Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

[Spel] Elkaar beter leren kennen.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 198, 199, 200 ... 206, 207, 208  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   LightShadowCat
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Paleo-'ish'

Reageer met quote
Erg 2018 misschien, maar een poke-bowl vind ik toch wel een heel appetijtelijke uitvinding Erg blij

Heb je huisdieren?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 apr 2021 16:02    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Zeker, ik heb 2 honden.

Wat is je favoriete snel klaar eten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 apr 2021 0:01    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bakplaat eten:

gesneden groentes (bijvoorbeeld courgette, tomaten en paprika, of gemengde wortelgroentes zoals wortel, pastinaak en knolselder) op de bakplaat, lekker kruiden met veel knoflook, rozemarijn etc. Paar krielaardappeltjes erbij desgewenst. Dan stukje kip of kalkoen of whatever ernaast, insnijden zoals een hasselback aardappel, ook kruiden met een dry rub of een sausje. Alles 20 minuten in de oven op 200 graden. Klaar. Een bakplaat is precies goed voor twee personen.

Voor mij is gemakkelijk koken vooral niet naast pannen de wacht moeten houden. Ik kan opruimen terwijl de oven zijn werk doet en na het eten zijn er alleen twee borden en bestek (en de bakplaat) aan afwas. Het snijden/kruiden etc vind ik niet erg, maar wachten totdat water kookt en daarna opletten dat niets overkookt vind ik te saai voor woorden.

Vind je spelletjes of gaming leuk? Zo ja, wat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 apr 2021 6:21    
Vrouw Weeggegevens   Tusele

Dieet: Cure4life

Reageer met quote
LightShadowCat schreef:
Erg 2018 misschien, maar een poke-bowl vind ik toch wel een heel appetijtelijke uitvinding Erg blij

oh ja!!!

leuke tip trouwens mbt dat bakplaat eten!!

Bordspellen vinden wij als gezin erg leuk..we hopen na de pandemie weer naar het jaarlijkse bordspellen weekend te kunnen om mede bordspel liefhebbers te onmoeten en nieuwe inspiratie op te doen! Paar dingen die we regelmatig spelen..terraforming mars, kolonisten van catan (evt met zeevaarders of steden&ridders), splendor..

Welke vogels kan jij herkennen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 apr 2021 8:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Best veel, we zijn namelijk lid van een vogelwerkgroep van het lokale IVN. Niet op ornithologen-niveau met die enorme kijkers maar wel net wat bewuster van wat vliegt en zingt.

Wat is je favoriete bloem?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 apr 2021 9:03    

Reageer met quote
LightShadowCat schreef:
Best veel, we zijn namelijk lid van een vogelwerkgroep van het lokale IVN. Niet op ornithologen-niveau met die enorme kijkers maar wel net wat bewuster van wat vliegt en zingt.

wat leuk

euhm..favoriete bloem??! Ik vind er zoveel mooi!! En niet één soort..
In de tuin hou ik van heemtuin/engelse border stijl roze/paars.
En als je me blij wil maken met een boeket dan hou ik enorm van een veldboeket!

Ben je een fan van huismiddeltjes bij kwalen als spierpijn, verkoudheid ed? En wat is je favoriete?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 apr 2021 9:28    

Reageer met quote
Gember bij misselijkheid.

Wel eens brandnetels gegeten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 apr 2021 20:59    

Reageer met quote
Nee...maar wil ik wel een keer proberen Lach ben met een online inspiratie traject om meer bewust met de natuur bezig te zijn en wat de natuur te bieden heeft. Oa met wildplukken, zelf groente/kruiden kweken, voedselbos, permacultuur en de geneeskrachtige werking van kruiden..superleuk! Erg verrast wat je zoal met brandnetel en zevenblad kan doen (pesto, salade, vervanign van spinazie in roerbakgerechten). Heb een week lang brandnetel thee gedronken als opdracht. En ben nu overal waar ik loop en fiets in de buurt aan het rondkijken waar ik kan wildplukken..Best nog een uitdaging in een buitenwijk van de stad waar ik me nu realiseer hoeveel honden er uitgelaten worden Geschokt Geschokt Geschokt

Kortom...als ik wil wildplukken heb ik maar een paar plekjes op loopafstand waar ik me comfortabel bij voel en ik heb er nu een paar gespot die makkelijk per fiets of auto bereikbaar zijn. Maar ja om nou de auto te gaan pakken om duurzaam eten te gaan plukken.. Rollende ogen Rollende ogen

Ha ha...beetje erg enthousiast zoals je kan lezen..was geen kort antwoord Rollende ogen Cool Schaam Schaam

Heb jij wel eens van een voedselbos gehoord?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 mei 2021 10:09    

Reageer met quote
Jazeker. Bij ons in het nieuwe land zijn in de bossen veel noten en kersenbomen aangeplant. Ik heb ook wel eens vlierbessen op brandenwijn gemaakt die ik gewoon in het bos geplukt had. Erg blij

5 mei gevierd?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 mei 2021 21:05    

Reageer met quote
In de avond naar het 5 mei programma gekeken..genoten van het programma. En een traantje weggepinkt omdat hard binnenkwam hoe erg ik samen muziek maken mis... Verward

Heb je de vlag uitgehangen met koningsdag, 4 en 5 mei?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 mei 2021 15:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 198, 199, 200 ... 206, 207, 208  Volgende
Pagina 199 van 208