Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Een zomers vegetarisch sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik had net net een schijf "Black Forrest Tofu", volgens mij hat Fientjuh die eerder al eens aangeraden. Best lekker, deed me denken aan zoutig vlees. Alleen was de hele schijf van 200gr een beetje veel voor mij alleen: zou ik hem ook in kunnen vriezen? Anders maar 2 dagen achter elkaar tofu eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jul 2019 19:13    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik eet ook wel eens 2 dagen achter elkaar hetzelfde hoor. Gooi ook niet graag eten weg en wil niet te grote portie nemen ook, dus dan maar bewaren, of mee naar het werk als lunch. Lach

Wij hadden vega schnitzel met doperwten/worteltjes en krieltjes uit de AF. Klein beetje ijs na.
Nu vannacht alleen nog 2 appels en tegen de ochtend kwark met noten. Soort van balansdag. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jul 2019 0:29    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Gisteren wokgroenten (gele en groene courgette, uit, paprika, look) met seitan en allerlei kruiden + peterselie.
Smaakte!
En er is nog over Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jul 2019 6:36    

Reageer met quote
Ik had salade van 3 soorten sla en paprika en avocado en tomaat met wat feta erdoor. Wat zuurdesem stokbrood en een grill-lapje van Lidl (vegan) erbij. Niets na.
Restant van de salade met wat extra snoeptomaatjes mee naar het werk. Als ook de laatste plakjes van het brood. Zo gaat er niets weg. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jul 2019 2:07    

Reageer met quote
Die grillapjes heb ik nog niet geprobeerd. Ze zijn dus wel smakelijk?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jul 2019 11:54    

Reageer met quote
Duffy mijn man vond ze lekker (letterlijk; niet van echt te onderscheiden). Ik had ze in de grillpan gemaakt, omdat het eigenlijk voor op de BBQ is. Lach

Vandaag maak ik een grote gemengde salade van wat er nog ligt met het restje feta. En een groentenburger erbij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jul 2019 13:18    

Reageer met quote
Ik heb ze gelijk geprobeerd, moest toch boodschappen doen. En inderdaad, ze zijn best lekker en een welkome afwisseling van al dat gepaneerde.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jul 2019 20:36    

Reageer met quote
Nog nergens van die lapjes gezien... Wel quornfillets. Die zijn wel ok, maar veggie, niet vegan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jul 2019 10:41    

Reageer met quote
Geen Lidl in de buurt zekers Whis?

Vandaag wordt het hier makkelijk. Kant en klare soep en een khd arme boterham (of 2) met veggie kroket. Lach Naturel bio yoghurt als dessert. Misschien met mandarijntje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jul 2019 12:42    

Reageer met quote
Hier is een lidl, maar de laatste keer dat ik er was hadden ze 1 vakje veggie producten, alles door elkaar gesmeten. En dat was dan ook nog es het hoogste vakje dat ze in de winkel hadden. Dus kon er niet bij.
En dan ga ik dus naar een andere winkel Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jul 2019 12:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 15 van 20