Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Eetdagboek Nikilauda

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
zaterdag 2/7 :
deze avond personeelsfeest van mijn werk ! weet dat er een frietkraam komt ... minstens 10 points overhouden voor kinderfrietje !!!

ontbijt : 75 gr grijs brood, 2 smeerkaasjes Weight Watchers, becel pro activ, confituur : 5 points
middag : 2 gekookte aardappelen, 100 gr kipfilet, sla, tomaat, dressing light, champignons, becel bak : 5 points
tss door : Weight Watchers mousse + 3 boudoirkoekjes : 3 points
avond : 50 gr brood, 1x hesp Weight Watchers, confituur : 3 points

op feest : 1/2 frietje ( opgepeuzeld samen met vriendin ) met mayonaise !!! 10 points ! enkel cola light en water gedronken !!!

dagtotaal : 26 points !!! netjes ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 03 jul 2011 23:19    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
zondag 3/7 :
ontbijt : 75 gr grijs brood, becel proactiv, confituur, 1x hesp Weight Watchers, 1x smeerkaasje Weight Watchers : totaal 5 points
middag : 2 broodjes 125 gr, 2x hesp Weight Watchers, sla, tomaat, dressing light : totaal 7 points
tss door : magnum ( kersen ) : 6 points !!!
avond : gebakken aardappelen, sla, tomaat, dressing, kipfilet 100 gr in beetje becel bakboter : totaal 6 points
veel water gedronken
beetje gewandeld !!!

dagtotaal : 25 points !

s avonds : concert van 2 Amerikaanse bands ! was leuk !
in pauze enkel 1 cola light gedronken !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 03 jul 2011 23:24    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
maandag 4/7 :
ontbijt : 75 gr grijs brood, becel pro activ, confituur, 2 smeerkaasjes Weight Watchers, 1x kaas Weight Watchers : totaal 6 points
middag : 75 gr stokbrood, sla, tomaat, dressing light, 1x hesp Weight Watchers, 1x kaas Weight Watchers : totaal 6 points
tss door : 1 koekje met chocolade ( printen van Aachen ) specialiteit : 2 points
avond : kip gegrild, rijst, slaatje met vinaigrette : totaal 8 points (?)
water / cola light

met vriendin naar Aachen : shop till you drop !!! pff , vermoeiend, veel gestapt / totaal zeker 6000 stappen op stappenteller !!!

dagtotaal : 22 points ! goeie dag ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 04 jul 2011 21:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
dinsdag 5/7
ontbijt : 75 gr brood - becel pro activ - confituur - 1x hesp Weight Watchers - 1 smeerkaasje Weight Watchers : totaal 5 points
tss door : yoghurt ananas 1p
middag : 100 gr brood - sla - tomaat - 2x hesp Weight Watchers - dressing light : totaal 6 points
tss door : gesnoept ! stuk of 6 koekjes met chocola gegeten : ik tel hiervoor 6 points ! ( of is misschien nog meer ... )
avond : koude schotel met 50 gr garnaaltjes - 1/2 ei - dressing - 100 gr brood - veel groenten ( sla, tomaat, boontjes, erwtjes en worteltjes ... ) : totaal : 8 points
Dagtotaal : 26 points
Half uurtje gefietst en half uurtje gewandeld !
Jammer van de koekjes ...
Morgen weegdag ! Ben benieuwd ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 05 jul 2011 23:18    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
woensdag 6/7 : weegdag -> 0.6 kg eraf ! hm, niet zoveel ...
dan maar goed streng vandaag en me juist aan points houden !
zodat resultaat volgende week beter is ...
ontbijt : brood - confituur - 1x kaas Weight Watchers : totaal 4,5 points
middag : brood - becel proactiv - 1x hesp Weight Watchers : totaal 3,5 points
tss door : 1 appel
avond : brood ( 100 gr ) - becel pro activ - sla - tomaat - 60 gr garnaaltjes - dressing light - 1 kl cocktail - 3 kipnuggets - 1x hesp Weight Watchers : totaal 12 points
s avonds goeie wandeling gemaakt met zoon langs kanaal !
flink doorgestapt met nordic stokken !!!
erna : nog 1/2 l water gedronken en 1 chocoladeprint ( 20gr ) : 2 points
Dagtotaal : 22 points ! Niet slecht ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 06 jul 2011 22:46    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
donderdag 7/7 :
ontbijt : 50 gr brood - becel pro activ - 1x kaas Weight Watchers : 4 points
middag : 50 gr brood - beetje kipsalade : 4 points
tss door : 2 koekjes kelloghs all bran ( 40 gr ) : 3 points
avond : gekookte aardappelen - 80 gr kalfsvlees - bloemkool met witte saus - becel bakboter : totaal : 7 points
late avond : 1 x Weight Watchers mousse/chocola + 1 chocolade print ( van Aken ! ) : totaal 4 points

