Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

(eet)-dagboek

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   essepes70
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten ( met steun van maaltijdvervangers)

Reageer met quote
Hoi allemaal,
Vandaag ga ik er weer tegenaan met maaltijdvervangers. Vorig jaar ging me dat goed af en ben daarmee zo'n 10 kg afgevallen. Ik gebruik shakes en repen van het Kruidvat. Ik weet dat gezond eten beter is maar dit werkt voor mij het beste om de knop om te zetten. Ik neem 's morgens een shake en 's middags een reep en een gezonde maaltijd 's avonds. Verder neem ik, in het begin, geen tussendoortjes op wat fruit na.
Zo wil ik de komende weken 'afkicken' van het vele eten en als dat snaaien uit mijn systeem is dan wil ik het normale eten weer langzaamaan gaan opbouwen.
Groetjes Esther.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jan 2017 12:30    

Reageer met quote
Vandaag is best goed gegaan. Omdat ik laat wakker was heb ik om 14.00 een shake genomen en om 17.30 een pita met shoarma en wat frietjes op. Niet gezond natuurlijk maar voor een eerste dag al heel netjes qua calorie-inname.
Morgen begint het echt, dan ga ik weer werken en is alles weer een beetje normaal.
Mits de postcodeloterij zo meteen aan de deur staat Lachen

Fijne avond allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jan 2017 20:00    

Reageer met quote
Vandaag een prima dag gehad, in de ochtend een shake, een reep voor de lunch en als avondeten een salade met sla, komkommer, zongerijpte tomaatjes, tonijn en wat pasta erdoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jan 2017 22:02    

Reageer met quote
De afgelopen dagen zijn goed gegaan, vergelijkbaar met de dagen hierboven. Twee maaltijd vervangers per dag en een gezonde maaltijd.
Gisteravond had ik een nieuwjaarsborrel met mijn vriendengroep en daar ging het natuurlijk fout. Er waren allemaal lekker hapjes die ik ook gewoon gegeten heb met daarbij een paar portjes.
Ik heb er heerlijk van genoten en vandaag pak ik de draad weer op. Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jan 2017 11:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1