Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Grip op koolhydraten
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

eetboek willemijn

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   willemijn
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven met shakes

Reageer met quote
Ben ook eigenlijk niet zo gok meer bezig want eet ook geen zuivel dus geen kaas griekse yogurt slagroom ed.

Dit werkt voor mij toch beter Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 sep 2016 13:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Inmiddels zo,n 5 jaar geleden en weer 5 kg zwaarder 74,5 of zo tikte het weekend zelfs de 75 aan auwwwww
Hier beetje terug gelezen en ga proberen het weer op te pakken niet echt heel streng maar zeker op gaan letten weer.
Ben heel benieuwd wie van de club hier nog is en hoe het allemaal gaat.
Groetjes Willemijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 apr 2021 10:08    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote

Goedemorgen Willemijn,

Wat goed dat je weer gaat beginnen en nu met shakes van Dieet Pro, las ik in mijn dagboekje. Zullen we het samen doen en met andere gemotiveerden?

Je vroeg waarom ik met Kruidvat shakes verder was gegaan. Het antwoord is dat ik geen zin had om te wachten op de shakes van Dieet Pro en... het is best prijzig. De shakes waren op en dacht dat ik het wel zou redden met de shakes van het Kruidvat. Was er in 2012 ook 20 kg mee afgevallen, maar dan moet je ook echt niets tussendoor eten betreft koolhydraten, alleen avondeten en ontzettend veel water drinken en veel sporten.
De shakes van het Kruidvat zijn zalig, romig en goedkoop, maar je valt er slecht mee af, zoveel suiker zit er toch nog in. Ik sport me het ongans, maar geen gram eraf. Blijf wel stabiel, maar toch...Onbegrijpelijk, ik heb me echt aan het dieet gehouden. Geen oranje tompoezen etc. Niets! Dus de shakes van het Kruidvat begin ik niet meer aan.

Dus..net mijn bestelling gedaan bij Dieet Pro en dan moét ik me wel weer netjes aan het Dieet houden, anders is het zonde van het geld en dat werkt het beste bij mij.
Morgen komen de potten binnen. Banaan vind ik ontzettend lekker met magere yoghurt en nu heb ik voor de ochtend de smaak cappuccino (met magere melk) erbij gekocht. Las dat die ook heerlijk zijn. Leuk om te proberen allemaal. Twee potten met de codekorting van 15 % eraf komt op € 21, 21 per pot en gratis verzending. Hoe meer je ervan afneemt, hoe minder je betaalt. Na je eerste bestelling krijg je de kortingscode, die kan je altijd gebruiken bij de volgende bestelling. Het is altijd dezelfde code.
Je krijgt ook altijd een menuboekje erbij wat je allemaal kan eten. Als je er goed bij beweegt, met deze methode en genoeg water drink, gaat het je lukken hoor, Willemijn. Je zult verstelt staan hoeveel energie je van de shakes krijgt. Komt dat je weinig koolhydraten binnen krijgt. Die maken je moe.
In de shakes van Dieet Pro zitten toch wel dingen in waar je geen honger van krijgt en...bijna geen suiker erin. Beter toch?

We gaan het meemaken en ik wens je het allerbeste, samen lukt het wel. Ik wil je graag motiveren.

Tip:
Vul elke ochtend als eerste de eetmeter in van Voedingscentrum en hou je daaraan. Werkt super bevrijdend.

Lieve groetjes van Crebster en heel veel succes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 29 apr 2021 10:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
mijn shakes komen ook morgen binnen en heb deze gekozen omdat er idd weinig kh en suikers inzitten

ik heb vanille en die nieuwe bosvruchten besteld maar heb geen account aangemaakt

ga straks met mn man over hebben die wil er vast ook wat af en dan bestel ik 4 potten voor 77 euro zag dat op de facebook groep

er moet echt wat af word er niet gezelliger op zo en krijg weinig uit mijn handen

sporten doe ik niet maar wandel wel graag alleen vandaag zo koud dus niet gegaan

morgen of zaterdag start ik

Groetjes Willemijn

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 apr 2021 15:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goeiemorgen allemaal ik ben blij de eerste kilo,s zijn eraf het is me heel erg mee gevallen,totaal geen honger gehad of zin in foute dingen.
Moet er ook wel bij zeggen dat ik 3 keer naar de tandarts ben geweest er is 2 weken geleden een kies getrokken en heb nu een fikse ontsteking (alveolitis)heel veel pijn zit nu zelfs aan de tramadol gelukkig onderdrukt dat nu wel heb ook antibiotica gelukkig het was niet te doen
Dus blij met mn shakes krijg ik toch wat binnen verder maak ik soepjes gister pompoensoep vandaag broccolisoep dus dat lukt wel.
Straks mn 1e vaccin.

