Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

[Spel] Elkaar beter leren kennen.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 189, 190, 191  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Andrea
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Herbalife + gezond en verantwoord leven en eten...

Reageer met quote
Ik zou wel is door all tijdzones willen vliegen dan... dat je 'smorgens in het land waar als eerste de zon opkomt opstijgt, en dan in een heleboel landen de zon op kan zien komen...

Je mag een dagje terug in de tijd, welke geschiedkundige figuur wil je zijn, en waarom?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 10 mrt 2011 9:40    
Vrouw Weeggegevens   Propje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Anne Frank,

Dit omdat ik ontzettend geboeid ben geraakt door haar. Ik ben de boeken van haar gaan lezen toen ik precies even oud was als zij. Het lijkt mij verschrikkelijk wat zij meegemaakt heeft. En ondanks dat het dus niet leuk is, zou ik toch wel eens 1 dagje mee willen maken uit haar leven. (zolang het maar niet de laatste dag is) Bizar? misschien..... ik weet ook niet waarom!

Wat is de genanste blunder die je mee maakte?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 mrt 2011 10:57    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Dat ik in 4 HAVO als antwoord op een vraag die ik meende te weten zei: "industriële erectie" ipv "enertie". De hele klas lag dubbel en de lerares ook, ze heeft het in de lerarenkamer uiteraard verteld en de docenten hebben me de hele week uitgelachen. Schaam Schaam

Hoe ga jij om met 'slecht nieuws' i.v.m. je gezondheid als je nog niet weet of het ernstig is/wordt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 mrt 2011 11:31    
Vrouw Weeggegevens   Robijn

Dieet: Herbalife Energie ontbijt

Reageer met quote
Over het algemeen kan ik dan gewoon wacht tot het echt duidelijk is. De meeste gezondheidskwalen worden erger met stress, dus proberen rustig te houden en doen wat ik kan om op dat moment nog iets aan preventie te doen.

Wat is je favoriete dier?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 mrt 2011 11:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dat heb ik zelf niet meegemaakt, en ik zou dus ook echt niet weten hoe ik zou reageren als het mij overkomt...

Ik heb wel bij slechtnieuwsgesprekken met mijn beide ouders gezeten, en heb wel gezien hoe zij reageerden, en hoe wij daar als gezin instonden. We zijn altijd positief geweest, en hebben altijd daarna gehandeld. Mijn vader kreeg vijf keer heel slecht nieuws, en vijf x ging het het gevecht aan. Positief en recht door zee, want er is geen keuze he... De laatste hindernis was echter te zwaar voor hem, en hij heeft ons eind vorig jaar moeten verlaten...

Gelukkig heb ik zelf de ervaring niet, maar ik denk wel dat ik hetzelfde zou handelen als mijn vader.... je hebt geen keuze he.... zoveel mogelijk positief blijven, en blijven knokken....
Maar nogmaals, je weet pas hoe je reageert, als het je overkomt he...

Even offtopic: Ik vind de antwoorden vaak erg leuk trouwens... zo krijg je een heel ander beeld van mensen he...

on topic weer:

wat is je favoriete televisie programma?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 10 mrt 2011 11:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Oh, Robijn was me net voor, moet ik ook maar niet van die lange antwoorden neerzetten he... ohhh

Mijn favoriete dier.... een panter

(3 favoriete dieren : een jaguar in de garage, een nerts in de kast, en een ezel die dat voor mij bekostigt Erg blij )

Wat is je favoriete tv programma?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 10 mrt 2011 11:50    
Vrouw Weeggegevens   Propje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja heel afgezaagd, maar GTST.
Dat kan ik tenminste een beetje volgen i.v.m. mijn werk.
Heb het verschrikkelijk gevonden, maar nu ik het volg wil ik het ook iedere dag zien!

Weet jou partner je preciese gewicht?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 mrt 2011 11:59    
Vrouw Weeggegevens   Carmona

Reageer met quote
ja hoor hij weet precies wat ik weeg, komt dikwijls kijken als ik me ga wegen.

Wat zou jij je ouders heel graag willen vertellen maar heb je nog nooit gedaan, en waarom??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 10 mrt 2011 13:13    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Das een vraag waar ik echt even over heb na zitten denken.... er is niets wat ik graag wil vertellen,wat ik nooit heb gedaan...

Wat ik niet verteld heb, wil ik ook niet vertellen, voor de rest wordt alles besproken, of afhankelijk van de situatie, uitgesproken....

Andersom dan: is er nog iets wat je aan je kinderen wilt vertellen, maar nog niet deed?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 10 mrt 2011 17:54    
Vrouw Weeggegevens   Carmona

Reageer met quote
oh ja, ik zou hem willen vertellen dat ik van hem hou, en dat zoals het nu gaat helemaal verkeerd ga, en dat we elkaar nu al kwijt zijn,maar misschien ooit toch nog terug vinden!

wat is de mooiste droom die je ooit heb gehad?
en waarom

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 10 mrt 2011 18:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 189, 190, 191  Volgende
Pagina 4 van 191