Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

En opnieuw weer voorstellen..

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Netje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Afgeleide van Dr. Cohen dieet

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik ben weer flink aan gekomen en gelukkig met Cohen er al weer 15 kg van af 😄! Ik ben er nog niet en daarnaast moet ik leren omgaan met mezelf zoals ik nu ben. Door een herseninfarct is mijn wereld op zijn kop gezet. Ik wil graag positief vooruit kijken. Wat ik niet kan wil ik graag wel kunnen en daag mezelf uit. Ook met de lijn!

Als ik dan toch mindervalide ben, dan graag eentje met niet al te veel overgewicht. En die kant ga ik nu weer op 😊👍🏻

Iedereen heel veel succes met het behalen van zijn of haar persoonlijke doelen op een, als t kan, leuke, gezellige, gezonde manier!

Groetjes, Annette

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 01 mrt 2016 16:49    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo Annette, welkom terug bij de weegclub. Mooi begin zet je neer, 15 kilo alweer! En een herseninfarct, da's niet niks Geschokt petje af voor je positieve houding. In hoeverre ben je nu beperkt geraakt?

Odette, Ellen,
Dini, Karin

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Als je iets aangepast wilt hebben gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Karin.

Laatst aangepast door Kaatje op di 01 mrt 2016 21:43, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 mrt 2016 19:13    
Vrouw Weeggegevens   Netje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Afgeleide van Dr. Cohen dieet

Reageer met quote
Bedankt dames!

Helaas geen 25 kg kwijt, dan was ik al klaar; met goed 15 kg nu ben ik al heel blij Erg blij!

Restverschijnselen... Tsja, dat verschilt per dag en hoe ik mijn energie verdeel. Ik ben de fijne motoriek van mijn linkerhand kwijt, mijn linker arm en schouder zijn stijver en zit minder kracht in.
Ik was met mijn man gek op hiken in de bergachtige streek Ardèche. Dat gaat niet meer gebeuren...Hoewel, zeg nooit,nooit!
Ik loop nu, mits ik een goede dag heb, rond de 200mtr.
Dat houdt in dat ik voor een behoorlijk deel rolstoelafhankelijk ben geworden.

Ik revalideer nog steeds, nu samen met mijn eigen fysiotherapeut en een goede ergotherapeut. Die hand komt niet meer goed, dat weet ik. Maar ik zou het toch geweldig vinden als ik straks aan bv de 3 km lopen/wandelen zou kunnen komen.

Met hersenschade is niets zeker. Ik ben nog jong en wil verantwoord mijn grenzen verleggen.
Tot nu toe zit er nog rek in 😊!

Schouders eronder en aan het werk met de laatste kg's die ik er graag af wil hebben. Het gaat moeizaam nu, maar met steun van elkaar gaat het vast lukken !

Groetjes, Annette

Foto is genomen Kerst 2015

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 01 mrt 2016 20:36    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Knappe meid! En die 25 was een tiepvoutje Erg blij Fijn dat je weer andere doelen hebt ingevuld, als ik het zo lees ben je supergemotiveerd en gaat die 3 km. je gewoon lukken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 mrt 2016 21:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1