Dagtotaal : 22 points !!! mooi !!! en ook zeker 1 1/2 l water gedronken !!!

Ook nog wandelingetje gemaakt : totaal > 5000 stappen ! gaat goeie richting uit - wil aan 10000 stappen geraken per dag !!!
gemiddeld ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 07 jul 2011 21:53    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
mooie menu's hoor en je ziet je kan best af en toe meedoen met een feestje ed...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 08 jul 2011 14:50    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
dank je wel dipinipi - begint te lukken - schrijf wel alles goed op : eerst op notablok en nadien nog hier ! wel nodig - ook plannen
Zo zou mijn man frietjes maken vanmiddag ! Vroeg me gister al wat ik erbij wilde ! Doe maar vis voor mij ! Is kabeljauw geworden ... Rest van dag sober gehouden ... of toch geprobeerd !

Dus vrijdag 8/7 :
ontbijt : 50 gr brood - 2 smeerkaasjes Weight Watchers - becel : 3,5 points
tss door : kelloghs 2 koekjes : 3 points
middag : zelfgemaakte frietjes ( 150 gr ! terwijl ik eig. genoeg had met 100 gr, maar t was zo lekker ... ) - 120 gr kabeljauw - beetje becel - sla - dressing light : totaal 15,5 points
avond : 75 gr brood - becel - 1x hesp Weight Watchers - 1 smeerkaasje Weight Watchers : totaal 4,5 points
tss door nog appel

Dagtotaal : 26,5 points ( mag voor één keertje wel over totaal zitten - weekend niets speciaals op programma - dus ga morgen en zondag goed opletten - extra wandeling in bos maken ... )

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 08 jul 2011 20:52    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
een dagje wat meer is zelfs wel goed Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 08 jul 2011 22:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
zaterdag 9/7
ontbijt : 50 gr brood - becel - 1x kipfilet Weight Watchers : totaal 3 points
middag : sla - tomaat - dressing light - 100 gr kippewit gebakken in beetje becel - 2 broodjes ( 100 gr ) - 3 kl ketchup : totaal 8 points

dacht : dit wordt een gewone zaterdag, niets speciaals !
oeps, onverwacht bezoek van mijn zus met de kids en mijn man's
dochter / moeten vieren dat deze laatste diploma boekhouding gehaald heeft en ook nog eens nieuwe job begonnen is deze week ! manlief gebakjes gehaald bij bakker !!!
heb enkel van 1 klein gebakje bovenste laagje gegeten : 2,5 points
Crème vulling en onderste laag heeft iemand anders opgepeuzeld ! Zo had ik toch het gevoel dat ik mee deed en heb er op gemak tasje thee bijgedronken ... Was toch fier !

avond : 2 broodjes ( 100 gr ) - becel pro activ - 1x hesp Weight Watchers en 1x kipfilet Weight Watchers : totaal 5,5 points

Dagtotaal : 19 points ! Dacht dat ik veel meer gegeten had ... éénmaal 21u durfde ik niets meer te nemen, bang voor resultaat morgenvroeg !!! Ga vanaf nu toch proberen wat meer fruit op het menu te zetten en ook iets gevarieerder met groenten ! Is misschien wat vaak sla en tomaat ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 09 jul 2011 23:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 3 van 14