Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Een nieuw "Hallo"

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Magdalena
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo lieve mensen van De Weegclub,

Ik stel mij opnieuw voor op dit forum vol lieve mensen, met hetzelfde begingewicht als in mijn voorgaande voorstellingsdraadjes (87 kilo). Wellicht zie ik wat bekende gezichten terug, maar ik ben er zeker van dat achter de nieuwe gezichten en namen ook enorm aardige mensen zitten.

Ik ben een paar jaar weggeweest. Het waren emotionele jaren, jaren waarin mijn gewicht samen met mijn stemming op en af ging. Maandenlange depressies werden afgewisseld met normale periodes, maar ook periodes van paranoïde buien, impulsiviteit en risicovol gedrag. Ik heb veel spijt van de dingen die ik gedaan heb, en ik heb veel dierbaren pijn gedaan. Ook heb ik mezelf verwaarloosd en was mijn gezondheid geen prioriteit meer.

Inmiddels heb ik na een vreselijke periode hulp gezocht en ben ik hard bezig om bij anderen, maar vooral bij mezelf in het reine te komen. Deel daarvan is om mezelf in ieder geval weer een gezond leven aan te meten, zodat ik meer kracht en energie heb om de strijd tegen mijn stemmingen en destructieve neigingen aan te gaan, en vooral zodat ik de beste versie van mezelf kan zijn. Ik wil er kunnen zijn voor anderen, een goede vriendin zijn voor mijn vriendje en een goede dochter voor mijn ouders.

Na net een heftige huilbui gehad te hebben vond ik mezelf met een bak ijs en een zak nacho's voor de tv. En toen dacht ik aan jullie en aan hoe sterk De Weegclub me in het verleden gemaakt heeft. Ik mis de motivatie nog een beetje, omdat ik bang ben om één van mijn vaste steunpilaren te verliezen: eten. Maar ik heb er vertrouwen in dat het moment komt dat ik definitief de knop kan omzetten en dat ik meer zal durven leunen op de andere steunpilaren in mijn leven.

Ik ga samen met jullie de strijd aan tegen de overtollige kilo's en ik hoop dat het verliezen van die kilo's, me helpt mezelf nooit meer zo te verliezen.

High five, en succes aan jullie allemaal!
Magdalena

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 22 mei 2016 22:40    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Heftige periode achter de rug , maar je insteek is positief en samen met medelijners zal je weer structuur in je leven gaan aanbrengen.
Succes,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 mei 2016 6:31    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hoi Magdalena. Dat is een heftig verhaal, goed van je dat je een ander pad in wilt slaan.
Heel veel digitale steunende handen staan hier klaar om je te helpen.
Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 mei 2016 7:10    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
welkom back Magdalena...goed dat je de weg naar de weegclub weer hebt gevonden zoals al gezegd steun is hier in overvloed te vinden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 23 mei 2016 9:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1