Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

[Spel] Elkaar beter leren kennen.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 190, 191, 192  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw   Snottebel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn werk is geweldig maar dat kan niet anders als je van je hobby je werk kan maken.
Ik had nooit verwacht dat ik ooit nog zou gaan werken maar toen ze afgelopen zomer vroegen of ik een opleiding zou willen volgen en vervolgens daar zou willen werken waar ik al jarenlang sport heb ik, na overleg met het thuisfront, snel ja gezegd en tot nu toe nog nooit spijt gehad.

Wat doe je liever, een boek lezen of een film kijken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 11 jun 2011 16:37    
Vrouw Weeggegevens   Manjane
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Leuk werk lijkt me dat Snottebel... Wat doe je precies; geef je les?

Ik kijk het liefst een film (hoewel ik merk dat ik het boek op basis waarvan een film is geschreven, toch beter vindt... ).
Ik vind het kijken van een film lekker makkelijk, maar bv. ook weer extra leuk, samen met anderen bv...

Wat doe je dit Pinksterweekend?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jun 2011 19:11    
Vrouw Weeggegevens   ukume
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten en meer bewegen

Reageer met quote
1e pinksterdag s'middags naar een feesje en opletten dat ik me niet vol prop Lachen 2e pinksterdag moet ik helaas toch werken (was vrij maar er zijn 2 mensen ontslagen op staande voet) wegens personeels tekort. (mag 5 filialen langs in venray someren sittard geleen en heerlen. Daar doe ik de hele dag over dus ben niet op het bedrijf zelf te vinden Erg blij

wat geef jij jou vader/schoonvader met vaderdag

Laatst aangepast door ukume op zo 12 jun 2011 12:06, in totaal 3 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 12 jun 2011 11:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
1e pinksterdag s'middags naar een feesje en opletten dat ik me niet vol prop Lachen 2e pinksterdag moet ik helaas toch werken (was vrij maar er zijn 2 mensen ontslagen op staande voet) wegens personeels tekort. (mag 5 filialen langs in venray someren sittard geleen en heerlen. Daar doe ik de hele dag over dus ben niet op het bedrijf zelf te vinden Erg blij

wat geef jij jou vader/schoonvader met vaderdag

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 12 jun 2011 11:59    
Vrouw   Snottebel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik geef les, maak schema's, begeleid klanten en ben motivator coach op een sportschool Manjane.

De plaatsen waar jij naar toe moet Ukume ken ik allemaal. Ik heb er óf gewoond, óf gewerkt óf ik heb er familie wonen. Lachen

Helaas heb ik geen vader en schoonvader meer anders hadden ze in ieder geval een stevige knuffel gekregen.

Hoe vaak zie jij jouw ouders of uit huis wonende kinderen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 12 jun 2011 23:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi snottebel,

Mijn vadder krijgt zeker een stevige knuffel en we geven hem een etentje kado. Ik heb hetzelfde met mijn moeder die is er helaas ook niet meer.

Ik zie mijn vader gemiddeld 1 keer in de 2 weken. Tja ik ben van het schijndelse brabant naar horst in limburg vehuisd waardoor we elkaar minder zien. Tegenwoordig heebf hij een nieuwe vriendin en die woont weer in molenschot bij gilze rijen.
Mijn zus zie ik eigenlijk te weinig naar mijn zin.

Geniet je van het leven?
(ik wel)
Groetjes Lieke

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 13 jun 2011 8:25    
Vrouw Weeggegevens   Bissertje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ik probeer zoveel mogelijk van het leven te genieten.....al is het de laatste jaren erg moeilijk geweest, overlijden schoonouders......overlijden broer.......scheiding ouders.....kind met licht verstandelijke beperking en gedragsproblemen uithuis laten plaatsen......
Maar des ondanks alles probeer ik te blijven lachen en te genieten van mijn leven op mijn manier.....en als ik nu nog wat kilo's kwijtraak wordt ik nog gelukkiger !

Heb jij al zomervakantieplannen ??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jun 2011 9:52    
Vrouw Weeggegevens   kwiebus
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
het plan was om naar normandië te gaan om daar allemaal dingen te gaan bekijken over de oorlog, alleen of dat allemaal door gaat is een tweede.. Ik zal namelijk net voor de vakantie geopereerd worden aan mijn pols, maar de datum nogsteeds niet 100% vaststaat.. Wat huren kunnen we dus ook al vergeten, en tja een tent kan ik met veel pijn en een gipspoot tot aan mn schouder ook niet.. Ook mn vriend zit met zijn pols te klungelen, die krijgt vrijdag de uitslag of daar nog weer wat aan gedaan moet worden. Dus het wordt nog even kijken of hij dan misschein ook een polsoperatie mag, wel mag autorijden enz. want anders wordt het dichter bij huis zijn (dan zouden mn ouders hun caravan wel ergens op een camping willen zetten zodat we toch nog een beetje vakantie hebben).. Zal vast wel goedkomen Lachen

hoe ziet jou favoriete weekend eruit?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jun 2011 10:32    
Vrouw   Snottebel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goede vraag maar ik zou het niet weten. De ene keer vind ik een rustig weekend lekker en de andere keer een vol weekend.
Het ligt aan mijn stemming en uiteraard wat de rest in huis wilt.

Vandaag heb ik het rustig aan gedaan. Beetje gepoetst, in de tuin gewerkt en wat gesport en voor de rest veel gelegen vanwege rugpijn.
Als het heel mooi weer geweest zou zijn had ik beslist een paar uur in de zon gelegen.

Met wie zou jij een dag willen ruilen en waarom.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 13 jun 2011 19:44    
Vrouw   Snottebel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Sterkte voor jou en man Kwiebus. Goed dat je zo positief bent.

Mallepietje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 13 jun 2011 19:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 190, 191, 192  Volgende
Pagina 38 van 192