Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

EGA op naar de zomer

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jg66
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: EGA

Reageer met quote
Goeiemorgen allemaal,

Het gaat lekker hier, zit weer helemaal erin!
Daar ben ik wel blij mee, zaterdag naar onze dochter geweest en heb bewust mijn eigen eten meegenomen voor de lunch.
Zij begrijpt dat helemaal gelukkig en niemand die er moeilijk over deed.
Ook zondag weer lekker gekokkereld voor mezelf en die dag ging ook goed.
Al merk ik wel dat vooraf plannen nodig is.
Gisteren druk op het werk( heb eigen webshop, beetje uit de hand gelopen hobby Schaam Schaam ) en toen had ik nog niet gepland wat we zouden eten gelukkig had ik nog potje worteltjes en doperwtjes staan had ik gelijk mijn verplichte groenten binnen. Lekker aardappeltjes en kipfilet erbij en toen was ik weer bij!
Gisteravond even moeilijk momentje, even een bakje doen bij mijn vader en moeder en die had lekkere gebakken cake, dikke plak naast mn kopje koffie, maar heb hem laten staan Rollende ogen hij lachte me toe, maar ik dacht, Nee woensdag komt de weegschaal Lachen

Elisabeth, ik begrijp je helemaal, maar als ik niet naar de club ga heb ik de stok achter de deur niet, daarom blijf ik lid.
Was de afgelopen 8 weken niet in de gelegenheid om te gaan, maar er blijft wel een stemmetje achter in mijn hoofd zeuren Uitlachen denk erom je moet er weer een keer heen...
Ik hoop dat jij je inspiratie en motivatie hier vind, als die knop maar weer om is he, dat scheelt zoveel.
Ik had gedacht dat ik meer gegroeid zou zijn, bleek maar 1 kilo te zijn. Ik hoop dat die er morgen weer af is Heelblij

Dionbi, die 2 cijfers zou ik ook zooo graag zien, misschien met 2 weekjes als ik flink mijn best doe, maar ja hemelvaart en pinksterdagen ga ik 1.5 week met vakantie, gelukkig met de caravan, dus kan zelf mijn kostje maken, maar als je samen gaat ga je ook weleens uit eten...en daar zit wel mn valkuil.

We gaan het zien! Morgen weegdag!

Allemaal heel veel succes, groetjes Jen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 mei 2019 9:27    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Welkom Elisabeth en jen... heel veel succes.
Heel herkenbaar wat doelen betreft. Ook ik werk met doelen, anders is het traject veel te lang en niet te overzien.
Inmiddels 2,5 jaar bezig met ega. Startgewicht was 137 kilo, nu inmiddels 93 kilo. Super blij mee en zeker toen ik in december eindelijk eens onder die magische 100 zat.
Ook ik ga elke week naar de club, heb ik ook heel hard nodig...echt die stok achter de deur.

Helaas een pondje aangekomen na een heerlijk vakantie weekje, maar nu weer knop om en er weer tegenaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 mei 2019 11:12    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Ik ben gisteren dan eindelijk echt begonnen.
Ik heb zelfs netjes een glas bietensap gedronken.
Brrrr.......ik denk dat ik de fles leeg maak en dan iets anders neem Lachen
Ook lever gekocht, staat voor morgenmiddag op het menu.

Ik moet wel weer wennen aan het vlees bereiden zonder vet.
Doen jullie dat ook? Of bakken/braden jullie toch in een beetje vet?

Wel of niet naar de club, ik twijfel.
Ik moet ervoor naar een naastgelegen dorp.
Veel dingen weet ik nog wel en uiteindelijk moet je het toch zelf doen.

Nemen jullie ook tussendoortjes? Of zorgen jullie dat alles in de 3 maaltijden zit?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 mei 2019 13:51    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth Mams
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met EGA

Reageer met quote
Zelf gebruik ik soms een klein beetje olijfolie .
Ik moet ook weer ff wennen om zoete groente in te plannen en idd weer lever te gaan eten .
Ik neem soms bietensap in n wijnglas .. net echt ;-)

Een club is idd een stok achter de rug maar ik wil het eerst zelf proberen omdat ik ook wel weet hoe t inmiddels werkt .

