Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Elke week een nieuw doel. Deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Awed5kids
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (kh arm)

Reageer met quote
Zoals gehoop (en stiekem verwacht) heb ik dus een dik groen hokje. JIPPIE!!! Helemaal blij.

Ik hoop deze trend voort te kunnen zetten, ben in ieder geval gemotiveerd.
Wel komt er een gigantische uitdaging op mijn pad, aangezien mijn partner voor 6 weken naar Amerika moet. Aangezien ik fulltime werk en 5 kids en sport etc..... zal er een heftige periode aanbreken, maar desalniettemin blijf ik gemotiveerd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 mrt 2014 13:16    
Vrouw Weeggegevens   Wendyw
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goed bezig! Dat is inderdaad heftig, maar gaat je lukken!
Ik heb Gister netjes geen koekje op toen er visite kwam vandaag wel burger king, maar was netjes ingepland (1x in de week mag ik een uitspatting) doordat het gepland was en niet een eetbui, ook netjes frietjes en burger op en geen ijsje of nog kip dingetjes ernaast en geen kingzise menu, maar large (vind ik ben een gewoon menu) dus best trots oo mezelf!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 mrt 2014 22:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ga dalijk voor het eerst weer maar de sportschool! onder begeleiding weer langzaam oppakken. Ben super benieuwd en heb er erg zin in!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 mrt 2014 11:02    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hey Wendyw, wat ben je goed bezig!! Ben benieuwd hoe het sporten je bevallen is.

Sorry dat ik niet veel online ben geweest. Ik heb een hele hectische week op het werk achter de rug en daarnaast veel thuis bezig geweest, waardoor ik gewoon geen tijd heb gevonden voor iets relaxed. Dus ook niet even inloggen bij de weegclub.
De week is goed gegaan, alleen heb ik het weekend wel een beetje gezondigd. Ik hoop dat dat niet teveel inpact heeft op het wegen.
Tja, ik heb nog 2 dagen om super streng te doen.

@andere ladies, jullie ook allemaal druk dat bijna niemand hier iets post?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 mrt 2014 10:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het is inderdaad rustig geworden hier Lach
Misschien kan ik eind van het sprintje op 0% uit komen Lach ben benieuwd! Ga deze week wel twee keer uit eten en eet op een verjaardag... Dus dat vind ik wel beetje eng...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 mrt 2014 7:36    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hey Wendy, dat wordt een uitdaging voor jou deze week.

Ik heb weer een groen hokje. Als ik deze trend door kan zetten dan kom ik een heel eind. Mijn streef voor dit sprintje verwacht ik niet meer te halen, maar we blijven streven Lachen

Gisteren heb ik wel wat gezondigd met chipjes en ik kan het dan niet bij een paar laten......Nee ik eet dan de halve verpakking leeg. Tja, het is gebeurd en nu schouders er onder en we gaan weer knallen!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 mrt 2014 9:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe gaat het nu? Hier wel goed. Afgelopen dagen niet echt goed gegeten, maar sporten is weer opgepakt en we gaan er weer voor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 mrt 2014 19:40    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Pfff... heavy super gezellig weekend achter de rug. Helaas is er zoveel wijn en snacks/snoep naar binnen gegaan dat het voor mijn dieet en heel slecht weekend is. Maar heb 3 dagen genoten.

Vandaag wel goed herpakt. Weet niet of ik de schade in kan halen. Hihi.

Wat goed Wendy dat je het sporten blijft volhouden. Dat ontbreekt bij mij nu wel. Ren van hot naar her!

Hoe gaat het met jullie dames?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 mrt 2014 19:51    
Vrouw Weeggegevens   RvdG
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
RvdG schreef:
Nog 1 weekje lijnen en dan in 4 weken gaan opbouwen. Hopelijk 'knal' ik nog even deze week.

Het 'knallen' is gelukt. Maar dan wel de verkeerde kant op Sip . Eigen schuld, had ik maar niet moeten snaaien etc. Ik ben wat dat betreft echt los gegaan. En dat terwijl ik er over het algemeen helemaal geen behoefte aan had, maar het deed 'omdat het kan'. 'Waarom zou ik het niet doen'. Verveel-eten denk ik.
Ik gebruik nu zo'n 2/ 2,5 weken een chroom-supplement die de bloedsuikerspiegel meer gelijk moet houden zodat je minder behoefte hebt aan suikers omdat je minder schommelt. Werkt wat dat betreft niet bij mij. Ik heb idd geen behoefte aan snoepen, maar doet het wel. En ga dan ook meteen los ipv een klein beetje te nemen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 apr 2014 9:40    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wow RvdG, dat is inderdaad de verkeerde kant op knallen. Jammer, maar je weet waardoor het komt. Meid, het mooie weer komt er aan, dus wellicht kan dan een drijfveer voor je zijn om minder uit de ban te springen.

Ik heb me heel goed herpakt, maar ben vanochtend eten vergeten mee te nemen. Dan wordt het buiten de deur lunchen en ik hoop dat ik me dan in kan houden. (zit hier midden in de outlet met allerlei lekkere tentjes. hihihi

Ben erg benieuwd morgen Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 apr 2014 9:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Volgende
Pagina 22 van 23