Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Eetdagboek Nikilauda

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Mijn slaapdagboek Week 4 :
1ste nacht : 6 u TST – 8,25u TIB
2de nacht : 5,5u TST - 7,25u TIB
3de nacht : 5u TST – 7,5u TIB
4de nacht : 7u TST - 7,25u TIB
5de nacht : 6,5 u TST - 7u TIB
6de nacht : 7 u TST - 7,50u TIB
7de nacht : 6,5 u TST - 7u TIB
Slaapefficiëntie 3de week : totaal van TST delen door totaal van TIB x100
43,5/51,75 x 100 = 84 %
Toch paar nachten slecht geslapen : piekeren – kids nog niet thuis – overdag even gedut ...
weet dus waar de knelpunten zitten, nu.
Hieraan werken de volgende week ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 13 jul 2019 13:24    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zondag 7/7 :
Paar dagen overgeslaan : weekend / Week 5 starten op zondagavond.
Hou voor de volgende week 7uTIB aan max.
van 00u ( middernacht ) tot 7u week 5
Weekend ev. 1u langer slapen
Overdag moment inlassen om volgende dag te overlopen, taken, to do lijstjes ... zodat ik ’s nachts niet meer pieker. Toch wakker ’s nachts : niet beginnen nadenken – mantra herhalen ( bloempot of zo ) Zeker niet meer overdag dutten !!! nefast voor volgende nacht, heb ik gemerkt.
Slaapritueel goed aanhouden : tegen 11u ontspannende serie ( Zie me graag aan t volgen, heerlijk, humoristisch ) Kijk één aflevering voor het slapen gaan.
Ongerustheid over kids, nog niet thuis na op stap ... moet ik nog iets op vinden. Lukt niet zo 1 2 3 ...
Op naar een volgende goede slaapweek.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 13 jul 2019 13:32    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn slaapdagboek Week 5 : 7/7 tot 13/7/2019
1ste nacht : 6,5 u TST - 7u TIB
2de nacht : 6,75u TST - 7u TIB
3de nacht : 6u TST – 9u TIB
4de nacht : 5u TST - 7u TIB
5de nacht : 6,75 u TST - 7u TIB
6de nacht : 7,5 u TST - 10u TIB
7de nacht : 5,5u TST - 7u TIB
Slaapefficiëntie 3de week : totaal van TST delen door totaal van TIB x100
44/54 x 100 = 81,5 %

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 14 jul 2019 9:35    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
3de nacht : di 9/7 : Ru KSA – 4u30 thuis / wakker van 3u, 3u30 opgestaan, pas terug in bed om 5u30 -> woe vrije dag, wekker uitgezet en nog geslapen tot 9u
6de nacht : vrijdag 12/7 : jongens naar fuif – husband haalt ze om 3u – ik slapen om 12u ’s nachts.
Wakker rond 2u30 – toch weer liggen wachten tot ik ze hoorde terugkomen. Toen natuurlijk niet meteen terug in slaap. Tegen 3u30 opgestaan. 4u30 terug in bed, nog 30’ wakker gelegen. Wekker toen uitgezet en geslapen tot 10u.
7de nacht : zaterdag 13/7 Goei wandeling gemaakt tegen 4u. Rond 6u al moe, vechten tegen slaap, geen dutje gedaan. Dan weer iets beter. Rond 10u weer stikop. Nog proberen vol te houden tot 12u maar lukte niet. Half 12 dan gaan slapen. 15’ vast geslapen – dan wakker – weer 10’ geslapen – weer wakker. Uiteindelijk om 1u terug opgestaan. Dan half 2 terug naar bed. Geslapen tot half 7.
Voel me nu wel uitgerust. Voor volgende week toch weer 15’ afdoen.
Week 6 dus van 0u tot 6u30’ slapen – weekend tot 7u30.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 14 jul 2019 9:37    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Wouw. Wat knap dat je het allemaal al zo lang goed bij houdt. En goed dat je er zoveel inzicht in krijgt. Je gaat goed.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 15 jul 2019 14:25    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn slaapdagboek Week 6 : 14/7 tot 20/7/2019
1ste nacht : 7u TST - 7,50 TIB
2de nacht : 6u TST - 7,50u TIB
3de nacht : 9u TST – 9,50u TIB
4de nacht : 4,5u TST - 6u TIB
5de nacht : 6,5u TST - 7u TIB
6de nacht : 7u TST - 7,5u TIB
7de nacht : 6,5u TST - 7,5u TIB
Slaapefficiëntie 6de week :
46,5/52,5 x 100 = 88,57 %
Mooie laatste week. 3de nacht was di 16/7 : had ik buikgriep, overdag ook al geslapen en dan hele nacht. Moest niet werken woensdag. Ook overdag nog geslapen. Gevolg : nacht v woensdag dan weinig geslapen, maar dat was te verwachten...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 07 aug 2019 15:35    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Intss zijn we weer paar weekjes verder. Slapen gaat nog steeds goed. Minder op 's nachts. Nog eens enkele keer maar over 't algemeen slaap ik nu toch beter door. Geregeld wel even naar toilet, maar slaap bijna meteen verder. Gemiddeld nu zo'n 6 à 7u slaap per nacht. Stel slapen gaan nog steeds zo lang mogelijk uit, liefst niet voor 12u mijn bed in, en dan slaap ik ook meteen in. Blijf de tips uit het boek volgen :
geen dutjes overdag
tijd in bed zo dicht mogelijk bij slaaptijd
niet blijven liggen, als je langer dan half uur wakker bent
niet piekeren in bed ( lukt ook steeds beter )

1ste doel bereikt : beter slaappatroon.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 07 aug 2019 15:42    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Goed bezig. Nu niet denken O, doel is bereikt, ik ben klaar. Blijf goed de tips volgen en vooral lekker slapen. Erg blij

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 08 aug 2019 12:12    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Slapen blijft goed gaan, houd tips in achterhoofd, zodra ik voel dat het weer foute kant opgaat, meteen ingrijpen. Weet nu waar de valkuilen zitten voor mij.

Vanaf nu ga ik hier wandeldagboek bijhouden. Half juli zijn we een wandelclubje opgestart. The walking girls. Wat’s app groepje, 10 girls toegevoegd ( zussen, vriendinnen, nichtjes, schoonzussen, buren ) Bedoeling om samen op 3 vaste dagen ( ma-woe-vrijdag ) samen goeie boswandeling te maken. 4 à 5 km om te beginnen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 11 aug 2019 10:28    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nu 4 weken sinds onze start. Gaat goed. Zijn nog 2 leden bijgekomen. Hebben tot nu toe elke week 2x samen gewandeld en één week 3x. Aantal varieert van 2 tot 7 per wandeling. Zelf ben ik tss door nog paar x alleen geweest of met mijn man ( hij kan wegens kwetsuur aan voet enkel op verharde weg wandelen, niet in bos, en max een uurtje ). Wandelkriebel heeft mij al goed te pakken. Steeds meer zin erin en kijk uit naar de wandeldagen met ons clubje.
Gister ( zaterdag ) ben ik alleen bos in gegaan. Toch vreemd dan, maar ook wel rustig zonder het gebabbel. Ook eens fijn. Vanavond maak ik toer aan kanaal ( dicht bij huis, 3 à 4 km ) en morgen dan weer samen met ons clubje. Als het kriebelt, moet je sporten … Runtastic ontdekt. Ingesteld op wandelen, zo weten we ook hoeveel kilometerkes we gewandeld hebben. I love it.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 11 aug 2019 10:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Pagina 14 van 14