Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Enorme eetbuien gehad

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kisara
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dientje maar wat is volgens jou dan wel een eetbui? want ik snap jou berichten ook niet altijd helemaal goed omdat ze zo gebrekkig zijn geschreven.

Maar als ik een pak koekjes achter elkaar op eet en ook nog een zak chips dan is dat een eetbui voor mij. En vaak stopt het daar niet en zeker mentaal niet. Ik herken precies waneer ik een eetbui heb omdat je dan alleen maar aan eten kan denken zoals ook andere dames hierzo hebben beschreven.

En ik denk echt niet dat het vocht is wat ik ben aangekomen als je een week veel te veel kcal naar binnen heb gewerkt.

Mijn streven is op 8 april 110 kilo te wegen!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mrt 2010 10:29    
Vrouw Weeggegevens   Lolitae
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hoi meiden, heb even mee zitten lezen en ik denk dat Dientje wil zeggen dat een (vr)eetbui is dat je oncontroleerbaar op vreemde (niet-etens) tijden verwoed door het huis gaat op zoek naar eten. Voor mij was dit bijvoorbeeld in de avonden. Dan had ik zin in 'iets'. Iets on-definieerbaars, dus niet 'ik moét chocolade' o.i.d.
Ikzelf ging dan zelfs met pakken cruesli aan de haal bij gebrek aan beter. áls ik maar wat te snaaien had. Hele pakken koekjes naar binnen werken, én chips, én chocolade, én pizza.. Terwijl je geen honger hebt.

Terwijl friet eten bij het avondeten in plaats van een verantwoorde maaltijd eerder is 'ik mag van mezelf iets lekkers, dat heb ik wel verdiend na zo'n week diëten' of 'een keertje friet moet toch kunnen?'. Zeg maar in je oude eetpatroon vervallen en meedoen met het lekkere eten dat andere mensen eten.

Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb verwoord Lachen

Ik denk dat bij zo'n eetbui, als hij dan al niet controleerbaar is, het het beste is dat je niéts slechts in huis hebt. Dan moet je toch al gauw uitwijken naar 'gezonde' alternatieven. Ik merk het aan mezelf. Als ik nu ongelofelijke zin heb om te eten wat niet te stoppen is grijp ik naar de crackers met mager beleg. Of fruit. Of Yoghurt. Als je daar veel van eet belemmert dit je dieet natuurlijk ook wel, maar het zijn in ieder geval heel wat minder (slechte) kcal en je voelt je ook niet zo opgeblazen erna. Vaak maakt het niet eens uit wát je eet tijdens zo'n bui, áls je maar eet.. En dan kan het maar beter verantwoord zijn toch ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mrt 2010 11:48    
Vrouw Weeggegevens   Kisara
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ja het is gewoon allemaal moeilijk. Zeker als je erdoorheen zit dan heb je ook nog weinig energie om iets vol te houden.

Mijn streven is op 8 april 110 kilo te wegen!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mrt 2010 15:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4