Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Eén ding tegelijk! (deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Yesss, gelukt!

Mooi!

Bij mij niet gelukt om niks te eten gisteravond. Vandaag een nieuwe kans.

Ben wel benieuwd naar de motivatie voor het doel 'meer water drinken'? Hoe gaat dat de grootste impact leveren op je gezondheid en /of een gezond gewicht?

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 mrt 2021 11:39    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Kordiya schreef:
Ben wel benieuwd naar de motivatie voor het doel 'meer water drinken'? Hoe gaat dat de grootste impact leveren op je gezondheid en /of een gezond gewicht?

Voor mij is het doel 'meer water drinken' van belang omdat ik vaak te weinig drink en gevoelig ben voor urineweginfecties, daarnaast is het ook beter voor een goede darmwerking. Ik hoop dat aan het eine van dit sprintje de drie extra glazen als vanzelf gaan.. Ik lees soms ook wel eens dat mensen heeel veel water drinken, dat is mijns inziens dan weer niet nodig..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 mrt 2021 12:25    

Reageer met quote
vlinderrr schreef:

Voor mij is het doel 'meer water drinken' van belang omdat ik vaak te weinig drink en gevoelig ben voor urineweginfecties, daarnaast is het ook beter voor een goede darmwerking. Ik hoop dat aan het eine van dit sprintje de drie extra glazen als vanzelf gaan.. Ik lees soms ook wel eens dat mensen heeel veel water drinken, dat is mijns inziens dan weer niet nodig..

Mooie motivatie Vlinderrr!

Ik heb ook gelezen bij Dr. Michael Greger dat je nooit meer dan 2 cups water in één keer moet drinken. Daarmee overbelast je de nieren schijnbaar.
Het zal ook afhangen van hoeveel groenten en fruit je binnen krijgt, die bevatten ook veel water.

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 mrt 2021 18:49    

Reageer met quote
240 ml dan zijn mijn glazen iets te groot.. 3 glazen krap aan een liter Jeuk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 mrt 2021 19:55    

Reageer met quote
Hoe gaat het met jullie doelen?

Gisteren is het bij mij goed gegaan: niet meer gegeten na het avondeten.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 apr 2021 17:07    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Na paar mindere dagen, nu terug op de rails. Hoop dat ik het paasweekend overleef zonder extra kilo's, dan blijf ik op goede weg. Flesje water al bij de hand ( half leeg ) Drink om het half uur ( ongeveer ) of na mandje strijk, of na afwasmachine vullen enz... Middageten 1 portie lukt goed. Bewegen staat dan weer op laag pitje, last van hielspoor en dus deze week verplicht weekje rust genomen. Hopelijk lukt het volgende week weer wel. Gezonde tss doortjes lukt ook maar half. De chocolade eitjes lokken. In voormiddag gaat het nog ( banaan, of potje yoghurt ) maar in namiddag en avond heb ik het nu moeilijk. Afleiding zoeken, uurtje piano spelen of hier wat tokkelen op pc, spel spelen met mijn zonen ... Wens jullie allen een heerlijk Paasweekend, geniet ervan, met mate ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 03 apr 2021 9:11    

Reageer met quote
Goed van je dat je zo bewust met de verleiding omgaat Niki...

Gisteren niets meer gegeten na de avondmaaltijd. Vandaag hoop ik dat weer te doen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 apr 2021 17:52    

Reageer met quote
Het glas water drinken voor de maaltijd, vind ik momenteel wat moeizaam omdat ik ook vloeibaar eet.. maar ik krijg ook waterijsjes en ijsklontjes, dat telt ook toch? Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 apr 2021 16:34    

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Het glas water drinken voor de maaltijd, vind ik momenteel wat moeizaam omdat ik ook vloeibaar eet.. maar ik krijg ook waterijsjes en ijsklontjes, dat telt ook toch? Lachen

ja dat kan ik me voorstellen. Misschien tijdelijk een ander doel kiezen?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 apr 2021 18:13    

Reageer met quote
Daar heb ik over nagedacht, de shakes neem ik met melk/yoghurt, daarnaast wil ik toch water blijven drinken, dan maar iets kleinere glazen. Thee mag ook niet.. ja koud Draai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 apr 2021 13:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 2 van 8