Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

[Spel] Elkaar beter leren kennen.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 190, 191, 192  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Carmona
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
echte grote liefdes. heb ik er 1 gehad en dat is nog steeds mijn lieve man.
losse vriendjes, pfoe ff tellen ....................................

tuin met zwembad erin, of tuin vol met bloemen, of tuin helemaal betegeld?.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 21 aug 2011 11:24    
Vrouw Weeggegevens   iniemin

Reageer met quote
ik zou kiezen voor een met bloemen waar je lekker in kan zitten of een tuin met een zwembad en bloemen dan hebben we lekker een gorte tuin.

wat was je keerrpunt dat je dacht van oke nu moet er echt wel gewicht vanaf dit gaat niet goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 aug 2011 11:32    
Vrouw Weeggegevens   Clauw123
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Toen ik stopte met roken. Geschokt

Hoeveel wil je afvallen binnen 1 maand?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 aug 2011 19:36    
Vrouw   Snottebel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik wil helemaal niets meer afvallen maar heb respect voor de mensen die er helemaal voor gaan en een giga doorzettingsvermogen hebben.

Houd vol allemaal cheerleader

Wat zou je het liefste willen: een gratis 8 daagse all inclusive vakantie in een warm land of een rondreis met een camper door de Rocky Mountains en waarom?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 24 aug 2011 21:26    

Reageer met quote
ja klinkt mss raar maar ik zou t aan mezelf kado geven, omdat we al 2 jaar vreselijk veel pech hebben, veel rot dingen meegemaakt, en dan zouden we dat wel verdiend hebben.

als dat niet zou mogen dan zou ik het aan mijn ouders geven omdat ze me altijd steunen ondanks dat zij net zoveel verdriet hebben gehad als mijn man en ik.

1 miljoen in de lotto, een half miljoen mag je houden en een half miljoen moet je verdelen over 5 goede doelen of mensen die je kent wie krijgt het en waarom,???????????????

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 24 aug 2011 21:30    
Vrouw   Snottebel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
IK zou het geven aan mensen die er iets zinnigs mee doen en daar bedoel ik mee dat ik het bijvoorbeeld aan een jeugdwerker zou geven die al veel voor de jongeren doet maar chronisch geld tekort heeft om ze echt te kunnen helpen.

Voedselbank

Aan iemand die veel voor dieren doet zonder er zelf rijk van te worden dit in tegenstelling tot verschillende stichtingen waarbij het geld opgaat aan bestuur ed en niet aan de dieren zelf.

Ik zou zelf een stichting opzetten die elk jaar een kamp organiseerd voor chronisch zieke kinderen en zorgen dat niet elk jaar dezelfde kinderen uitgenodigd worden maar dat elk kind aan de beurt komt.

De laatste: goede voorlichting op de middelbare scholen over alle belangrijke onderwerpen zoals: gelijkwaardigheid jongen/meisje, sex, verslaving, mishandeling in het algemeen etc.
De jongeren daarna een kans geven om een dag mee te lopen in een verslavingskliniek, kindertelefoon etc.

Noem eens 3 goede eigenschappen en 3 slechte eigenschappen van jezelf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 28 aug 2011 11:28    

Reageer met quote
phoe moeilijk,
3 goeie eigenschappen van mezelf, ik denk:
@altijd positief
@geen Nee kunnen zeggen
@ altijd doorgaan.

slechte eigenschappen van mezelf,ik denk:
@ te postief zijn
@ teveel ja zeggen
@ niet aan mezelf denken,maar altijd aan andere.

Wat vind jou partner(od andere familieleden) van jou gewicht en je lijnen???????

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 04 sep 2011 18:17    
Vrouw Weeggegevens   Hypatia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten + sporten

Reageer met quote
De meesten vinden dat het echt niet nodig is dat ik lijn, dat ik overdrijf. 't Is ook niet dat ik me echt dik voel, maar gewoon 5 kilootjes teveel. En dat zijn de kilootjes 'buikvet' die er het laatste jaar bijgekomen zijn. Daarom zou ik niet willen dat er komend jaar opnieuw 5 kilo's bijkomen..

Welk voedingsmiddel vind je 't moeilijkst om te laten staan? (alvast wat inspiratatie: desertjes, koekjes, taart, frisdrank..)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 sep 2011 16:25    
Vrouw   Snottebel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Heel raar maar als ik bij mijn moeder ben kan ik de kast waarin de bonbons staan niet mijden. Gisteren dus een schaaltje opgegeten.
Thuis kan ik alles laten staan, geen probleem.
Raar he smullen

Eet je in de herfst anders dan in de zomer en val je dan makkelijker of moeilijker af.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 05 sep 2011 21:40    
Vrouw Weeggegevens   flower18
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
nou de pepernoten enz... liggen alweer in de winkels.. dus k vind t wel moeilijker om dat te laten staan...

in de supermarkt ligt dat niet alleen in het snoep/chips pad,, maar bij de kassa's enz...

Maar of ik verder echt anders eet... niet echt Nee.... owjah,,, chocolademelk vind ik ook heel moeilijk om te laten staan... vooral op zon natte koude herfst dag... ik vind een kopje warme chocolademelk dan zooooo lekker.. Schaam Schaam Erg blij

dus k val moeilijker af.... want met herfst weer is het ook niet zo lekker om een stukje te fietsen,, of te lopen met de kleine... dus ook nog es minder beweging...

Gebruik je sterke fatt burners... of ooit geprobeerd..??? en wat is je ervaring ermee? Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 sep 2011 23:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 190, 191, 192  Volgende
Pagina 50 van 192