Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Doorstappen met de Kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 44, 45, 46  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Bedankt weer voor de overzichten, Mamdarijn!

Met ongeloof zat ik te kijken naar mijn resultaat van afgelopen week, ik bedacht dat dit vast een rekenfout moest zijn (meer dan 90 km). Maar toen ik ging tellen, bleek het inderdaad allemaal te kloppen.

Zo zie je maar weer, hoeveel nut het heeft om ze af en toe opgeteld te zien.

Leonie gaat voor 2018 km dit jaar, ik ga voor 2000 km, maar ik vind die 18 erbij ook wel origineel. En zoals het er nu uitziet, is het vast wel haalbaar. Want ik denk dat ik m'n eerste 1000 km ook heb afgetikt inmiddels (maar ik heb de overzichten van de vorige sprintjes niet bewaard).

Het viel me op, dat Stevelina nog in dit sprintje staat. Zij heeft inmiddels de weegclub vaarwel gezegd. Alleen heeft ze dat hier kennelijk niet gemeld. Maar het klopt dus wel dat ze geen kilometers meer toevoegt.

Iedereen weer veel succes en plezier met de kilometers. En blijf schrijven, ik geniet zo van alle wandel- en hardloopverhalen. Ieder op z'n eigen plek en allemaal zo leuk! Of het nu 4,2 of 42 km is, het is jóúw prestatie en daar gaat het om!

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 16:09    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vrijdag ook nog wat gewandeld maar niet noemens waardig. Oh ja toch wel, ging de polsbandjes voor de run halen, liep ik eerst richting de verkeerde winkel. Vrijdag avond naar het Bluegrass fesrival in Rotterdam noord geweest, lekker relaxte sfeer . Lekker geluisterd naar wat er ten gehoren werd gebracht. Zaterdag dag 2 van Bluegrass ook die dag was heerlijk genieten en gelukkig in de avond iets minder koud. Gisteren eerst naar de kerk en daarna naar Bluegrass weer een lekker weertje,alleen weer in de avond fris. Zaterdagavond ook nog soort bierproeverij gedaan ,was lekker bier terwijl ik daar niet zo van ben. Verder qua eten en drinken niet heel gek gedaan. Mijn man had een broodje stoifvlees ,ik 1 met een kip prutje met lekkere saus. Gisteren beiden een maisbroodje pulled pork op. Ook erg lekker. Woensdag de jubileum run in Plaswijkckpark.
Dus uiteindelijk ongeveer 2.5km gewandeld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 22:10    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ai, ik had het inderdaad gemist, dat Stevelina gestopt is met weegclub, ik zal haar uit het sprintje halen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 22:16    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mamdarijn, dank voor de overzichtjes! Als het goed is dan maak ik deze week ook nog wat meer kilometers.
Sinds gisteren voel ik me een beetje ziekjes. Hot coldrex en allerlei andere prutteltjes gekocht voor keelpijn, griep enz....
Echt baaaaaaaaalen!! Hopelijk loopt het met een sisser af en start ik donderdag fris en fruitig met m'n eerste wandeldag!!
Een grote ronde zat er vanavond niet in, dus een klein rondje van 4,2 km. gelopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 22:20    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lekker afgevallen Milly! Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 22:31    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ik hoop dat ik je niet heb aangestoken Wicht..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 23:04    
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mooie overzichtjes! Thanks!

Afgelopen week:
Maandag 2 km
Dinsdag 3 km
Woensdag 3 km
Donderdag 3,5 km
Vrijdag 6,5 km
Zaterdag 5 km
Zondag 4 km

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jun 2018 17:14    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteravond met muts op en sjaal om nog een rondje van 4,2 km. gelopen.
Zondagavond geef ik de rest van de km. door, want ik neem geen laptop mee, wel de mobiel uiteraard maar dan kan ik het aantal km. niet rood maken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 jun 2018 6:43    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Wicht schreef:
Gisteravond met muts op en sjaal om nog een rondje van 4,2 km. gelopen.
Zondagavond geef ik de rest van de km. door, want ik neem geen laptop mee, wel de mobiel uiteraard maar dan kan ik het aantal km. niet rood maken.

Had je het zo koud? Ik ben gisteren avond een kilometer in het Galderse meer gaan zwemmen, eerst erheen gefietst en daarna weer terug, totaal 43 km, maar ik vond het juist warm, heb alleen op terugweg na 21:00 een dun jasje aan gehad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 27 jun 2018 11:35    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Zaterdag 3,2 km
Zondag 1,6 km
Maandag 1,6 km
Dinsdag 6,5 km, mijn activity tracker gaf ruim 10 km aan over de dag heen, maar dat zijn geen wandelkilometers. Verbazend hoeveel stappen ik dan toch in huis en tuin maak op zo'n relatief drukke dag. Leuk om dat geregistreerd te zien op zo'n apparaat.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 jun 2018 11:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 44, 45, 46  Volgende
Pagina 35 van 46