Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Een zomers vegetarisch sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Lekker Whis, hier begint het al bewolkt te worden. Ze voorspellen hier ook mogelijk kleine buitjes. Dus wij eten toch maar binnen. Lach Veel plezier met de BBQ hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 12:27    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik had lekker lui een broodje falafel van de patatturk.

Vannacht lag ik een tijdje wakker en heb bij liggen lezen over veganisme en vegan sporten, heel interessant allemaal.
Ik las ook hele goede dingen over Frans vegan ijs en dat de supermarkten met sprongen vooruit gaan in wat ze aanbieden aan vegan en vega prodcuten. Dat ijs schijnt een keer zo goed koop, maar ook een keer zo lekker te zijn vergeleken bij het NEderlandse vegan ijs (Alpro). Dat belooft wat Missy!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 22:20    

Reageer met quote
Nou Duffy, ijs geef ik niet heel veel om. En ik eet ook wel (biologische) zuivel he. Dus een 'gewoon' ijsje maak ik niet echt een punt van in de vakantie hoor. Lach Al kan niets tippen aan onze ijsboer, die zelf ijs maakt van lokale biologische melk. smullen

Vandaag ga ik voor een salade, met fetakaas. En een kop uiensoep vooraf. Wat soja yoghurt (Alpro suikervrij ga ik proberen, al heb ik nog niet 1 lekkere yoghurt vervanger gevonden eerlijk gezegd) met aardbeien.
Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jul 2019 10:53    

Reageer met quote
Mijn ouders kwamen bij mij voetbal kijken en ik wilde ze de terriërs op een broodje geven, maar die had de AH nog steeds niet. Toen de little willies maar meegenomen. Lekker aangebraden en met curry op een wit broodje. Mijn vader vond het best lekker volgens mij, maar mijn moeder duidelijk niet. "Waarom moet dit naar vlees smaken?", "Wat moeten we straks doen met al die dieren, als niemand ze meer opeet?"en mijn vader gooide erin "Wat moeten straks al die werkeloze boeren doen, moeten wij die allemaal een uitkering gaan betalen? En de slagers, en de fabrieksarbeiders??"
Ik was zo blij toen de tweede helft begon! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jul 2019 20:58    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Manman... ouders he!! Lachen Grap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 7:42    

Reageer met quote
Mij vroeg laatst iemand op FB; veganisten eten geen levende wezens, maar waarom eten ze dan wel planten. Rollende ogen Zoooo grappig he. De boeren kunnen gewassen verbouwen. De dieren zullen er -in die aantallen- niet zijn. En Nee dan wordt er niemand werkeloos volgens mij. Lach Er komt een andere soort voedingsindustrie, die zorgt dan ook weer voor banen toch.

En dan liep de 2e helft ook nog eens verkeerd af...…………. Lachen

Hier gisteren alleen de soep en een broodje gegeten. Dus vandaag het menu van gisteren dan maar. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 8:30    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Als ze aan mij vragen "en wat eet je dan wel?" antwoord ik altijd "vleestomaten".
Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 17:37    

Reageer met quote
Ouders inderdaad... Rollende ogen
Aan de andere kant waardeer ik hun eerlijkheid, dus ik ben er wel even echt op in gegaan. Maar ze laten me ook lekker in mijn waarde. Ze vragen het niet omdat ze mij af willen vallen, maar juist omdat ze oprecht geïnteresseerd zijn. Ik denk dat veel mensen van de oudere generatie zo hun vraagtekens bij al dat "nieuwerwetse" hebben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 18:25    

Reageer met quote
Vegetarisme is niet echt nieuwerwets volgens mij. Lach Bestaat al heel lang. En in bijv. India eten ze van oudsher al vaak geen vlees.

Vleestomaten, goed antwoord Whis!

Ik ga vandaag maar eens roerbakken, met tofureepjes en wat sojasaus. Eten we er een beetje zilvervlies rijst bij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 jul 2019 10:54    

Reageer met quote
Voor mijn vleesliefhebbende, Achterhoekse, boeren ouders is dat vegetarisme echt is voor geitenwollen sokken uit het westen. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 jul 2019 12:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 12 van 20