Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Doorstappen met de Kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 47, 48, 49  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   jan70
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goedemiddag

Wat leuk Geke!!!!
Ik heb bijna dezelfde foto's op het strand met het schuim gemaakt, alleen staat mijn mountainbike er dan op!
Vandaag 10 km door het Oer- IJgebied gewandeld met enkele versnellingen
Wel erg veel wind, maar geen regen

Prettig weekend iedereen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2018 12:05    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2018 13:57    
Vrouw Weeggegevens   Moppy77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
3,5 km gewandeld

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2018 20:21    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Net weer terug van (voor mijn doen) een heeeel groot rondje van 14,1 km.
Pffff, hebben jullie nooit spierpijn? Ik heb echt last van phpd Lachen
Ik ben op mijn manier Lachen a.h. trainen voor de 4 daagse van volgende week.
Ik had al bewondering voor diegene die op een dag minimaal 15 km. lopen. Deze bewondering wordt steeds sterker... Lachen
Stelletje toppers!! cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2018 20:52    

Reageer met quote
Wicht schreef:
Net weer terug van (voor mijn doen) een heeeel groot rondje van 14,1 km.
Pffff, hebben jullie nooit spierpijn? Ik heb echt last van phpd Lachen
Ik ben op mijn manier Lachen a.h. trainen voor de 4 daagse van volgende week.
Ik had al bewondering voor diegene die op een dag minimaal 15 km. lopen. Deze bewondering wordt steeds sterker... Lachen
Stelletje toppers!! cheerleader

ja, in het begin toen ik pas wandelde had ik bij 18 km of meer de volgende dag ook een 'onder de trein gelegen' gevoel, maar dat gaat weg naarmate je het vaker doet, dus wandel ik 25/30 km dan nergens last van, maar wordt het 37/40 of meer dan voel ik het ook weer, dus ik moet nog wel wat vlieguren maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 23 jun 2018 2:03    
Vrouw Weeggegevens   Fernanda
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Prachtig die foto's op het strand! Ik loop zelf veel langs de rivier (de Waal) die vlak bij ons huis stroomt. Water blijf ik fascinerend vinden.
Mijn overzicht van de laatste dagen:
ma 5,3 km
di 6,9 km
woe 7,9 km
don 7,4 km
vr 7 km

Deze week heb ik bijna iedere dag voordat ik naar mijn werk ging een uur gewandeld, heerlijk. Nu het zo vroeg licht is kan dat goed. Ik haal mijn weekdoel daardoor makkelijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jun 2018 8:09    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Fernanda, wat heerlijk dat je dat zo 's ochtends vroeg doet. Je begint dan vast met een opgeruimd hoofd aan je werkdag, of niet?
Het enige nadeel is wel, dat je er vroeger uit moet... maar je voelt vast de hele dag de voldoening wel.

Dan nog even over de spierpijn waar Wicht naar vroeg. O ja, dat herken ik wel. Maar net als wat Leonie zegt, naarmate je grotere afstanden gaat doen, gaat je lichaam eraan wennen.
Ik heb nu met 30 tot 40 km vrijwel geen spierpijn meer. (Maar ik weet ook, dat ik dat moet onderhouden door ongeveer eens per maand zo'n afstand te lopen.)

Maar gisteren en vandaag heb ik toch nog spierpijn.... Schaam Schaam want door de strandwandelingen van de afgelopen dagen heb ik toch kennelijk heel andere bewegingen gemaakt. Veel onverwacht van links naar rechts uitgeweken door ineens aanrollende golven. Of door het rulle zand stappen, dat is ook best zwaar. Dus ik voel nu bepaalde spieren in m'n benen best wel.

O ja, ik mag m'n loopje van gistermiddag nog noteren: 1,6 km.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jun 2018 8:50    

Reageer met quote
Geke schreef:

Maar gisteren en vandaag heb ik toch nog spierpijn.... Schaam Schaam want door de strandwandelingen van de afgelopen dagen heb ik toch kennelijk heel andere bewegingen gemaakt. Veel onverwacht van links naar rechts uitgeweken door ineens aanrollende golven. Of door het rulle zand stappen, dat is ook best zwaar. Dus ik voel nu bepaalde spieren in m'n benen best wel.

Juist dat heb ik ook, zwaar terrein, zoals mulle zandpaden, zandverstuivingen, modder, tractorsporen, flinke sneeuw, ongelijke graspollen, hoog gras met nauwelijks pad en steile heuvels tellen dubbel als het om spierbelasting gaat. Maar ik loop veel liever in de natuur, hoe ongerepter hoe beter, dus neem ik dat op de koop toe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 23 jun 2018 9:12    
Vrouw Weeggegevens   mariaD
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond en genoeg eten

Reageer met quote
Ganeel schreef:
mariaD schreef:

omdat dit allemaal overmacht was krijg je eigenlijk niks terug ,maar ze maken een uitzondering en we krijgen binnen een aantal weken 200 euro pp vergoed

Nou, het is terecht dat je een vergoeding krijgt en waarschijnlijk zou het eigenlijk meer moeten zijn. Alleen die vogel is overmacht. De lekkende brandstofslang en een schoep die totaal mist, lijkt me eerder mismanagement en achterstallig onderhoud. Hoe kun je nu zomaar een schoep van een rotor missen? En waarom hebben ze dat dan niet gezien bij de inspectie?
Ik geloof vast dat ze dit in hun voordeel geregeld hebben

ja volgens mij ook achterstallig onderhoud ,maar na alles hoe ze het opgelost hebben en die vergoeding zijn wij tevreden en ik vooral blij om thuis te zijn Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jun 2018 9:13    
Vrouw Weeggegevens   mariaD
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond en genoeg eten

Reageer met quote
16 juni 3,3
17 juni 2,5
18 juni 2,8
19 juni 2,8
20 juni 2.1
21 juni 10 km

onze dochter is getrouwd vandaag en we hebben wat afgelopen ;lol:

22 juni 2,5

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jun 2018 9:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 47, 48, 49  Volgende
Pagina 32 van 49