Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

[Spel] Elkaar beter leren kennen.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 189, 190, 191  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Charley52
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
het spijt me als ik je met deze vraag gekwetst heb, dat was niet de bedoeling.
Ik werk in de beveiliging en dat is geen top salaris, maar ik kom zeer regelmatig thuis met buikpijn van het lachen. Ook heb ik jaren in de reiswereld gewerkt waar je met grote regelmaat voor van alles en nog wat wordt uitgemaakt door de gasten die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Het werd op den duur zelfs zo erg dat ik gestopt ben met dat werk, dus ik denk dat mijn antwoord duidelijk is.

waar gaat je verlangen meer naar uit, een dure cabrio of een heerlijke oldtimer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mrt 2011 12:36    
Vrouw Weeggegevens   Carmona
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Charley52 schreef:
het spijt me als ik je met deze vraag gekwetst heb, dat was niet de bedoeling.
Ik werk in de beveiliging en dat is geen top salaris, maar ik kom zeer regelmatig thuis met buikpijn van het lachen. Ook heb ik jaren in de reiswereld gewerkt waar je met grote regelmaat voor van alles en nog wat wordt uitgemaakt door de gasten die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Het werd op den duur zelfs zo erg dat ik gestopt ben met dat werk, dus ik denk dat mijn antwoord duidelijk is.

waar gaat je verlangen meer naar uit, een dure cabrio of een heerlijke oldtimer
even terug te komen 0p jou vraag, je heb mij niet gekwetst hoor, ik wist op mijn 16e al dat ik geen kinderen kon krijgen, ik heb daar al jaren vrede mee.
dus je heb mij niet gekwetst!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 27 mrt 2011 14:57    
Vrouw Weeggegevens   Nana73
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik hoef geen dure cabrio en eigenlijk ook geen oldtimer, daar moet je zo veel aan klussen... Ik ben heel erg blij met mijn eigen autootje!

A1967 schreef:
Ongeacht dat ik het goed zou kunnen gebruiken, ik zou beide keren naar de politie stappen. Hopend dat als ik ooit mijn portomonee verlies een andere vinder ook zo eerlijk zou zijn.

Om hier even op terug te komen. Ik heb jaren geleden een keer een portemonee gevonden met 700 gulden, zonder naam ed erin. Hiervoor de politie gebeld en twee agenten zijn het op komen halen. Als het na een jaar niet was opgehaald, zou ik het mogen hebben. Dus na een jaar gebeld... Bleek het nergens in het systeem terug te vinden te zijn.... Of te wel, de agenten hebben het zelf gehouden! Dat doe ik dus echt nooit meer zo! Ik zal het melden bij de politie, maar de rechtmatige eigenaar kan het bij MIJ komen afhalen!

Ik ben sterker dan mijn schildklier!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mrt 2011 16:58    

Reageer met quote
Zuster, we missen je vraag, anders stopt dit spelletje, en dat willen we niet Erg blij Erg blij Erg blij

Als je de kans kreeg op 2 banen één in een heerlijk warm, gezellig land, maar geen internet of telefoon, ook geen GSM.
of een koud land en niet zo gezellig maar wel internet en gsm.
en je moet er minimaal een jaar blijven wat kies je dan??

En je moet kiezen!!!!!!!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 27 mrt 2011 17:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Oeps, sorry!

Eh, ik wil dan eigenlijk geen van beide... Ik ben namelijk heel erg tevreden in ons kleine kikkerlandje, mét internet en telefoon ed...

Pc of laptop?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mrt 2011 18:38    
Vrouw Weeggegevens   Propje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
De laptop, die kan met zulk mooi weer ook lekker mee naar buiten! Lachen

Wat wilde jij vroeger altijd worden? Ben je dit beroep ook uit gaan voeren?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mrt 2011 20:56    
Vrouw Weeggegevens   scholliebollie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
wilde vroeger( alsof ik al zo oud ben Lachen ) kok worden net als mijn vader, heb ook de opleiding gedaan en heb wat diploma's, maar ik kon niet tegen de druk.
nu werk in in de thuiszorg.

hou je van de zomer of van de winter??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 27 mrt 2011 21:13    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
De winter heeft absoluut zijn leuke kanten, zoals schaatsen, sneeuw en de houtkachel lekker aan. Ik kan echt genieten van een mooie winterdag, maar ik ga toch voor de zomer! Heerlijk in de zon, lekker warm, leuke jurkjes dragen Lachen, de tuin als verlengstuk van mijn huis, bruine huid, maar vooral, geen kou!

Wat zou je willen (later als je heeeeeel oud bent), begraven of cremeren?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 mrt 2011 7:56    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
De winter heeft absoluut zijn leuke kanten, zoals schaatsen, sneeuw en de houtkachel lekker aan. Ik kan echt genieten van een mooie winterdag, maar ik ga toch voor de zomer! Heerlijk in de zon, lekker warm, leuke jurkjes dragen Lachen, de tuin als verlengstuk van mijn huis, bruine huid, maar vooral, geen kou!

Wat zou je willen (later als je heeeeeel oud bent), begraven of cremeren?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 mrt 2011 7:56    

Reageer met quote
dat klinkt isschien heel raar, maar ik wil beide, mijn man is veel ouder dan ik, en de kand dat hij eerder gaat hemelen dan ik is dan ook groot, mijn man wil begraven worden en ik gecremeerd, als mijn tijd daar is wil ik bijgezet worden in zijn graf, Dus het is een klein beetje beide....

Geld geven aan een goed doel in Nederland??
Geld geven aan een goed doel in het buitenland??
OF iemand in je eigen straat die het heel slecht heeft??
Dat kan in geld zijn,maar ook qua voedsel of kleren.
Aan wie geef je en waarom???

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 28 mrt 2011 9:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 189, 190, 191  Volgende
Pagina 19 van 191