Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

EGA op naar de herfst

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Voor iedereen die met de EGA methode wil afvallen. Hier kun je vragen stellen, mee lezen, mee kletsen. Niet alleen over EGA maar natuurlijk ook gewoon over alledaagse dingen.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 20 aug 2019 15:57    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ik doe graag weer mee. Twee weken geleden opnieuw begonnen en mijn ritme terugvinden. Ik hoop aan het eind van dit sprintje weer eetrust te hebben en natuurlijk weer wat minder te wegen dan vandaag.. ik ben ontzettend blij dat ik nu onder de 78 zit.. Op naar de 70. Wat zullen mijn kleren dan weer lekker zitten..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 aug 2019 20:17    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik doe ook weer gezellig mee hoor!

Volgende week is het eindelijk weer weeg avond na 6 weken vakantie. Heb t gemist!
Over 2 weken lekker op vakantie naar Griekenland. Heb me voorgenomen om te gaan genieten van eten en drinken maar toch ook beetje uit te kijken. Keuzes maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 aug 2019 10:06    

Reageer met quote
Leuk dat jullie er weer bij zijn Sannie en Mamdarijn.

@Mamdarijn Je pakt het nu al weer goed op. Oké nog niet helmaal de puntjes op de i maar ook dat gaat je zo weer lukken.

@ Sannie6715 De eerste keer dat ik met EGA gestart was had ik ook een vakantie in Griekenland. Juist daar kon ik me heel goed aan mijn EGA eten houden. Op terrasjes vaak een salade met wat brood er bij. En hoewel ik misschien wat vaker kaas heb gegeten dan volgens EGA goed is, ben ik mijn vakantie juist heel goed afgevallen. Dus geniet vooral van je vakantie. Griekenland is een mooi land en je kunt er echt hele goede maar vooral lekkere keuzes maken met eten.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 22 aug 2019 15:39    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Wat ik ook echt een goeie vakantietip vind is thuis zakjes maken met 25 gr brinta, havermout, griesmeel, muesli en dat op vakantie afwisselend gebruiken met yoghurt en melk, warm en koud. Met een goeie start kun je veel beter volhouden..
Ook goed te doen in een hotel, er staat altijd yoghurt melk en fruit om de rest aan te vullen.

En een paar dagen niet EGA starten is dan ook geen probleem..

Ik val juist af op vakantie, ik voel dan veel minder eetprikkels. En ik heb dan als regel 1x per dag iets extra’s. Neem ik wijn dan geen ijs, neem ik taart dan geen etc.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 aug 2019 7:32    

Reageer met quote
Het voordeel van mijn Griekenland vakantie was dat we alle dagen aan het varen waren en alleen boodschappen voor die dag kwijt konden in de koelkast Er moest namelijk ook zakken of flessen ijs in de koelkast om alles koel te houden. Als je zeilt heb je geen stroom aan boord. En als je niks extra's koopt kun je ook niets extra's eten. En de meeste Griekse restaurants hebben heerlijke yoghurt met honig als toetje (eventueel met walnoten) op de kaart staan of met vers fruit. Oké het is dan geen magere yoghurt maar beter dan ijs. En daar zelfs lekkerder dan ijs vind ik. Dus 's avonds op het terras was het genieten. En zowat ieder restaurant zet daar water op tafel.

Lekker op vakantie aan je eigen gewoonte vast houden. Inderdaad zoals Mamdarijn aan geeft je niet meer dan 1 extra gunnen. Het is of/of en niet en/en. Ook dan kun je zeker genieten van de vakantie en toch afvallen. Gewicht kwijt raken is ook een beloning naast het vakantie vieren. Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 23 aug 2019 14:58    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
O ja.. of/of

mooie regel, die was ik vergeten Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 aug 2019 17:36    

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
O ja.. of/of

mooie regel, die was ik vergeten Uitlachen

Stiekem zat ie toch nog gewoon in je hoofd. Neem ik wijn dan geen ijs Erg blij Er is meer blijven hangen dan je dacht. Sommige dingen gaan gewoon automatisch Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 23 aug 2019 17:51    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Dat is zeker waar! Veel o ja momentjes gehad de afgelopen weken. En een koektrommel die nog steeds vol is na een week. Wat ben ik toch een domoor, dat ik het niet doorhad.. al die grenzen en regels waren wazig tot afwezig..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 aug 2019 19:38    

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Dat is zeker waar! Veel o ja momentjes gehad de afgelopen weken. En een koektrommel die nog steeds vol is na een week. Wat ben ik toch een domoor, dat ik het niet doorhad.. al die grenzen en regels waren wazig tot afwezig..

Je hebt ze wel door Mamdarijn. Juist jij hebt ze heel goed op een rijtje. Ik heb juist altijd heel veel steun aan jou gehad en je was voorheen altijd diegene die als eerste reageerde als iemand een EGA vraag had. Je hebt er alleen op een bepaalt moment voor gekozen om deze informatie wat meer links te laten liggen. Maar kwijt ben je hem zeker niet. Je gaat dat gewoon allemaal weer oppakken want je doel is duidelijk. Je wil de bijgekomen kilo's weer kwijt. Je bent nu al weer goed bezig.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 24 aug 2019 12:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2