Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

[Spel] Elkaar beter leren kennen.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Faas Voorthuizen
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik.

Jarenlang bestuurslid geweest van Groenlinks. Erg leuk. Vele kandidatencommisies gedaan, waarin je gesprekken voert met mensen die op een verkiesbare lijst staan. En dan een rangorde van 1 tm zoveel samenstellen en die voorleggen aan de leden van de partij. Erg inspirerend om met zoveel geïnspireerde mensen te praten!

Momenteel ben ik bestuurslid van de Raad van de KPV. Die Raad organiseert de trainingen Klinisch Pastorale Vorming voor ervaren pastores, predikanten, imams, humanistisch raadslieden die verder willen groeien in hun werk. Zo’n kpvtraining duurt drie maanden waarbij men intern is met zes tot acht andere collega’s en alle facetten van het werk en persoon met elkaar bespreekt. Ik heb de training ooit zelf ook gevolgd en heb een deel van de opleiding daarna gedaan om die opleiding ook zelf te geven.

Eerder was ik voorzitter van het grote Sneekweektennistoernooi.

Diegene na mij doet of deed ook vrijwilligerswerk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 12 mei 2020 13:59    
Vrouw Weeggegevens   Tusele

Dieet: Cure4life

Reageer met quote
ja

(nog) voorzitter van bigband hier ga ik mee stoppen zodra er een ALV mogelijk is eea ivm toenemende drukte ander vrijwilligerswerk en drukkere functie sinds een jaar. Teamlid van organisatie weekend voor jeugd van kerk van bovenbouw basisschool. Kernteamlid van pioiniersproject voor nieuw volwassenen..

Degene na mij vind het het leuk om voor anderen op zijn/haar verjaardag een leuk cadeau te verzinnen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 mei 2020 9:29    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Tussele ik vind het heel moeilijk, omdat iedereen alles al heeft, wat moet je dan nog geven? Rollende ogen Doe het niet graag, maar ik geef tegenwoordig aan de jongelui (kleinkinderen en neefjes/nichtjes) maar geld, kunnen ze zelf naar eigen goeddunken besteden dan. Lach

Welke groenten krijg je liever niet op je bord?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 mei 2020 15:06    

Reageer met quote
Sperzibonen en snijbonen, daar houd ik niet van. Verder lust ik alle groenten. Groente vind ik altijd het lekkerst van het hele warm eten.

Onze zoon maakt pizza vanavond. Wie heeft nog meer een goed kokend kind?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 13 mei 2020 18:11    

Reageer met quote
onze zoon kookt graag en wordt er steeds zelfstandiger in . Lekkere toetjes zijn zijn favoriet (lava cakejes, tiramisu) en hij lust erg graag pilav...

als je een superkracht zou mogen kiezen dan zou je..... kiezen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 mei 2020 16:54    

Reageer met quote
Discipline!

Dat zou ik graag willen hebben. Want dat heb ik niet. Ik ben een ongedisciplineerd en chaotisch figuur. Dat is knap lastig. Als ik discipline had gehad, was ik keurig 75 kg en was ik allang gepromoveerd en had ik vele boeken op mijn naam staan. Maar ja, dan zou ik niet mezelf zijn. Want ik ben zoals ik ben. En voor de rest heb ik geen klagen.

Waar ben je trots op?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 15 mei 2020 9:02    

Reageer met quote
Op het afronden van een universitaire opleiding als eerste uit mijn familie, het functioneren op dat nivo qua werk waarbij ik eind 40 nog het gevoel heb dat ik door mijn werkgever nog niet gezien wordt als dat ik nog echt wat toe te voegen heb voor de toekomst..

Ik zie nu om me heen meer en meer het verschil van "mijn proces daarin" tov mensen die uit een achtergrond komen waarbij HBO/universiteit meer voorkomt ..

Leuke vraag..ik laat 'm staan voor de volgende..waar ben je trots op?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 mei 2020 11:46    

Reageer met quote
Ik ben trots op de supervisiepraktijk die ik heb opgebouwd. Ik heb voortdurend meer vraag dan plek terwijl ik nooit reclame maak. E mensen nemen dan plek op de wachtlijst. De reclame gaat van mond tot mond en daar ben ik trots op.

Maar ik ben ook benieuwd naar je opleiding en je werk Tusele, daarvoor ga ik even naar jouw boekje.

Als je de kans had, welke opleiding/studie had je dan na de middelbare school meteen willen doen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 15 mei 2020 11:57    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik wilde naar het Cios om sportleraar te worden. Maar omdat ze de eisen voor het Cios veranderden nadat ik mijn vakkenpakket had vastgelegd is dat er nooit van gekomen helaas. Ik ben via de PABO, een blauwe maandag gedaan, op een buitenlandboekhouding van een bank beland. Dat was niet mijn ding. Ben beter op mijn plaats in de zorg. Dus had ik na mijn middelbare beter direct door kunnen leren voor verpleegkundige. Lachen

Welke (kleine) gewoonte zou je graag kwijtraken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mei 2020 2:09    

Reageer met quote
Boeiend FM!

Korstjes afkrabben, dat zou ik liever niet meer doen. Maar het voelt zo lekker...

Wanneer begonnen jouw grijze haren te komen, of denk je dat ze gaan komen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 16 mei 2020 7:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191  Volgende
Pagina 187 van 191