Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Doorstappen met de Kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 47, 48, 49  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mariaD
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond en genoeg eten

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Alvast een fijne vakantie Maria! Geniet ervan.. tot de 13e!

dank je wel ,tot de 13e

en nog even de afgelopen 2 dagen doorgeven

3 juni 4,5
4 juni 6km

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018 7:33    
Vrouw Weeggegevens   mariaD
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond en genoeg eten

Reageer met quote
Kaktus schreef:
Hele fijne vakantie Maria! Waar ga je heen?

Wat leuk om alle verhalen over de loopjes te lezen. Ik word er helemaal enthousiast van.

Ik heb vandaag 25 minuten hardgelopen, 3,8 km afgelegd.
Deze week een wat rustiger trainingsschema ivm de ladiesrun zondag. Streeftijd is de 5 km onder de 34 minuten.

dank je wel ,we gaan naar molivos (lesbos,griekenland)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018 7:35    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Afgelopen zondag lag het in de planning om 42 km te wandelen, maar mijn dochter had een off dag en het ging dus gewoon niet, ze had overal last van. we zijn bij 20,6 km gestopt. JP kwam ons halen, ik heb nog even geopperd dat hij na de troostlunch mijn dochter alleen mee nam, dat ik door zou wandelen maar dan voelde het volgens haar extra falend. Ze keek zo zielig, dus ik ben maar braaf mee naar huis gegaan. Eigenlijk heb ik de km's gewoon nodig om de laatste 6 kilo 'weg te smelten'. Over 14 dagen mag ze in de herkansing, dan zal het vast beter gaan.

Vandaag gerend, pyramideloopje, afwisselend rennen en joggen, totaal 6,6 km afgelegd, gemiddeld tempo 7,6 km/u, viel niet tegen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018 11:25    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Geke schreef:

Dan nog even over alleen lopen. Ook dat is te leren, merk ik. Ik loop liever met iemand anders, vanwege gezelligheid maar ook veiligheid. Helaas is er niet altijd een wandelmaatje en dan kan het niet anders. Maar gisteren heb ik echt genoten van de stilte. Of nou ja, stil was het geen moment met al die zingende vogels voortdurend. Maar geen gepraat om me heen en even niet hoeven reageren... ik had het gewoon nodig.

Het heeft me nieuwe energie gegeven en zicht op een warboel van gedachten!

Ik vind het ook niet erg om af en toe alleen te lopen, je kunt dan je eigen tempo lopen en hebt inderdaad niet al dat getreuzel en geslenter. Ik word daar ook moe van. Mijn wandelmaatjes, dochter en vriend die omstebeurt met me wandelen, wandelen ook minder snel dan ik. De gezelligheid is ook veel waard, maar op een dag dat dochterlief ongesteld is en dat was gisteren, is het echt geen feest, normaal gelukkig wel. In 2012/2013 liep ik bijna altijd alleen, dan is 40 km toch best ver. Het is jammer dat we zo ver bij elkaar uit de buurt wonen, Geke, anders konden we ook nog eens 40 km met weinig woorden naast elkaar wandelen Erg blij Erg blij Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018 11:35    
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mijn afgelegde kilometers vorige week:
Maandag:5 km
Dinsdag: 5 km
Woensdag: 4 km
Donderdag: 5 km
Vrijdag:6 km
Zaterdag: 7 km
Zondag: 4 km

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018 17:58    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik vind alleen lopen ook fijn maar ik wissel het wel af met lopen in een groep omdat ik dat ook gezellig vind. Zondag liepen we wel in een beetje te langzaam tempo vond ik en dan merk ik dat mijn rug dat niet prettig vindt.

Gisteren na het werk (maandag dus) een wandeling van 8.8 kilometer gemaakt en vandaag (dinsdag) wat langer doorgewerkt omdat ik tussen de middag een lange pauze nam en 8.3 km wegstapte.

Ik heb volgende week vakantie en ga dinsdag van Geldermalsen naar Tiel wandelen met een klein groepje. Verheug me er op!

Fijne avond!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018 18:12    
Onbekend Weeggegevens   Froukje76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vrijdag 3 km
Zaterdag 1 km
Zondag 1,5 km
Maandag 1,5 km
Dinsdag 2,5 km

Effe een paar of days letterlijk met alles maar als ik me weer wat fitter voel gaan we dr weer voor.

Gr froukje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018 19:18    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus

Reageer met quote
Vandaag 5,5 km met de hardloopclub.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018 20:02    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Weer goed op weg Kaktus!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018 20:22    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Mooi verhaal Geke, hoe je alleen wandelen ervaart. Ik maak nog veel gebruik van hulplijnen en afspraakjes, maar je verhaal zet me aan het denken, de behoefte aan stilte is ook best groot.

Gisteren de eerste avondvierdaagse gelopen. De 5 km was zo voorbij, grappige ervaring, de hele groep had dat gevoel. Waarschijnlijk omdat je met zoveel mensen/kinderen loopt. Er waren ook drie posten, heel veel dus, maar dat gaf ook een leuk gevoel.
Vanavond weer, wel fijn zo’n plan om elke avond te lopen..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2018 6:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 47, 48, 49  Volgende
Pagina 18 van 49