Groetjes allemaal succes en fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mei 2021 7:38    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen Willemijn,

Fantastisch dat je eindelijk weer resultaat hebt geboekt. Dat is fijn om te lezen, alleen niet op de manier die je zou willen met al die ellende van die kies, zeg. Bah...

Doet je man ook mee met afvallen?

Wilde je ook nog vragen hoe de smaken van Dieet Pro bevallen. Ik ben namelijk helemaal gek op de banaansmaak en de mango smaak. Chocola is ook wel lekker, maar de cappuccino smaak vind ik minder. Het smaakt teveel naar karamel, daar ben ik niet zo een fan van. Sommige doen er wel eens wat moccona bij, maar het is smakelijk, hoor.
De vruchtensmaken kan je heel mooi met karnemelk mixen, zeker de biologische, die is wat milder en zachter van smaak, is echt heerlijk fris. Ook met biologische yoghurt zijn de fruitsmaken prima te doen. De rest is lekkerder met magere melk, alhoewel ik het te zoet vind worden. Ieder zijn smaak natuurlijk.

Als ik jou was zou ik ook een Eetmeter invullen. Ik heb die van voedingscentrum en kom niet boven de 1000 kcal. Vul het dagelijks in en soms schrik hoeveel kcal. ergens inzitten wat je niet verwacht zou hebben. Ik eet dus heel weinig brood, ga ik ook niet meer doen en stoei elke dat met de Eetmeter. Dan zit ik safe en kom ik ook niet aan. Ook als ik soms gebak eet. Dan puzzel ik gewoon zo, dat ik het andere moet laten staan. Het is maar een tip hoor. Maar voor de komende tijd is het heel belangrijk, want anders kom je zo gauw weer aan, zodra je stopt met de shakes. Blijf onder de 1200 kcal zitten en als je niet beweegt dan rond de 1000 kcal.

Ook gebruik ik 's avonds thee van Jacob Hooy natuurlijke stoelgang kost ongeveer € 2,39 per 20 en soms een aanbieding ervan, ik kan dan elke dag naar het toilet voor de grote boodschap. Ik ga ontzettend slecht, altijd al geweest, maar nu ga ik elke dag. Heel fijn en geen krampen of zo. Super spul.

Je schrijft dat je niet aan sport doet, maar met wandelen kom je eerder van je vetreserves af, dan met welke sport dan ook. Na 20 minuten verbrandt het vet al. Dus...als je maar beweegt. Ik heb thuis ook nog voor de spieren een kettlebell. Soms een half uurtje gooien met dat ding. Super leuk en heel effectief. Die van mij is maar 4 kg. en je krijgt toch spierpijn in de benen. Lachen
Er is een hele leuke app voor. "Kettlebell' hoe origineel is de naam. Blauwe app met witte kettlebell erin.

Wens je heel veel succes en ga er voor. Ik ben zo blij dat het nu lukt. Hou vol en blijf sterk.

Lief groetje van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 08 mei 2021 10:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goeiemorgen allemaal,

Ik heb de app van yazio daar vul ik alles in .
Kettlebell goed idee ooit gekocht liggen hier in de kast.

tot nu toe vind ik alle smaken wel lekker heb 3 potten open staan caramel vanille en bosvruchten zodat ik kan afwisselen.

kan alleen ook heel slecht naar de wc deed schepje vezels van kruidvat erin maar daardoor word mn ontlasting keihard ga nu wat lijnzaad erdoor doen heb ik ergens gelezen.

fijne dag allemaal

Groetjes Willemijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 mei 2021 8:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
Pagina 19 van 19