Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Doorstappen met de Kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik was zaterdag met de wandelsite in Leiden. Een hofjes/stadswandeling gecombineerd met een bezoek aan de Hortus. Mooi hoor, was er nooit eerder geweest maar is wel de moeite waard. Op een gegeven ogenblik hoorden we een hoop gekrijs uit een boom komen dus we keken omhoog maar zagen alleen een gat in de boom. Daar lagen jonge bonte spechten want even later kwam er een volwassen bonte specht op het randje van het gat zitten en ging de jongen voeren. Echt geweldig om te zien. Dat wandelen brengt me echt zoveel moois!

Ik liep zaterdag in totaal 16,3 km.
Zondag een wandelingetje van 4 km.
Gisteren niet gelopen want ik was niet lekker. Vandaag nog niet maar ik ga straks wel een klein rondje maken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 13:43    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Oh wat gaaf, de (bonte) specht is zo mooi.. je ziet hem zelden.. En dan ook nog een nestje.. Gaaf!

Ik hoop dat ik hard genoeg gelopen heb dit weekend. Eerlijk gezegd hangt mijn baan er een beetje van af, het bedrijf waar ik werk heeft deze inkomsten hard nodig.. We zijn iets te hard gegroeid de afgelopen jaren, als er personeel bezuinigd gaat worden ben ik het eerste aan de beurt. Jammer hè.
Maar goed, ik zie grote nood in de zorg dus kijk nu al een beetje rond naar een baan in die sector. Er komen best leuke vacatures langs. Wie weet, en maak ik die sprong die kant uit. Maar misschien is dat helemaal niet nodig..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 14:16    
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hi dames! Wat lopen jullie veel zeg!! Ik loop echt heel weinig! Afgelopen week: 40 km

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 18:27    
Vrouw Weeggegevens   Ganeel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Saraa,

40 km vind ik anders een hele prestatie hoor. Amenooitniet dat ik ooit zo veel in een week gewandeld heb. Het meeste wat ik tot nu toe in een week gewandeld heb is 23 km. Zo zie je maar: je moet jezelf niet met andere vergelijken, maar alleen met jezelf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 20:42    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Vanavond weer een leuke training van de loopgroep! Ben er nog helemaal blij van!
Heerlijk met de blote voeten over het strand, looptraining en estafette. Niet ver gelopen, wel enorm genoten. 3,2 km.

Zo leuk, ik merk dat ik hardlopen echt leuk begin te vinden. Ik baal nu gewoon op de dagen in de week dat ik geen training gepland heb staan...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 20:53    
Onbekend Weeggegevens   Froukje76
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Na een week rust en geen pijn aan hiel de stap gewaagd na al die km fietsen wat zo niet mijn ding is vandaag 13,5 km gelopen en 20 gefietst
Maandag jaja wel 2 km
Zondag 1,6 km en 40 gefietst
En zaterdag 2,5 km

Lopen ging goed vandaag achillespees eigenlijk niet gevoeld en nu ook niet zet wel iets op maar is ook weer afgezakt. Morgen maar weer een rondje wagen
Want kan d’r echt van genieten

Succes allen
Sprint doel deze periode over 10 week durf ik nog niet te zeggen effe afhankelijk van mijn hiel maar als alles goed gaat zou ik toch rond 300 km uitkomen

Gr Froukje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 22:06    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Saraa schreef:
Hi dames! Wat lopen jullie veel zeg!! Ik loop echt heel weinig! Afgelopen week: 40 km

Hartstikke veel juist Saraa. Zou je trouwens per wandeling de km’s willen noteren? Ik maak nl een overzicht hoeveel kilometers gelopen worden, maar ook op welke dagen graag gelopen wordt en hoe vaak we met z’n allen lopen.. Jaja.. serieuze business hier bij de kilometervreters Lachen

Als het niet kan dan is dat natuurlijk geen probleem..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 22:44    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Oh wat gaaf, de (bonte) specht is zo mooi.. je ziet hem zelden.. En dan ook nog een nestje.. Gaaf!

Ik hoop dat ik hard genoeg gelopen heb dit weekend. Eerlijk gezegd hangt mijn baan er een beetje van af, het bedrijf waar ik werk heeft deze inkomsten hard nodig.. We zijn iets te hard gegroeid de afgelopen jaren, als er personeel bezuinigd gaat worden ben ik het eerste aan de beurt. Jammer hè.
Maar goed, ik zie grote nood in de zorg dus kijk nu al een beetje rond naar een baan in die sector. Er komen best leuke vacatures langs. Wie weet, en maak ik die sprong die kant uit. Maar misschien is dat helemaal niet nodig..

Ik hoop dat je baan behouden blijft! Kan me voorstellen wat een onrust die onzekerheid teweeg brengt maar misschien vindt je wel iets veel leukers! Ik duim voor je.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 8:18    
Vrouw Weeggegevens   Ganeel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Naar winkelcentrum gelopen: 1 km
Boswandeling: 4 km

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 17:08    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Vandaag 5,15 km gelopen op de Libelle Zomerweek.. Normaal leg ik op zo’n dag veel meer km’s af, maar dit keer hebben we ons ingehouden, mijn moeder is niet helemaal op conditie, het ging ons daarom echt om de gezelligheid en de lol om samen te zijn..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 21:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 6 van 31