Auteur |
Bericht |
weervrouw Weegclubfan voor het leven

|
|
Ik kom even buurten, maar weet eigenlijk niet wat te zeggen.
Met mijn moeder kan ik nu af en toe beeldbellen. Dat vind ze fijn en is blij dat ze ons weer gezien heeft. Ze snapt wel dat er iets vreselijks aan de hand is.
Ik ben wat meer in de keuken bezig om wat uit te proberen, maar is niet zo goed voor mijn lijf. Maar je moet wat doen tegen de verveling._________________
gestart op 11-06 / 72 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 01 apr 2020 11:27 |
|
 |
|
 |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
Nee Weervrouw, maar gewoon wel fijn om te horen dat het goed gaat met je.
Wat maak je voor lekkere dingen? Ik wil graag bakken maar durf het niet aan omdat ik dan zelf het meeste opeet.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 01 apr 2020 22:48 |
|
 |

|
|
Begonnen met een cake, daarna amandelkoekjes, )die weggegooid zijn, waren niet te eten). Daarna macroniekoeken, heerlijk.
En daarna zeeuwse babbelaars. Waren goed gelukt maar een beetje plat.
De cake en koeken ingevroren.
Ben inmiddels wel een pond gegroeid, maar dat kan ook aan weinig beweging liggen._________________
gestart op 11-06 / 72 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 02 apr 2020 20:37 |
|
 |

|
|
Wat een lekkere dingen allemaal. Ik heb vandaag op het punt gestaan om kokoskoekjes te gaan bakken, maar mij toch weer beheerst.
Enne..... komt vast van te weinig bewegen. kan je dat heel voorzichtig niet een beetje opschroeven? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 02 apr 2020 22:31 |
|
 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 37415 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Weervrouw als je niet naar buiten kunt of mag; dansen! Lekker muziekje opzetten en swingen maar. Verstook je heel veel energie mee hoor. En is nog leuk ook.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 03 apr 2020 5:33 |
|
 |

|
|
Zo ik kan weer wat schrijven, lukte vanmorgen niet.
Missy, dansen is voor mij geen optie, raak ik van buiten adem. Maar de muziek staat altijd aan hoor.
Heb vandaag mijn ramen gezeemd, mijn hulp komt ook niet. Was wel nodig.Moet daar dan ook weer een poosje van bijkomen. Is heel vermoeiend. Daarna samen met manlief in de tuin wat gewerkt en lekker buiten gezeten in het zonnetje._________________
gestart op 11-06 / 72 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 04 apr 2020 17:54 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 37415 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
ja, kortademig zijn is heel vervelen idd. Ik ben maar af en toe kortademig en meestal is het dan op te lossen met een extra puffer.
Mijn ramen zijn ook reuze vies. Nou ja, wie zich er aan stoort komt ze maar wassen denk ik dan. Ik heb er in elk geval na het werk geen zin meer in.
Fijne zondag! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 05 apr 2020 4:51 |
|
 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 07 apr 2020 23:08 |
|
 |

|
|
Gisteren is er bij mijn moeder op de afdeling 1 persoon op corona getest en positief bevonden, met milde verschijnselen. Ze wordt wel apart gezet maar komt steeds uit haar kamer en snapt er niets van. De ziekenhuizen nemen geen of nauwelijks demente bejaarden op.
Het virus komt zo wel heel dichtbij en hopelijk blijft mijn moeder de ziekte bespaard._________________
gestart op 11-06 / 72 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 08 apr 2020 11:06 |
|
 |

|
|
Dat is hartbrekend Weervrouw, als iemand niet weet waarom hij opgesloten zit. Ik vrees dat er al velen zijn zonder dat wij het weten.
Ik hoop met jou mee dat je moeder niet besmet wordt. Drama's!!! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 08 apr 2020 22:29 |
|
 |
|
|