Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: EGA
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

EGA dakboek Kelly

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik ben 4 weken begonnen met EGA en het bevalt mij erg goed.

Mijn dagboek van een doordeweekse werkdag:

09:00) 200 ml halfvolle melk met 25 gr. volkoren havermout met een handje diepvries mango.

12:30) 60 gr. volkoren brood met 50 gr. kalkoenfilet met sambal of met 1 eetlepel mayo verdeeld over de 2 boterhammen. (ik eet 's avonds geen vet).

14:00) een stuk fruit, wisselend.

16:00) 200 ml bouillon (kippenbouillon van EGA)

18:00) 100 gr. gekookte zilvervliesrijst met 100 gr. kippendij of kalkoenmerguez. 125 gr. ui op panfit vel gebakken met jus poeder van EGA en een eetlepel ketjap en eetlepel sambal, flink kurkuma/kerrie, snufje peper en zout, 200 gr. roerbakgroenten.
groot glas water bij het eten.

19:00) 200 ml magere yoghurt met een appel erdoor fijn gesneden, flinke snuf kaneel, 1 eetlepel honing.

De keukenweegschaal gebruik ik dagelijks, en elke maandag avond heb ik bij de EGA in Gouda een weegmoment. Voor mij werkt het erg goed. Ik was vorig jaar zomer 131kg, ik schrok er van. Ik ben pas 27 jaar, veels te jong voor zo'n gewicht en ongezond voor de toekomst met het risico op suiker etc. Mijn moeder zat vroeger bij de EGA en was er erg over te spreken.
Ik ben uit mijzelf erbij gegaan op een maandag avond uit het werk, en sindsdien ben ik erg gemotiveerd om ervoor te gaan. Ik weeg vandaag 123.3kg, Mijn doel is 75kg, ik zit er nog ver vandaan, maar ik ben gelukkig niet meer 131kg.
We komen er wel als we zo doorgaan.
Succes iedereen met jullie weg naar het streefgewicht. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 okt 2020 11:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1