Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Een zomers vegetarisch sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Welkom Geke!

Zelf maken is natuurlijk altijd gezonder! Maar minder snel... en hier ontbreekt in de week de tijd meestal wel een beetje...
Nog 20 jaar en dan mag ik met pensioen Lachen

@ Duffy: look = knoflook. Inderdaad!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 mei 2019 6:20    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Gisteren met m'n lief heerlijk Japans geluncht en 100% vega.
Heel bijzonder waren de diverse hapjes, maar vooral de sushi's.
Oké die met avocado, asperges, fruit, lente ui e.d. kon ik, maar in tempura-beslag gefrituurde sushi met zwarte hennepzaadjes of in geroosterde tofu gerolde sushi's was nieuw. Heerlijk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 mei 2019 18:32    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dat klinkt heerlijk Moonwalk, die staan bij onze Japanner niet op het menu!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 mei 2019 21:11    
Vrouw Weeggegevens   Maira
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: puur en onbewerkt

Reageer met quote
O jee, ik haak maar weer aan! Ik ben in een maand tijd weer 5 kilo aangekomen, onder meer door twee weken vakantie. Ik zat op 107 kilo, maar kwam terug met 112,8 kilo, ondanks dat het er best lastig was om veganistisch te eten. Al die kilootjes die ik met pijn en moeite verwijderd had, hoe krijg ik het toch voor elkaar. Ik vond mezelf al best leuk afgevallen, maar toen ik de vakantiefoto's zag was ik toch erg teleurgesteld.

Ik ben Maira en ik eet veganistisch. Mijn valkuilen zijn vermoeidheid en stress. De laatste dagen ging het overdag supergoed, ik hield me netjes aan mijn Weight Watchers-punten, maar 's avonds dook ik dan opeens in de kasten om van alles op te eten.

Ok, kroontje recht en weer door...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 mei 2019 8:01    
Vrouw Weeggegevens   Maira
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: puur en onbewerkt

Reageer met quote
O jee, ik haak maar weer aan! Ik ben in een maand tijd weer 5 kilo aangekomen, onder meer door twee weken vakantie. Ik zat op 107 kilo, maar kwam terug met 112,8 kilo, ondanks dat het er best lastig was om veganistisch te eten. Al die kilootjes die ik met pijn en moeite verwijderd had, hoe krijg ik het toch voor elkaar. Ik vond mezelf al best leuk afgevallen, maar toen ik de vakantiefoto's zag was ik toch erg teleurgesteld.

Ik ben Maira en ik eet veganistisch. Mijn valkuilen zijn vermoeidheid en stress. De laatste dagen ging het overdag supergoed, ik hield me netjes aan mijn Weight Watchers-punten, maar 's avonds dook ik dan opeens in de kasten om van alles op te eten.

Ok, kroontje recht en weer door...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 mei 2019 8:01    

Reageer met quote
Welkom Maira!
Dat van die stress en vermoeidheid is alvast heel herkenbaar...
Komt wel weer goed!

Die Japanse gerechtjes ken ik ook niet. Sushi verkopen ze bij ons wel vegan. Klinkt in elk geval... smullen smullen smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 mei 2019 8:28    

Reageer met quote
Hoi Maria!

Wat knap dat je Weight Watchers doet als vegan. Het was voor mij echt de reden om met de Weight Watchers te stoppen: bijna geen 0-punten producten voor vegan en ook weinig re eten die pasten. Ik worstelde er iedere dag mee.
Ik doe het nu weer op mijn eigen manier, maar afvallen gaat een stuk moeizamer dan met de Weight Watchers helaas...

"Kroontje recht en weer door" vind ik wel mooi gezegd! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 mei 2019 11:51    

Reageer met quote
Gisteren was het plan om radijsjes te oogsten. Zaten ze toch niet vol met rupsen... Geschokt Echt niet vegetarisch dus Lachen
Er zaten er nog 2 goeie bij, toch iets.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jun 2019 9:19    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
whis schreef:
Gisteren was het plan om radijsjes te oogsten. Zaten ze toch niet vol met rupsen... Geschokt Echt niet vegetarisch dus Lachen
Er zaten er nog 2 goeie bij, toch iets.

Hahaha het was dus een heerlijke (vegetarische) maaltijd voor deze rupsen.

Het zijn vaak rupsen van vlinders. Toen ik nog een moestuin had, maakten we een soort van tunneltje van omgebogen fijnmazig gaas, over alle kool en koolachtigen. Hierdoor voorkom je dat vlinders hun eitjes op het voor hen zo geliefde blad kunnen leggen. Misschien een tip….
Fijne zondag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jun 2019 11:03    

Reageer met quote
Ik ben op de terugweg van een weekendje Brussel. Prima vegetarisch gegeten zeg, vrijdagavond zelfs ook een goede vegan maaltijd gehad. Rode biet, zoete aardappel, geroosterde bloemkool, courgette, rijst met gebakken ui en aardappelkrieltjes. Met koriander en een kruidensausje.
Zaterdagmiddag lunginnie met roomsaus en champignons en 's avonds bij de Thai een gele groentecurry met tof en rijst.
En whis, ik ben in de bio-shop in de Afrikaanse buurt geweest. Zoveel keus aan tempel en toch, gekruid of juist niet. Verse vegetarische lasagne, vegan koeken, teveel om op te noemen! Wat veel keus hebben jullie daar!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jun 2019 18:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 2 van 20