Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Een rustig vegetarisch najaar ...

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Ik had de champignons nog vergeten.
Duffy ik eet koolhydraatarm dus geen aardappelen en in dit geval courgette als pasta in de ovenschotel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 okt 2021 13:50    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hier een artikel over nepvlees zonder veel dubieuze toevoegingen, het kan dus wѐl:

https://moniquevandervloed.nl/review-bumi-veganistische-kant-en-klare-vleesvervangers/

Ik heb dit nog niet in de winkel zien liggen, laat staan gekocht. Jullie misschien wel?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 okt 2021 2:47    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
ik ben al jaren een grote seitanfan! Alleen is die van ons dan in België gemaakt Lachen

Ik eet dat trouwens heel graag puur: gewoon in dikke sneden snijden en even bakken in wat olijfolie. Wat peper erover en klaar.
Van tempeh ben ik niet zo'n fan. Misschien moet ik het nog es opnieuw proberen?
Van seitan kan je bijvoorbeeld ook "stoofvlees" maken.

Al die "pure" dingen zoals seitan, tofu, tempeh,... bevatten ook weinig calorieën. Ook quorn en sojastukjes gebruik ik vaak.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 okt 2021 6:10    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Mooie Wellink Geke, kende het product niet, meteen gaan kijken waar ik het kan krijgen. Niet hier in de stad maar 20 min rijden en daar wel dus dat heb ik er wel voor over.
Ik ben nog maar een beginner want ik had nog nooit van sekten gehoord. Erg blij Dus ik doe hier in de sprint nieuwe kennis op, heel fijn Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 okt 2021 14:58    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Zo, ik had gisteren en nu mee naar het werk, want teveel gemaakt, volkoren pasta met vega hamblokjes, paprika, champignons, uien -en knoflook- met creme fraiche en wat geraspte kaas erover. Vult uitstekend die vokoren pasta trouwens. Ik eet nu kleinere porties weer en merk dat ik echt ook sneller vol ben. Wat dan weer helpt voor de lijn. Al ben ik deze week wel weer lichtjes in het rood gekomen. Tsja, schommelen blijft het bij mij. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 okt 2021 1:07    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
toevallig dat artikel van Monique ook gelezen Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 15 okt 2021 8:25    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
toevallig dat artikel van Monique ook gelezen Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 15 okt 2021 8:25    
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Goedemorgen,
Vanmorgen me aangemeld bij jullie, ik begin maandag bij het sprintje van Judith Beck en zag dat verschillende van jullie daarbij ook zaten, ik wil minder vlees eten en denk dat ik hier bij het goede adres ben Lachen en zag al heerlijke recepten staan ik wil me meer focussen op veggieburgers en bonenschotels ik eet nu 2x in de week vlees.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 okt 2021 10:26    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Welkom Klazina54 !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 okt 2021 10:29    
Vrouw Weeggegevens   Klazina54

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Dankjewel Whis,
Ik heb nog terug gelezen en stuitte op het onderwerp hooikist, zelf heb ik hier geen ervaring mee maar wel met de wonderbag deze heb ik al tientallen jaren en is fantastisch, destijds had ik hem besteld via happinez om Afrikaanse vrouwen te helpen ik heb gegoocheld maar kon hier niks meer over terug vinden, maar nu staat het er vol mee., ik zou zeggen kijk op internet en wie weet is dit wel wat je zoekt .

Zelf heb ik de wonderbag heel veel gebruikt in het begin toen mijn man voor zijn werk veel moest reizen en zijn eten warm hield daar in, later gebruikt voor nagaren van rijst en stoofpotten, en ook veelvuldig gebruikt toen ik een thuisrestaurant had.

Hij staat al een tijdje boven op de kast en ga hem weer tevoorschijn halen, en natuurlijk weer gebruiken kost geen energie goed voor milieu en echt de smaak van stoofpotjes jammie er staan nu ook recepten op internet daar ga ik eens naar kijken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 okt 2021 11:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 5 van 6