Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Een nieuw gezicht

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   BC22
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: kcals tellen/gezond eten

Reageer met quote
Hallo! Ik ben Sonja. Ik ben in de 30. Ik wil graag 30kg afvallen, ongeveer. Ik heb dat al eens eerder gedaan. Bleef toen ook een hele tijd op gewicht.

Toen kwam er een jaar waarin van alles gebeurde en daarna was de weegschaal ineens een stuk minder aardig. Paste ik al mijn kleren niet meer... etc etc.

Nu is alles weer dikke prima in het leven en wil ik er weer wat kg van af hebben!

Ik kan wel wat hulp gebruiken... doormiddel van deze website hoop ik dat te krijgen. Een lossere manier maar toch iets wat motivatie geeft voor mij!

Lach

Laatst aangepast door BC22 op di 12 mrt 2019 14:36, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 mrt 2019 14:10    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
Hallo Sonja , van harte welkom bij de weegclub.
ja dat kan zomaar gebeuren,fijn dat het weer beter gaat en je de overtollige kilo's er af gaat werken

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

einddoel 70 kilo 20 augustus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 12 mrt 2019 14:19    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom bij de weegclub Sonja. Ik wens je heel veel succes en ook veel plezier. Het gaat je vast hier wel lukken.

Groetjes Morgenrood2

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 12 mrt 2019 23:10    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Welkom hier Sonja! Steun en toeverlaat is hier zeker te vinden. Geeft vaak net een steuntje extra in de rug. Ook veel tips en ervaringen van andere hier te vinden. Heeft mij al flink op weg geholpen om de chaos betreft eten in m'n kop te kunnen organiseren.

Ga je ook een dagboekje bijhouden? Al een idee hoe je het wil gaan aanpakken?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 mrt 2019 10:11    
Vrouw Weeggegevens   BC22
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: kcals tellen/gezond eten

Reageer met quote
Bedankt voor het welkon heten!

Logano schreef:

Ga je ook een dagboekje bijhouden? Al een idee hoe je het wil gaan aanpakken?

Een dagboekje ben ik al gestart:
Mijn dagboekje

Ik doe een combinatie van twee dingen: Intermittent fasting en calorien tellen. Zo gezond als lukt eten vind ik een beetje vanzelfsprekend.

Ik eet alleen tussen 13u en 19u. En tussen de 1300-1800 calorien als daggemiddelde over een week. Ene week gaat beter dan de andere. Dus is een methode die voor mij werkte een aantal jaar terug. Daarmee was ik 30kg afgevallen! Bewegen doe ik eigenlijk altijd wel genoeg. Ik sport fanatiek 4 uur in de week en ik fiets overal naartoe...

Tevens vond ik het intermittent fasten een mooie om ook bij het eindresultaat je makkelijk te kunnen aanpassen naar weer een gewone hoeveelheid aan eten om op 1 lijn te blijven... dan stop je met vasten door ook een ontbijtje te eten en dan heb je meteen een normaal aantal calorieen om niet meer af te vallen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 mrt 2019 10:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1