Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Een zomers vegetarisch sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   VeganMama
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, vegan

Reageer met quote
De salade bestaat uit geraspte wortel, spinazie (even gebakken met een uitje), linzen, zongedroogde tomaten en een citroen mosterd dressing. Super lekker. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jun 2019 11:39    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Klinkt lekker VeganMama! Maak je die citroen-mosterd dressing dan ook zelf?

Ik had gisteren verse tagliatelle met spinazie, roquefort, sojaroom en pijnboompitjes. Makkelijk en lekker. Portie in de koelkast voor morgen ook!
Vandaag chili sin carne met appelmoes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jun 2019 13:07    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
We gaan over 2 dagen weer met onze tipi-tent een lang weekend kamperen, ik kom dus even niet zo vaak meer op onze WeegClub.
Thuis gebruik ik vaak de AirFryer voor een slankere manier van voedselbereiding, maar ja dit wordt back-to-basic zonder elektra. Waar ik als alternatief aan dacht was de wonderpan, zoals mijn oma die ook had. Deze dubbelwandige aluminium pan gebruik je als oven op je gaspit of boven een kampvuur om ovenschotel, brood, quiche, pizza en zelfs afbakbroodjes in te maken.
Afgelopen vrijdag was ik helemaal blij, want ik vond in de Kringloop 2 praktisch nog nieuwe exemplaren en beide gekocht á € 2,-(vond trouwens ook nog een trommelkoek vorm).
Afgelopen weekend de Wonderpan uitgeprobeerd en ben helemaal fan geworden van deze nostalgisch stukje retro vernuft.
Dat gaat het weekend vast extra lekker ruiken zo midden in het bos.
Grtz. Moonwalk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jun 2019 14:26    
Vrouw Weeggegevens   VeganMama
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, vegan

Reageer met quote
ja, ik maak 'm zelf. Heel simpel: sap van 1 citroen, 2 tl mosterd, 2 tl ahornsiroop, komijnpoeder en paprikapoeder. Lach

Veel plezier, Moonwalk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jun 2019 15:15    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Gaaf Moonwalk. Ik heb de wonderpan laatst ook nieuw gezien in dje kampeer winkel. Maar zo ben je wel heel voordelig uit. Erg blij

Ik heb gekookte bietjes met 'vis' sticks gegeten. Nog 1 nachtje werken. Moet dus slapen, dan nog met hond naar de DA en dan met andere hond trainen. Dus denk alweer na over een snel diner. Rollende ogen Lachen Gebakken krieltjes uit de AF met sperziebonen lijkt me wel wat. En dan veggie worstjes erbij. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 jun 2019 0:09    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Mmmm... Die salade met de dressing kllinkt wel heel lekker smullen

Veel plezier Moonwalk!! Die pan ken ik niet. Ik ga googelen!
Mijn ouders hadden vroeger een chalet en daar was in de beginjaren ook geen elektriciteit. Meestal werd er dan gebarbecued.
's avonds met petroliumlampjes.... gezellig!

Wij aten gisteren een piccolo met een veggie worst, zuurkool en mosterd. Snel klaar!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 jun 2019 6:37    

Reageer met quote
Is dat een broodje Whis, een piccolo?

Bij mij is het vandaag een volkoren bolletje met een veggie burger geworden, met sla, tomaat, augurk en gebakken ui. Beetje mayo en tomaten puree. smullen
Mee naar het werk de rest van de ijsbergsla en tomaat, met wat paprika en kaasblokjes een maaltijdsalade met eigen gemaakte kwark/mayo dressing met veel limoensap. Lekker fris. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 jun 2019 1:40    

Reageer met quote
Een piccolo is inderdaad een broodje. Zowat als een pistolet, maar dan langwerpig ipv rond.

Ik heb er eentje gevonden:
https://bakkerijshop.be/product/piccolo/

Gisteren weer heel laat moeten werken. Daarna snel uit gaan eten: salade caprese smullen smullen smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 jun 2019 6:24    

Reageer met quote
Straks naar AH. Kom daar maar een paar keer per jaar.
En dan zit de vriezer weer vol met veggie dingen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 jun 2019 6:51    

Reageer met quote
Ah, dat noemen wij een 'puntje' Whis. Erg blij

Gisterenavond een broodje veggie kroket (uit de AF) met mosterd gegeten. Niet de gezondste keuze, maar ala, moet kunnen voor een keer.
Vandaag wordt het veggie worstje met groenten en een lepel aardappeltjes uit de AF. Welke groenten weet ik nog niet...……… zit te denken aan doperwtjes/worteltjes uit een pot. Eten we een grote pot met zijn 2-en. En dan zo min mogelijk aardappel. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 jun 2019 12:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 6 van 20