Auteur |
Bericht |
Dymphie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 10397 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Dat was een heftig telefoontje waar je een beslissing over moest nemen!
Ik denk dat ik het ook zo gedaan zou hebben. Vocht via een infuus in het ziekenhuis kan vast goed (in)geregeld worden. Sterkte hoor en ik hoop dat je toch ook goed kunt slapen! Nacht!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 30 jan 2021 23:56 |
|
 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 50402 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Goede beslissing want je moet als het mis gaat het gevoel hebben dat jij je moeder alle kansen om beter te worden hebt gegeven.
Met die herinnering moet jij ook weer verder kunnen  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 31 jan 2021 0:05 |
|
 |
whis Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 17021 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Zeker goede beslissing. In het ziekenhuis gaat ze beter verzorgd kunnen worden.
Fijn dat je er op bezoek mag gaan.
Heel veel sterkte...  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 31 jan 2021 10:02 |
|
 |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
Ellen schreef: | Goede beslissing want je moet als het mis gaat het gevoel hebben dat jij je moeder alle kansen om beter te worden hebt gegeven.
Met die herinnering moet jij ook weer verder kunnen  |
Mee eens, maar o, o wat heftig voor je! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 31 jan 2021 23:24 |
|
 |
|
 |
weervrouw Weegclubfan voor het leven

|
|
Update,
Ze is dezelfde avond weer naar het zorgcentrum terug gebracht, wat ik wel jammer vond.
Gisteren was ze voor mijn gevoel veel helderder als de dag daarvoor. Komt waarschijnlijk door het vocht wat ze per infuus haar toegediend hebben. Ik kreeg er zowaar een halve banaan in en ze wilde wel wat drinken. Ze hebben ook een katheter geplaatst zodat ze de vochthuishouding in de gaten kunnen houden. Ik ben daar niet zo blij mee. Ze dacht dat ze vastgebonden zat. Vandaag gaat mijn broer op bezoek, dus mag ik niet. Het gaat vandaag dus weer minder met haar.
Morgen ga ik weer op bezoek en dan komt de dienstdoende arts en
gaan we een plan van aanpak maken voor de komende dagen._________________
gestart op 11-06 / 72 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 01 feb 2021 16:54 |
|
 |

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 17021 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 01 feb 2021 22:45 |
|
 |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
Sterkte Weervrouw, beladen dagen voor jullie.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 02 feb 2021 0:08 |
|
 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 50402 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
weervrouw schreef: |
Morgen ga ik weer op bezoek en dan komt de dienstdoende arts en
gaan we een plan van aanpak maken voor de komende dagen. |
Zo verdrietig om je laatste jaren dit nog te moeten mee maken , hoop op een goed plan van aanpak |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 02 feb 2021 12:26 |
|
 |
weervrouw Weegclubfan voor het leven

|
|
Vanmorgen ging ik op bezoek en het eerste wat ze zei is....
ik wil uit bed. Ik de zuster opgezocht en die heeft haar aangekleed. En heeft ze een kopje koffie gedronken.
Wilde we naar de huiskamer gaan waar niemand zit, maar dat mocht niet want ze is in het ziekenhuis geweest en moet in quarantaine. Dus moet ze op haar kamer blijven zitten. Ik naar huis.
Vanmiddag nog een keer geweest en toen was ze verdrietig, had ruzie gehad en moest op haar kamer blijven.
Ze is wel dementerend en haalt alles door elkaar. Ik heb het aangehoord en daarna vertelt dat het van de dokter moet en ik moet ook in de beschermende kleding. Dat begreep ze dan wel weer. Het woord dokter doet wonderen, als het daar van moet tja dan is het zo.
Geen arts gezien voor het plan van aanpak.
Nu zijn er inmiddels 4 van de 7 overleden en de 5e is daarmee bezig. Dus zit er niemand meer in de huiskamer. De zuster gaat de huisarts mailen om te vragen dat mijn moeder toch in de huiskamer mag. Misschien hoor ik vanavond nog of dat gaat lukken.
Maar ik vind het in en in triest dat mijn moeder alleen op haar slaapkamer moet blijven zitten. Ze snapt er niets van. En niets dan lof voor de zusters hoor, die doen ook alleen maar wat er van hun gevraagd wordt._________________
gestart op 11-06 / 72 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 02 feb 2021 19:50 |
|
 |

|
|
Zou wel goed zijn als ze dat zou mogen. Ik zie onze bewoners ook opfleuren van n bezoekje aan ons zaaltje. Ook al is het met afstand, mondmasker en zonder koffie. Ze zijn es ergens anders.
Maar uiteraard gaat veiligheid weer voor alles..._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 02 feb 2021 22:57 |
|
 |
|
|