Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Doorlopend eindstreef gewicht sprintje - we zetten door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nog één weekje... We gaan nog even door hé? Ik heb bedacht, één kilo in de maand in het nieuwe jaar en ik zit op een gezond gewicht volgende Kerst, wat zou dat heerlijk zijn!!

Hoe gaat het met jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 dec 2015 10:21    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik maak deze week even een nieuw sprintje aan hoor, komt goed: zolang het nodig is gaan we gewoon door!

Vorig jaar was mijn voornemen om er 10kg af te hebben dit jaar, dat is me niet gelukt, ben zelfs een paar kilo aangekomen.
Voor volgend jaar wil ik er daarom eigenlijk wel 20 afvallen, maar dat is best pittig. Ik ga nog eens nadenken hoe ik dat aan ga pakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 dec 2015 11:00    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Dit was ook geen al te best afval jaar voor mij. Maar blijf wel stabiel en dat is ook veel waard in mijn geval. Net met ons koor weer in een kerkdienst gezongen. Had mijn laarzen aan met aardige hak. Soms voel ik dan na afloop mijn grote teen,soort kramp. Valt nu wel mee dus trek zo mijn hardloop outfit aan en ga een rondje lopen het is er prachtig weet voor. Het zal mij wellicht zwaar vallen,heb 2 weken niet hardgelopen. Dus ben benieuwd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 dec 2015 12:47    
Vrouw Weeggegevens   Amanda1989
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Aah t sprintje is bijna afgelopen, nog een aantal daagjes. Op naar n nieuw deel?

10oktober begonnen van 103 en nu op 95,3kg. Ik hoop dat ik de 30e de 94 begin te zien.. Nog even een weekje doorzetten en wat meer opletten op t eten en drinken. Dus geen restaurantvoedsel meer kopen op t werk, en geen pakjes drinken meer meenemen! Dan moet t lukken.
Ik hoopte de 90te behalen dit jaar nog maar helaas is niet gelukt, maar de eerste (bijna) 8kilo zijn eraf, waar ik toch al blij mee ben.
Als ik terug kom van mn vriend de 15e ga ik heeeel hard mn best doen om toch nog de 70/75 kg te behalen in juni. Das nog een lange weg te gaan minimaal 20kg. Moet t wel wat beter gaan dan nu.

@duffy
20gaat je vast lukken met n heleboel doorzettingstvermogen.
Zet m op!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 dec 2015 16:01    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 dec 2015 22:17    

Reageer met quote
En het nieuwe sprintje is geopend! Erg blij
https://www.weegclub.nl/forum/doorlopend-eindstreef-gewicht-sprintje-we-gaan-weer-verder-t52451.html

Ik ga toch eerst voor de twaalf kilo eraf, 75 zou ik al geweldig vinden weer. En dan kan ik altijd nog verder omlaag, nietwaar?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 dec 2015 22:48    
Onbekend Weeggegevens   daarja
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb voor mezelf besloten twee weken (afgelopen week en aankomende week) even niets te doen aan me lijn.
Ik zat niet goed in me vel en dan al die feestdagen stres er bij, kon ik even geen ruimte vinden voor de afval stres.
Even een pauze dus !
Maar zoals bijna heel Nederland start ik weer op 1 januari met volle moet. Ik heb al een plan klaar liggen hoe ik het wil gaan aan pakken in 2016. Het doel van 2015 was van 92 naar 73. ik heb de 74 gezien maar helaas eindig ik nu met 79 op de teller.
In 2016 wil ik van de 79 naar de 68. Moet vast gaan lukken!

Iedereen nog hele fijne dagen en een spetterend uiteinden!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 dec 2015 13:48    
Vrouw Weeggegevens   Judel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik sluit dit sprintje af met 87.5 kilo en ondanks de feestdagen hopelijk ook dit jaar. Een gewicht dat ik nooit heb durven dromen dat ik ooit zou wegen.
Het is me gelukt, en ik ben ervan overtuigd dat ik op mijn manier en op mijn tempo volgend jaar de laatste kilo's er ook af krijg tot een voor mij passend gewicht.

Duffy wil jij mij even uit het nieuwe sprintje mikken? Want ik wil mijn eindgewicht graag aanpassen tot iets realistisch Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 dec 2015 13:10    

Reageer met quote
Done Judel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 dec 2015 13:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 10 van 10