Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Doorstappen met de Kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 47, 48, 49  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mijn doel voor dit sprintje is om minstens eens per week een wandeling van minimaal 12,5 kilometer te maken.

Vandaag 3 x een kort ommetje, in totaal goed voor 7.4 km en ik had het vooral heel druk met zoeken naar schaduw... Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 mei 2018 19:09    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
L1970 schreef:

Mijn wandelmaatje voor Oostenrijk is een hij en het blijkt dat onze normen en waarden zo enorm afwijken van elkaar, dat we onderweg alleen maar meer ruzie zullen krijgen. Hij deelt mensen op mooi en lelijk in, oordeelt over alles en iedereen en zegt dingen als 'vetzakken genoeg hier, die kun je allemaal kloppen' Zo praat je niet over mensen, dat is respectloos. Wie met welk aantal kilo's ook meedoet aan een run verdient sowieso respect. Ik heb hem dat meerdere keren gezegd dat ik het niet fijn vond wat hij zegt, maar hij luistert daar niet naar. Hij is hij, zegt hij. Zondag barstte de bom, toen hij zei dat het vriendje dat ik op mijn 17e had een smeerlap was. Vriendje was de perfecte schoonzoon, veel te lief, dus is niks geworden, maar je zegt zoiets niet. Dus ik ben ik en ik wil geen mensen om me heen die me beledigen (ik ben namelijk ook zo'n 'dikkerd' bij tijd en wijle) en mijn vrienden afkraken en zo respectloos over andere mensen oordelen. Daarom heeft hij zich als mijn gezelschap/wandelmaatje gediskwalificeerd en ik ga niet alleen wandelen in het hooggebergte. Ik heb het uitgesteld. Ik vind wel een ander (groepje) om van 13 t/m 18 aug mee te gaan.

O, wat heftig! Ik snap dat je met zo iemand niet naar Oostenrijk wilt. Belachelijk om mensen op hun uiterlijk te beoordelen. Hopen dat je een leuke buddie vindt om in augustus mee te lopen.

Mijn doel voor dit sprintje: met plezier hardlopen.
Mijn geplande evenementen: 10 juni: 5 km Ladiesrun / 8 juli: 8 km Kardingerun (obstakelrun)

Vandaag 5,5 km gelopen met de loopgroep.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 mei 2018 20:41    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
vandaag 3km gelopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 29 mei 2018 21:56    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat fijn om al die doelen te lezen. Het helpt ook altijd wel om jezelf doelen te stellen. Ik hoop mijn conditie snel weer op te bouwen. Ik plan mijn hardlopen weer echt in, dat werkt het beste. Qua eten zit ik er volgens mij echt weer beter in. Geen rare uitspattingen, geen eet/snoepdrang dat is fijn en ook wat rustiger in mijn hoofd haha.
Heb toch weer een sprintje aangemaakt. Iedereen is er welkom. Hij heet: Zou ik dan toch mijn kracht hervonden hebben?
Gewicht voor deze week ook ingevoerd...is flink wat zwaarder als voorheen en confronterend, maar vanaf nu weer omlaag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 mei 2018 22:07    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Mijn jaardoel is 2000 km (vorig jaar was het 1922 km, dat vraagt toch om boven de 2000 te komen Lachen ), per week wil ik dus gemiddeld 40 km wandelen.

Maar even denken, een jaardoel is zo vaag en ver weg, even wat concreter maken voor deze periode. Ik ga op 7 juli een tocht van 40 km wandelen (zie bij www.swaddekuier.nl ) en daar wil ik wel met plezier kunnen lopen. Dat betekent dat ik ergens in juni een eigen tocht van minstens 35 km zal moeten doen. Een 'onderhoudsdosering' zeg maar.

En nu even kort voor in her doelenlijstje:
40 km gemiddeld per week, trainen voor 40 km Swaddekuier op 7 juli.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2018 4:07    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Kaktus schreef:

O, wat heftig! Ik snap dat je met zo iemand niet naar Oostenrijk wilt. Belachelijk om mensen op hun uiterlijk te beoordelen. Hopen dat je een leuke buddie vindt om in augustus mee te lopen.

Ik ben op de lagere school altijd gepest, ik was te dik, had een bril en was 'een stuud', dus er werd gescholden en het ging tot lichamelijk geweld aan toe. Iedere keer als die kerel iemand begon af te kraken dacht ik weer 'jij bent ook zo'n pester' Ik zei ook iedere keer dat hij niet goed bezig was. Asociaal vind ik het, omdat hij het vaak ook nog zo hard zei dat degene het kon horen. Ik ging door de grond.

Bij mij is het aardig goed gekomen omdat ik nooit aan mezelf ben gaan twijfelen, maar er zijn mensen die hierdoor heel beschadigd zijn of zelfs zelfmoord hebben gepleegd.

Ik leer mijn kinderen ook expliciet, niemand buiten sluiten, niet pesten, opkomen voor mensen die gepest worden, gewoon lief zijn voor elkaar. Voor ons is dat normaal, des te geschokt was ik dat niet iedereen zo denkt.

Ik ben naarstig op zoek naar bergsteigers/steigerinnen die mee willen. Gaat vast wel lukken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2018 6:19    
Vrouw Weeggegevens   mariaD
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond en genoeg eten

Reageer met quote
mijn loopafstanden tot nu toe ,vanavond loopt ik nog een kilometer ,maar die zit er al bij

21 mei 4,9
22 mei 5,2
23 mei 4,2
24 mei 4,9
25 mei 7,7
26 mei 4,1
27 mei 4,9
28 mei 3,3
29 mei 4,9
30 mei 4,7

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2018 16:02    
Vrouw Weeggegevens   Fernanda
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zie dat ik mijn resultaten en doel niet heb doorgeven. Hierbij dan alsnog:
Doel: 50 km per week
Za 7,7
Zo 3
Ma 4,2
Di 4,4

ik weet eigenlijk niet vanaf welke dag ik het moet doorgeven. Voortaan doe ik het wil direct Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2018 16:38    
Onbekend Weeggegevens   Froukje76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
6.1 km vandaag maar Pff met dit weer ist wel effe zweren zeg

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2018 21:41    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vanavond het rondje van 4,2 km. gewandeld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2018 21:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 47, 48, 49  Volgende
Pagina 13 van 49