Fruit en yoghurt neem ik soms als tussendoortje .
Of de courgette/prei soep om 16:00 .

Succes weer !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 mei 2019 20:22    
Vrouw Weeggegevens   jg66

Reageer met quote
goedenacht, daar was ik nog even vanaf de camping.
Manlief al in diepe rust, ik kan vaak na een drukke dag niet zo snel slapen en loop dan soms te piekeren over niks..
Vandaag een rommelige dag, eerst naar de club, en jippie 2 kilo's eraf, reuze blij mee cheerleader Uitlachen

Alle was weggewerkt voor we weggingen, en alles bijgewerkt zodat ik met een lekker gevoel weg kon.
Werd wat later dan gepland, dus maar thuis gegeten en ja dat ging verkeerd want ik had niks gepland...
We zouden namelijk al eerder gaan..dus lekker meegegeten met de afhaal chinees, ik denk niet dat het heel veel kwaad heeft gedaan.

Toen 3 uur rijden naar de camping, alles een plekje geven nog even wat mailwerk wat vandaag was blijven liggen en ja dan komt de slaap dus niet.
Maar even van mij afschrijven, misschien dat het dan lukt, lieve mensen allemaal veel succes en we gaan weer door!

Want ik wil deze zomer toch echt wat minder wegen!

Groetjes Jen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 mei 2019 1:11    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth Mams
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met EGA

Reageer met quote
2 kg eraf .. super goed gedaan !!

Mijn weegdag is morgen .
Vandaag gaan we naar een dochter en daar eten we vanavond ook .
Deze keer ben ik erop voorbereid Lach
Fijne dag allemaal !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 mei 2019 11:26    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben ook niet echt dol op bietensap, maar af en toe is het ook wel handig. En dan gaat de neus dicht en huppakee achterover haha.
Zelf bak ik nooit in boter/ olie....ik gebruik mijn kontaktgrill heel vaak.
Wauw jen 2 kilo eraf...lekker zeg! Nu genieten op de camping.

Groetjes iedereen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 mei 2019 16:52    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Reageer met quote
Tip voor bij de Chinees. Bak van 1 persoon Tjap tjoy met 100 gr witte rijst. Deze tip heb ik van mijn EGA consulente gekregen. Zo kun je toch meedoen met afhalen bij de Chinees zonder dat het gevolgen heeft voor je gewicht.

Tip voor een dag met een snelle maaltijd of een ongeplande maaltijd. Maak van een gerecht dat makkelijk in te vriezen is eens een portie meer dan normaal. Vries dit in. Zo heb je toch een snelle maaltijd in huis voor als je even eens niets geplant hebt.

Ik heb een mooie grillpan waar ik mijn vlees in bak. Hierdoor toch mooie grill streepjes zonder boter op olie te gebruiken.

Bietensap vind ik echt niet lekker en er zijn nog zoveel andere mogelijkheden voor je verplichte groenten.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 31 mei 2019 15:14    

Reageer met quote
Wat bij ons een grote hit is om lever te eten is het volgende recept. Mijn man vraagt er zelfs om Erg blij

Lever stoofpotje 1 persoon

Benodigdheden:
125 gr ui
135 gr kippenlever
12 ½ gr rozijnen (1/2 fruit)
scheutje kippenbouillon
10 gr honing
snufje kaneel
mespuntje mosterd
peper

Bak 125 gr ui met 135 gr kippenlever bruin in een anti aanbakpan. Voeg 12 ½ gr rozijnen toe en bak even mee. Voeg een scheutje kippenbouillon, 10 gr honing, snufje kaneel, mespuntje mosterd en peper toe en warm het geheel goed door.

Smakelijk eten.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 31 mei 2019 15:18    

Reageer met quote
Zelf weer stapjes extra toegevoegd. Ben nu bijna weer volledig EGA gericht. Nu nog volhouden. En me af en toe wat gunnen zonder door te slaan. Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 31 mei 2019 15:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5