Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

[Spel] Elkaar beter leren kennen.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 204, 205, 206 ... 213, 214, 215  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Dan zit ik te lezen of achter de pc.

Welk lied roept emoties bij je op?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 sep 2021 10:53    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
“Keep that letter safe” door indie/pop band Highasakite voor Noorse serie Frikjent/Acquitted.

Welk boek kun ons aanbevelen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 sep 2021 20:01    
Vrouw Weeggegevens   Tusele

Dieet: Cure4life

Reageer met quote
Soesje1961 schreef:
“Keep that letter safe” door indie/pop band Highasakite voor Noorse serie Frikjent/Acquitted.

Dat is een bijzondere...ga ik eens opzoeken! leuk!

Hmmm...qua " gewoon lezen" kan ik het niet zo vinden op het moment..dus niet iets wat nu aan het lezen ben.

Maar een boek dat ik vorig jaar gelezen heb heeft veel indruk gemaakt namlelijk De ondergrondse spoorweg Colson Whitehead
Een stuk geschiedenis over de tijd niet al te lang voor de noord/zuid burgeroorlog in de VS hoe mensen zich inzetten om slaven te helpen ontsnappen en wat voor risico's ze daarbij namen. En daarnaast enorm indrukwekkend een glimps te krijgen wat het daarna betekent om een vrij bestaan op te bouwen..

Wat is de laatste film/tv programma/iets anders met video op een online platform waarbij je enorm hebt moeten lachen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 sep 2021 10:21    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Dit is een moeilijke vraag. Wij kijken al een tijdje geen tv meer. De onze is stuk en we hebben nog steeds geen nieuwe gekocht. We kijken nu selectief met de laptop en dat bevalt eigenlijk goed. Houden zeeën van tijd over.
Wat is 'een film/tv programma/iets anders met video op een online platform'? Ben duidelijk niet thuis op dat gebied.

Wat vind je van de negatieve berichten over aspartaam?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 sep 2021 14:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dit is een moeilijke vraag. Wij kijken al een tijdje geen tv meer. De onze is stuk en we hebben nog steeds geen nieuwe gekocht. We kijken nu selectief met de laptop en dat bevalt eigenlijk goed. Houden zeeën van tijd over.
Wat is 'een film/tv programma/iets anders met video op een online platform'? Ben duidelijk niet thuis op dat gebied.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 sep 2021 14:43    

Reageer met quote
Astride schreef:

Ik bedoel films kijken via netflix, videoland, disney plus via een abonnement. Of een film betaald via een bioscoop site bijvoorbeeld pathe-thuis voor films of pici voor filmhuis films
Het is dat mijn man en zoon handig zijn en behoorlijke filmliefhebbers..anders was ik er wellicht ook niet zo in thuis.

Onze flatscreen tv begint kuren te krijgen..wij vragen ons ook af of we wel weer voor een grote TV gaan. Die staat namelijk max 1x per week aan als we samen een film of TV programma kijken op zaterdagavond...verder kijken we meestal ' s ochtens bij het ontbijt naar het nieuws en geode morgen nederland en ' s avonds individueel iets op de telefoon of tablet.

Astride schreef:

Terecht er is al heel lang bekend dat het in dieren schadelijk is bij grote hoeveelheden. Dus waarom zou het dan niks met je doen bij lange tijd kleinere hoeveelheden?

Maarja..andere kant van de medaille is dat er vaak geroepen wordt dat als bijv suiker nu door dezelfd etesten zou moeten als aspartaam het misschien helemaal niet goedgekeurd zou worden...
En dan ben ik ook weer ff de weg kwijt..Ook al heb ik qua opleiding behoorlijke achtergrond en heb ik na mijn afstuderen de media behoorlijk gevolgd op gebeid van voeding/voedsel!

Mijn vraag: wat waardeer je aan de herfst?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 sep 2021 15:56    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Tusele schreef:

Maarja..andere kant van de medaille is dat er vaak geroepen wordt dat als bijv suiker nu door dezelfd etesten zou moeten als aspartaam het misschien helemaal niet goedgekeurd zou worden...
En dan ben ik ook weer ff de weg kwijt..Ook al heb ik qua opleiding behoorlijke achtergrond en heb ik na mijn afstuderen de media behoorlijk gevolgd op gebeid van voeding/voedsel!

Mijn vraag: wat waardeer je aan de herfst?

Daar kan ik mij wel bij aansluiten dat suikers ws ook niet goed gekeurd worden Tusele. Jij bent voedingstechnoloog toch?
Ik waardeer aan de herfst de kleuren die onze natuur ons geeft kan daar vol bewondering naar kijken en de mooie luchten die wolken geven kan ik eindeloos naar staren. En vind ons Ned klimaat eigenlijk heel mooi met de verschillende seizoenen. Ik hou niet van regen maar als je buiten bent dan valt mij op dat het veel minder is dan wanneer je binnen zit. En wat is nu mooier dan helemaal door nat binnen/thuis te komen en dan lekker wat droogs aan te doen, dat is voor mij net als een kind die ook graag met water speelt en door de plassen stampt.

Wat zijn je plannen voor het weekend?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 sep 2021 20:28    

Reageer met quote
Soesje1961 schreef:
Jij bent voedingstechnoloog toch?

klopt

weekend..
zaterdag airborne tochtlopen met familie en werken aan een klein projectje mbt kleinschalig eigen ondernemerschap..

leuke vraag...wat is jouw plan voor het weekend?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 sep 2021 10:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik leer hier toch zoveel of waar ben ik geweest de laatste tijd?
"zaterdag airborne tochtlopen". Kan het natuurlijk googelen.

Wij hebben eigenlijk geen weekenden. Elke dag vrij en een feest, bijna een feest.
Dit is de goden verzoeken.
Welke goedwerkende deodorant gebruik je?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 sep 2021 10:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een mooie Tusele. Mijn zoon heeft nog toen het nog kon voor Corona met static- line (bol parachute) daar uit zo’n Dakota gesprongen. Mijn man heeft daar afgelopen week in Oosterbeek een klompenpad 13 km gelopen ( prachtige landschap). Museum ken ik goed daar. Ik kan helaas nog geen 10 km lopen anders was ik zeker met de airborne wandeltocht meegelopen. Blijf het altijd indrukwekkend vinden al die militairen die daar gesneuveld zijn en hun prestaties. Was altijd het gesprek bij ons thuis, woonden bij de IJssel (niet bij Arnhem hoor).

Dan de vraag van Astride ik gebruik dove deo (al jaren) dus merkvast hierzo qua deo

Wat was je lievelingsgerecht/verjaardagsmaaltijd als kind?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 sep 2021 11:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 204, 205, 206 ... 213, 214, 215  Volgende
Pagina 205 van 215