Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

eetdagboekje van Paulinam

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 245, 246, 247 ... 282, 283, 284  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Paulinam
Weegclubfan voor het leven

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
Ach je hebt gelijk Marjon ...een doel.... mijn doel is tegenwoordig: alsjeblieft ONDER de 90 kilo.
Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 okt 2014 12:07    
Vrouw Weeggegevens   Mris
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Paulinam,

Het is hartstikke knap wat je tot nu toe hebt gedaan. Vergeet dat niet!
En je doel is top! Lach dat kan je gewoon Lach

Komt goed!
Je hebt zoveel voor uitgang geboekt ten opzichte van een jaar geleden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 okt 2014 12:40    
Vrouw Weeggegevens   a63

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Hoi Paulinam,

niet alleen naar het getalletje kijken, maar ook naar wat je allemaal al hebt bereikt!! En dat is toppie.

Oké met Kerst willen we allemaal minder wegen, ik ook, dus we gaan gewoon verder. En elke dag opletten ook in het weekend is vaak minder moeilijk als wat het lijkt.

Gewoon door zetten. Je hebt al zoveel bereikt dus je kunt het zeker. Niet de motivatie laten zakken. Eten is nooit zo lekker dat het je de gewichtsverhoging kan laten vergeten, toch?

Liefs en natuurlijk heel veel sterkte ook nu Ray weer thuis is. Niet alles wat lekker is, hoef je mee te eten.

Groetjes, Anja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 okt 2014 17:38    
Vrouw Weeggegevens   marjond

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Heeee hoe gaat het met je? Tis zo stilletjes ook bij jou?
Kop op he, we gingen er weer samen voor weet je nog? Erg blij

Remember hapiness is a way of travel... not a destination.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 nov 2014 23:24    

Reageer met quote
Spiekte net al even in je boekje Marjon....je doet het absoluut beter dan ik. Vanmorgen op de wii ( mijn trouw weegmaatje) zag ik dat vorige jaar in deze periode dezelfde stijging te zien was. Jammer maar denk dat dat ook alles heeft te maken met het verafschuwen van de herfst en winter. Maar kan eigenlijk ook weer niet , het is nog zo mooi weer en we werken zo hard in de tuin. Feit is wel dat ik vorig jaar na de zomer vakantie omhoog ging EN nu dus weer.

Vanmorgen 89,9 Schaam Schaam Schaam Schaam

Ik baal er zo van maar ook weer niet genoeg om het knopje weer om te zetten. Huil huil
Vol goede moed vanmorgen maar weer begonnen en nu hopen dat ik het vanavond ook vol houd want overdag op het werk lukt het me prima maar bij het avond eten gaat het fout. En ja Anja dat heeft natuurlijk alles te maken met dat Ray weer thuis is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 nov 2014 11:10    
Vrouw Weeggegevens   Jeanette

Dieet: Less carb

Reageer met quote
Kan je je wegen op de Wii? Ik heb hier ook nog zo'n Wii fit bord staan. (of hoe dat ook heet) zelden gebruikt dus eigenlijk geen idee hoe dat werkt.

Je BMI is nu nog onder de 30 dat is super. Nu even de afstand van de 90 vergroten. ("even" was het maar zo simpel Lachen )

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 nov 2014 13:15    

Reageer met quote
Die knop kon ik ook al die tijd niet omzetten hoor. Had er gewoon ook écht geen zin in.
Maar door Jeanette heb ik het toch gedaan. Gewoon doen.
Heb het ook nog niet alle dagen 100% gedaan, maar beter dan de periode hiervoor in ieder geval.
Je schrijft dat de avonden moeilijk zijn. Probeer de indeling van je avond te veranderen. Zoek je valkuilen op en anticipeer.
Succes mop. En lukt het nu niet dan lukt het misschien volgende week. Of de week erop. Het is zo zonde inderdaad. Je hebt er zo hard je best voor gedaan.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 nov 2014 13:28    

Reageer met quote
Haha Jeanette, makkelijk is anders maar WE kunnen het wel en ja dat van die BMI klopt nog net. Cool

Ik weeg met de Wii met het bord en volgens mij het spel wii fit wat er dan bij hoort. Is wel leuk hoor, hij houd het goed bij voor mij en als ik teveel ben aan gekomen vraagt hij hoe dat komt. Je kunt jezelf een doel stellen en als je dat haalt dan is er een feestje op de wii. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 nov 2014 13:55    

Reageer met quote
Ik bedoel eigenlijk het avond eten Marjon, ik blijf maar eten en dan denk ik daarna : ach toch al teveel gehad die M&M's of speculaasjes of pepernoten maken nu ook niet meer uit. Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 nov 2014 13:56    

Reageer met quote
Kun je dan je portie niet in de keuken opscheppen?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 nov 2014 20:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 245, 246, 247 ... 282, 283, 284  Volgende
Pagina 246 van 284