Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

[Spel] Elkaar beter leren kennen.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 189, 190, 191  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   dragon77tspo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond(er) eten + 'n paar kilo eraf

Reageer met quote
Sterke fat burners...???
Nee, ik heb ze gelukkig niet nodig, maar zal ze ook nooit gaan gebruiken. Volgens mij is het je reinste troep en slecht voor je lichaam (sorry, ik wil hier geen mensen mee voor 't hoofd stoten, maar ik geloof echt niet in dit soort "hulpmiddelen")

Voor de volgende: ben je nooit bang geweest dat je je gezondheid in gevaar zou brengen door je eetgewoontes??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 sep 2011 21:53    
Vrouw Weeggegevens   Propje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ontzettend vaak, zelfs zo erg dat ik wakker schrok met nachtmerries!
en het erge is... die zorgen waren nog niet eens onterecht.
Toen mijn docter zei dat ik direct in aanmerking zou komen voor een maagband, terwijl ik daar helemaal niet voor op bezoek kwam schrok ik wel.... natuurlijk wist ik al dat ik veel te zwaar was, maar goed, ineens geconfronteerd worden zonder dat je daar om vraagt is akelig! Nu maak ik mij minder zorgen, want ik ben al veel afgevallen, voel mij fitter, en ga nog door!

Heeft jou overgewicht een achterliggend verhaal waardoor het ontstaan is, of is het ontstaan omdat je gewoon een lekkere levensgenieter bent?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 sep 2011 23:38    
Vrouw Weeggegevens   Carmona
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
bij is het het door meerdere factoren ontstaan, ten eerste ja ik lust alles! en ik weet ieder pondje gaat door het mondje,
maar het komt bij ook omdat ik chronisch ziek ben en weinig kan bewegen.Ik heb soms dagen dat ik wel kan bewegen maar ok weken dat ik amper een stap kan doen.Daar medicijnen bij die de eetlust opwekken, en dan weet je het wel.Maar wat ik zei het komt ook door het eten en snoepen.

De herfst komt er weer aan, tijd voor hutspot en allerlei stampotten! neem je daan worst en jus bij of ga je voor magere soorten,dus kan jij bewust vooruit kijken wat je gaat eten komende tijd of beslis jij in de winkel wat je eet..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 15 sep 2011 10:50    
Vrouw Weeggegevens   Propje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ik haal enkel magere dingen in huis voor mijzelf, mijn vriend krijgt er wel een lekkere rookworst bij of zoiets dergelijks. Maar ik vind een lekker visje bijvoorbeeld ook helemaal geen straf, en ben zeker niet zo van: bij aardappelpuree hoort worst! Was laatst wel aan het bedenken, ik zou wel weer eens een keer een gehaktbal lusten, deze van rundvlees voor mij, en voor mijn vriend met varkensvlees.

Ik beslis vaak in de winkel pas wat ik koop, maar koop daardoor niet meer mis. Iets wat ik voorheen wel deed, maar ik ben nu te gemotiveerd aan het lijnen Uitlachen

Wat is jou uiteindelijke streefgewicht?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 sep 2011 12:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn uiteindelijke streefgewicht?
70 kilo
Dat lijkt misschien niet al te veel bij mijn lengte, maar qua lichaamsbouw zou ik erg blij zijn met dat gewicht.

Wat is jouw grootste valkuil in de strijd tegen de overtollige kilo's?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 sep 2011 10:28    
Vrouw Weeggegevens   kida54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Chocolade, wou dat dit niet bestond, het is zou lekker maar slecht voor ons.

Volgende vraagje,

Hoe kan je lekkernij (chocolade of andere) onder control houden?wie kan dit.

Aan iedereen veel succes

Groetjes Erica
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 24 sep 2011 11:50    
Vrouw   Snottebel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het niet in huis halen of de chocolade met 80% cacao. Deze smaakt bitter en lang niet zo lekker.

Mijn vriend snoept veel en ik denk dan gewoon dat het zonde is dat hij al die troep eet. Ik pak dan een kaascracker of wat olijfjes maar kan het ook laten. Het is maar net of ik lekkere trek heb of niet.
Het interesseert mij helemaal niks of iemand snoept, snackt of whatever. Het is gewoon ongezond en slecht voor je lijf.

Ik denk dat het meer tussen de oren zit dan wat anders maar misschien zit ik fout.

Graag maak ik stampot met zoete aardappelen, knolselderie of pastinaak. Hoe maak jij een stampot als jij lijnt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 27 sep 2011 20:25    
Vrouw Weeggegevens   dvo78

Reageer met quote
Gewoon met aardappels, het liefst eet ik hutspot smullen (en dan aardappeltjes 5 minuutjes koken in bouillon en dan de rest erbij mikken voor een kwartier á 20 minuutjes... en natuurlijk spekjes erdoor smullen. En het aller fijnste is dat het ook nog mag met mijn eetwijze Cool)

Hoe hou jij het lijnen vol als je het gevoel hebt dat het niet meer gaat zoals je zou willen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 28 sep 2011 11:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dat punt heb ik nog niet bereikt, maar ik hoop dat ik mezelf dan wel in de hand kan houden en niet als een bezetene door de Jamin heen zal rennen, hahaha!!

Wanneer heb je jezelf voor het laatst als slank beschouwd?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 sep 2011 22:10    
Vrouw Weeggegevens   mevrwalda19
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Dat was 2-3 jaar geleden, toen ik 66-68 kilo was.
(Ook 21 kilo afgevallen)

Snoep jij vaak stiekem tussendoor?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 9:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 189, 190, 191  Volgende
Pagina 51 van 191