker inderdaad is dat die stok achter de deur staat en dt we ons "goed gedragen" op vakantie. Rollende ogen Rollende ogen hahaha, dat gaan we afspreken! Erg blij
Ik heb daar geen internet tot mijn beschikking dus ik zal jullie steun en lieve woorden straks 3 weken moeten missen, maar neem alle goede adviezen en lieve woorden mee in een envelopje. Als het dan even niet meezit trek ik er wat uit.
De shakes hebben mij echt een goede boost gegeven maar elk lichaam en elke mens reageert natuurlijk anders. En je moet doen waar jij je goed bij voelt. Niet eng vinden, gewoon om hulp vragen en die kun je hier gelukkig vollop vinden Lach Je kunt het!
Zwemze staks, veel plezier!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jun 2014 12:21    
Vrouw Weeggegevens   Muiske
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (dietiste)

Reageer met quote
Dat vind ik nu ook seh

Iedereen moet datgene zoeken dat voor hem/haar het beste werkt op dat moment. En jezelf niet teveel spiegelen aan een ander. Doe gewoon wat je zelf het beste vind/lukt op dat moment.

Wij gaan in juli 10 dagen kamperen me de caravan en dan in augustus 3 weekjes naar ons huisje in Hongarije. In beide gevallen kan ik mijn vervangmaaltijden en groentjes gewoon verderzetten aldaar. Dat is alvast de planning.

Muisewuis

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jun 2014 12:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag ben ik wederom een dagje aan het low carb doen moet zeggen ik heb geen honger maar moet wel echt bedenken wat ik zo ga eten als tussendoortje Lachen

Mijn schema tot nu
O 1 Vezelcracker met kaas
T 1 gekookt ei
L 1 Vezelcracker met ham
T moet ik gaan bedenken nu zo hihi
D dat word een weightcare reep de laatste en dan zijn ze op en ga ik ze ook niet meer kopen
T werkelijk geen idee

Beweging vanavond een uur zwemmen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jun 2014 12:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 11 van 20