Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Eetdagboek Nikilauda

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ach ja een half gebakje en dan nog onder je p zitten.... Lachen
variatie ook met groentes is belangrijk,gewone sla is hoofdzakelijk water

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 09 jul 2011 23:25    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
zondag 10/7
ontbijt : 1 broodje 50 gr - becel proactiv - 1x kipfilet Weight Watchers - 1 glas ongezoet fruitsap : 4 points
middag : kleine pizza met kaas en tomaten ( tel helft van pizza margharita ! ) : 7,5 points
tss door : toch 1 gebakje miserable ( over van gister !!! ) +/- 60 gr
totaal : 6 points !!!
avond : 2 broodjes ( 100 gr ) - hesp en kipfilet Weight Watchers - sla - tomaat - dressing light ( toch weer ... ) : 6 points

dagtotaal : 23,5 points !

Echt vanaf morgen meer groenten en fruit ! Maak morgenvroeg alvast kommetje fruit met appel, meloen en rozijntjes om mee te nemen naar werk !
Ook weer > 4000 stappen op stappenteller ! Hele week goed gegaan ! Heb hem nu verhoogd : vanaf morgen 5000 stappen per dag !!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 10 jul 2011 20:41    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
maandag 11/7
ontbijt : 50 gr brood - becel pro activ - 2x kipfilet Weight Watchers : totaal 3,5 points
tss door : 2 granny koekjes ( 30 gr ) : 3 points
middag : 75 gr grijs brood - 1x ziz kaas light - 1x hesp Weight Watchers - becel proactiv : totaal 5 points
tss door : kommetje aardbeien met zoetstof
avond : 100 gr toastbrood - becel proactiv - 1 ei geklopt - champignons - beetje melk - gebakken in 1 kl becel : totaal 7,5 points
late avond : 1x Weight Watchers mousse liegoise en 2 rijstwafeltjes met chocolade : totaal 3,5 points
dagtotaal : 22,5 points ! netjes
stappenteller : op 5000 -> was hier zelfs over ! ok

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 12 jul 2011 7:36    
Vrouw Weeggegevens   knier75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight care

Reageer met quote
ha niki.

Goed om te zien dat het goed mt je gaat!!! Ik ga bij nader inzien toch geen Weight Watchers doen. Ik doe nu stp twee van Weight care en dat bevalt me eigenlijk heel erg goed. Ik was nooit geen ontbijte dus de shake in de ochtend houd ik erin en het zelfde geld eigenlijk voor het middag eten dus de repen vervelen me voor geen meter. Het avondeten doe ik nu middels calo's tellen. Is goed vol te houden, denk dat ik binnen kort nog eens een mini kuurtje tussen door doe want ik wil aan het eind van de zomervakantie ( 22 aug ) graag een heel eind in de buurt van de 100 zitten, ach we zien wel. Groetjes Barbara

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jul 2011 11:00    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
dinsdag 12/7
ontbijt : 50 gr grijs brood - 1 kl jam - 2 smeerkaasjes Weight Watchers : 3,5 points
tss door : jarige op werk ! toch klein stukje kersentaart gegeten : ruim geteld -> 4 points !
middag : gekookte aardappelen - kalfslapje 60 gr - spinazie room (iglo) - 1/2 hardgekookt ei - becel bakboter : totaal 6 points
avond : gebakken aardappeltjes - 100 gr garnaaltjes - sla - tomaat - dressing light - ketchup : totaal 6,5 points
late avond : 2 rijstkoekjes chocolade - 1 x Weight Watchers mousse liégoise : totaal 3.5 points

Dagtotaal : 23,5 points !
Stappen : 5624 ! gaat goed ...

Benieuwd naar weegresultaat ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 13 jul 2011 6:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
woensdag 13/7
ontbijt : 50 gr grijs brood - becel proactiv - 1x hesp Weight Watchers - mosterd : totaal 3 points
tss door : 1 appel en 2 koekjes kelloghs : 3 points
middag : 50 gr grijs brood - dressing light - 1x hesp Weight Watchers - 1x Ziz kaas light - tomaat - sla - 1/2 ei : totaal 5 points
tss door : 1 maltezer ice-cream bar ( 40 gr ) : 2.5 points
avond : capellini - kipgehakt - tomatensaus - 4 stukjes stokbrood : totaal 12 points

dagtotaal : 25,5 points !
stappenteller : 5.161 stappen !
( weekje 5000 stappen of meer volhouden en dan vanaf maandag naar 6000 stappen, hopelijk ... )

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 13 jul 2011 22:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
donderdag 14/7
ontbijt :
50 gr grijs brood - 1x hesp Weight Watchers - becel proactiv : 3 points
middag : capellini - kipfilet - champignons - roomsausje - 25 gr stokbrood : totaal 12 points
tss door : 1 tas koffie met zoetstof / geen taart gegeten !!!
avond : 50 gr grijs brood - 1 x Ziz - 1 x hesp - sla - tomaat - dressing light : totaal 5 points

avondwandeling !
erna nog 1 malteser ijsje : 2,5 points

Dagtotaal : 22,5 points

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 14 jul 2011 23:42    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
vrijdag 15/7
ontbijt : 2 wit 50 gr - 2 smeerkaasjes Weight Watchers - 1 kl jam : totaal 3,5 p
tss door : 1 appel / water
middag : 125 gr frietjes zelfgemaakte - 125 gr kabeljauw gepaneerd, gebakken in 1 kl becel - sla - tomaat - dressing light : totaal 17 points
tss door : malteser ice cream bar 40 gr : 2.5 points
avond : 4 rijstwafeltjes (40 gr ) : 4 points

dagtotaal : 27 points !

stappenteller : 6.378 stappen !

Heb me met buurvrouw ingeschreven voor fitness programma : 2x per week / we starten dinsdag ... ben benieuwd !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 15 jul 2011 22:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
zaterdag 16/7 :
ontbijt : 75 grijs - becel pro activ - 1 kl jam - 1 smeerkaasje Weight Watchers - 1 x hesp Weight Watchers : totaal 5 points
tss door : 2 rijstkoekjes : 2 points
middag : 1.5 pannenkoek 180 gr totaal - canderel poeder : totaal 7,5 points
avond : 1 pizza hawai Weight Watchers : 9 points
late avond : 1 malteser ice cream bar : 2,5 points

dagtotaal : 26 points

stappenteller : 5610 stappen ! ok - morgen nog 5000 en dan vanaf maandag op 6000 overgaan !!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 17 jul 2011 12:41    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
zondag 17/7 :

kermis ! zal toch hier en daar aan verleiding toegeven ...
start dus alvast met gezond ontbijt !

ontbijt : 2 grijs - becel proactiv - hesp Weight Watchers : 3 points
middag : 2 el puree - 120 gr kabeljauw gebakken in becel - broccoli room : 7 points
tss door : 1/2 stukje aardbeientaart - 1/2 stukje appelsientaart : totaal 6 points
avond : niets gegeten -> naar kermis !!

voor terug naar huis te stappen : keuze : of frietje met frikandel !!! of saté van aardbeien met chocoladelaagje !!! laatste toch minder points, dacht ik zo en daarvoor uiteindelijk gekozen !!! viel me toch wel moeilijk om frietjes te laten... : totaal 6 points (?)

Dagtotaal : 22 points
Stappenteller : 6.752 stappen !!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 18 jul 2011 10:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 4 van 14