Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

[Spel] Elkaar beter leren kennen.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 180, 181, 182 ... 189, 190, 191  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tusele
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Cure4life

Reageer met quote
jazeker..voor het eerst een hitt training (Beginners) gedaan dit weekend hier opzolder Dat deed al met enige regelmaat pilates video's die ik ooit vn gekochte Dvd's gehaald had. MAar die begonnen me wat te vervelen maar ik had telkens geen tijd/zin om alternatieven te zoeken en proberen. Nu dat dit vaker voor gaat komen was dat een mooie reden..Ik overweeg het een voglende keer in de achtertuin te doen..een soort solo bootcamp ;_)

Wat is je meest confronterende bevinding waar je tegenaanloopt in deze situatie (praktisch of mentaal)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 mrt 2020 17:20    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik vind het confronterend dat ik blijkbaar serieus in een risico groep zit (leeftijd, onderliggende ziektes) en ook nog een groter risico loop besmet te raken (door het werk). Stuff to think about…………..

Geniet je nog wel van het voorjaar nu?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 mrt 2020 22:25    

Reageer met quote
jazeker..het zonnetje, dat het warmer wordt, de natuur die wakker wordt..heerlijk!!

Wat is er veranderd in de invulling van je vrije tijd nu je meer thuis bent?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 mrt 2020 13:51    

Reageer met quote
Mijn hobby's waren buiten de deur, dat kan allemaal niet meer. Verder is er niet heel veel veranderd, want ik werk nog gewoon immers. Mijn echtvriend zit wel veel binnen en alleen ook. Dat vind ik wel sneu als ik moet werken. Sip

Klaar met de voorjaarsschoonmaak?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 mrt 2020 22:01    

Reageer met quote
doe ik niet aan..gewoon gewerkt..nog drukker als normaal..ik werk bij een bedrijf die verpakkingsmaterialen aan de levensmiddelen industrie levert..langhoudbaar segment dus het hamster segment..

kook-eet je nu anders omdat je minder vaak naar de winkel gaat?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mrt 2020 15:29    

Reageer met quote
Nee, maar ik heb wel wat meer diepvries of potten groente nu. Lach
Vieslades liggen vol.

Iedereen in je omgeving nog gezond?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mrt 2020 15:57    
Man Weeggegevens   Faas Voorthuizen

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe hier ook graag mee om elkaar beter te leren kennen.

Ik ben vanaf december 2019 weer serieus aan het afvallen met als doel vlot bergop te rijden in mijn geplande zes weken fietsen in de bergen van Spanje vanaf 12 juni. Alleen vrees ik dat die fietsvakantie nu dankzij Vrouwe Corona niet door gaat. Maar het afvallen gaat door, ik voel me veel beter en het geeft een kic dat het nu wel lukt!

Wat is de motivatie dat jullie aan het afvallen zijn?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 30 mrt 2020 19:14    

Reageer met quote
leuk faas!

DAt mijn broeken irritant knellen en om gezond te blijven! Dat werd maar weer bevestigd met de signalen dat bij de menseno pde IC veel vaker overgewicht is dan gemiddeld.

Waar wordt jij blij/vrolijke van ond er de huidige omstandigheden?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 apr 2020 14:28    

Reageer met quote
Ik wordt blij van de lente en het frisse groen om me heen. Lach

Wie begint zich opgesloten te voelen inmiddels?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 apr 2020 4:12    
Man Weeggegevens   Faas Voorthuizen

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nee, ik voel me totaal niet opgesloten. We wonen aan de rand van een klein dorpje in een mooi ruim vrijstaand huis met een heel grote zonnige woonkamer, een grote tuin en volop natuur (bos, polder, water) om ons heen. Ons zeilbootje ligt voor de deur en we hebben enorm uitzicht over de polder en het meer achter. Mijn werkkamer is achter het huis en heeft hetzelfde uitzicht.

Het winkelstraatje van ons 1000 inwoners tellende dorpje heeft negen restaurants die nu dicht zijn, maar ook een supermarktje die per 1 april weer open is, een slager en een bakker waar ik dagelijks even heen loop. Wel is de wereld niet groter dan Langweer en omgeving, al ben ik gisteren even naar IJsselmuiden gereden om daar een beter roer voor mijn Polyvalkje op te halen.

Tja, we wonen hier in het paradijs en het schijnt dat je je daar nooit opgesloten voelt. Als je maar van de vruchten van die ene boom afblijft, maar dat gaat me nog wel een tijdje lukken want ze staan nog maar net een beetje in bloesem.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 05 apr 2020 8:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 180, 181, 182 ... 189, 190, 191  Volgende
Pagina 181 van 191