Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Elke week een nieuw doel. Deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Wendyw
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hey awed5kids. Blij dat je je weer at beter voelt! Ook heerlijk genoten van het weer inderdaad! Lekker naar het bos geweest Lach

Lels999 spannende tijd! Eerste keer?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 mrt 2014 19:15    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
zo...alle stress levert toch nog wat op...in 1 week tijd een kilo eraf Schaam Schaam
we zijn niet voor het eerst de huizenmarkt op. Dat is het probleem...we hebben een kei leuk iets gezien, maar ons eigen huis staat nog niet in de verkoop. Dat levert veel stress op. Vinden dit huis al een hele tijd kei leuk (al een jaar, maar was steeds te duur), maar omdat het niet haalbaar was hebben we niks ondernomen. Nu is het flink in prijs gezakt en wel haalbaar...maar ja, ons eigen huis moeten we dan wel kwijt zijn...en te koop zetten en eerst verkopen? dan zal het weg zijn. er zijn nl nu ook al anderen die op het huis azen...
word er erg gestresst en verdrietig van...

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 mrt 2014 9:21    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
sh*t, verkeerd gewicht ingevuld. moest 77,9 zijn...zo gewend om die 78 te typen...haha

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 mrt 2014 11:22    
Vrouw Weeggegevens   Awed5kids
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (kh arm)

Reageer met quote
Mensen, mensen dat op krachten blijven heeft me wel wat kilo's gekost. Gewoon 2,5 kilo eraan gegeten. Bijna terug bij af....pffff.......
Maar ja, het is mooi weer, ik voel me weer fit, dus ik heb vandaag mijn dieetsupplementen weer besteld. We gaan er tegenaan!!!!

Hey Iels999, balen!!! Je kan vragen of ze het willen veranderen, maar je kan ook denk dan is er volgende week een kilo extra af!
De huizenmarkt is moeilijk. WIj hebben op het punt te staan en ik kon mijn huis met 50.000 verlies verkopen om toch het nieuwe te kunnen betalen. Uiteindelijk vond ik dat toch zonde. We hebben een super leuk huis in een mooie wijk. Besloten om het toch maar niet te doen en ons huis op te gaan knappen.
Succes Iels999!!!!

We gaan er tegenaan meiden Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 mrt 2014 13:53    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi dames, hoe is het bij jullie allemaal?
Hier heb ik de motivatie weer te pakken. Dat kan natuurlijk ook niet anders met dit mooie weertje.

RvdG ik zie dat je ook in het rood staat. Dat is balen hè?!
Wel heeft het mij weer even wakker geschud. Kom op meid, we gaan er voor!!!

Ik hoop ook weer te gaan lopen, want dat is natuurlijk ook niet echt gebeurd nu ik ziek ben geweest, maar mijn doel voor deze week is om strikt aan mijn dieet te houden en daarin op gang te komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 mrt 2014 15:19    
Vrouw Weeggegevens   RvdG
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nog 1 weekje lijnen en dan in 4 weken gaan opbouwen. Hopelijk 'knal' ik nog even deze week. Dat is dus de doelstelling voor deze week: een groen vakje, liefst heeeeeel erg groen. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 mrt 2014 22:15    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zal voor je duimen RvdG. Mijn vriendin heeft camebridge gedaan (vergelijkend met sanaslank) en zij viel zelfs tijdens de opbouwfase nog af. Dus ik hoop dat dat ook bij jou gebeurd zodat je zo dicht mogelijk bij je streef komt. Je bent natuurlijk al heel ver gekomen, dus je mag sowieso trots op deze prestatie zijn.

Ik heb de draad weer goed te pakken. Op een paar kleine toastje en glaasjes wijn na gisteren tijdens een verjaardagsfeestje. Dit heb ik wel weer gecompenseerd door iets anders te laten.

Nou ben erg benieuwd wat de weegschaal woensdag doet....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 mrt 2014 14:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Awed5kids, goed bezig!
Rvdg, ik duim ook mee!

Hier niet zo goed. Vorige week laag gewicht, maar ja was ziek geweest. Afgelopen weekend, weekendje weg en ik denk dat ik nu toch echt tussen de 94-95 zit. Toen ik 25 kilo kwijt was heb ik een arm bandje gehad. Dat was zomer 2012.... Zo zonde.... Want op 95 zit ik weer op 25 kilo kwijt... Mijn schoonzus zei ook (op de liefste manier hoor) dat je ziet dat ik aangekomen ben. Eigenlijk sinds mijn bruiloft het meest (denk wel 10 kilo) dat was ook rond de tijd dat ik pijn kreeg. bukken gaat weer moeilijker en dat mooie best platte buikje, heeft weer ruimte gemaakt voor een vet rol boven mijn broek. De broek waarvan ik zo blij was dat hij paste. De broek maat 42 waar ik nog trotser op was, kan niet meer aan... Ik hoop en ik hoop het echt heel hard, dat ik de draad weer op kan pakken en weer richting de 80 kan gaan. Toen ik daar bijna was, wil ik meer en meer en toen ging het fout. Dus, op naar de 89,9 eerst Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 mrt 2014 22:04    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Wendy, ik denk dat dat ook de manier is om te doen. Beetje bij beetje een stapje voor stapje. Wel is het herkenbaar dat als het goed gaat je te veel gaat willen en dus vaak de fout in gaat.
Maar dat is geweest, je gaat nu weer de goede kant op! En wij helpen je er doorheen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 mrt 2014 23:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Thanks voor de lieve woorden! Sprintje gaat niet goed zie ik haha, maar heb nog ff. Wil iig weer op 0 uitkomen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 mrt 2014 18:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Volgende
Pagina 21 van 23