Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Door elkaar te steunen en te motiveren,we gaan ervoor!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 70, 71, 72  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Gaat vast weer goedkomen Deeltje!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 aug 2018 5:43    
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Deeltje dus nog even wachten op de operatie en stoppen met roken is natuurlijk erg goed voor de vaten .

Ik ben in 1999 gestopt en mijn man in 2004 en de zoon rookt niet.
wel stopte wij in een keer minderen werkt echt niet maar succes voor je man en zoon .

IK ga zo de grote boodschappen halen eerst lijst maken verder wat klusjes in huis en even bij vriendin op de koffie .

Op een feest na [zaterdagavond is] het een rustig weekend

doe je best allemaal al is het maar 1 onsje eraf is eraf

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 aug 2018 6:41    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Te veel eten is een dingetje, maar roken is zeker weten ook een ding! Hopelijk gaat je man echt stoppen Deeltje! Een spannende periode voor jullie.

Ik heb me voorgenomen een lijstje te maken. Ff weer bijhouden wat ik zoal naar binnen werk. In het verleden schreef ik op de kalender dat ik wekelijks een halve kilo af moest vallen, dus ik telde af. Toen werkte dat goed. Ik denk dat ik dat ook maar weer eens ga doen. Dus rond de Kerstdagen moet ik bijna op m'n streef zitten. Tot zover m'n trukendoos Lachen

Morgen weer een feestje, kijk daar gaat ie weer....

Deeltje nogmaals sterkte en voor jullie allemaal een gezellig weekend!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 aug 2018 7:53    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wicht opschrijven zal helpen , ik vul de eetmeter weer in en ook ik ben al dik een jaar aan het schommelen .

Misschien is het mijn streef want heel veel minder wil en kan ik niet eten .

Sporten ik doe huishouden en wandelen met hond en tuin bijhouden beweging gwnoeg voor mij .

Fijne zaterdag ik heb ook feest vanavond .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 sep 2018 7:02    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Hoi Meiden Erg blij
Gisteren een gesprek gehad met de chirurg,opereren is de enige optie,maar nu weten we nog geen datum,ze kunnen een dag van te voren bellen Rollende ogen
Gisteren liep het al 55 min uit pff wat een ellende, ze hebben een splinternieuw ziekenhuis gebouwd in Enschede, heel mooi maar zo groot,
Toen we thuis waren kregen we telefoon,we dachten nou dat is snel,maar nu moet mijn man weer maandag naar het ziekenhuis voor een intake gesprek,waren ze vergeten te zeggen,hadden we vrijdag ook gelijk kunnen doen Rollende ogen
maar hoop dat we snel bericht krijgen wanneer de operatie is!!

Eliza veel plezier vanavond
En knap dat jullie gestopt zijn met roken,mijn man rookt nu nog 4 sigaretten,ik hoop echt dat het hem ook lukt om het helemaal te laten,dat wil hij zelf ook!!

Wicht jij ook veel plezier met je feestje!!

Verder iedereen een fijn weekend
En zet hem op meiden jullie kunnen het Yes! (nederlands=
Zwaaien zwaai zwaai Zwaaien zwaai zwaai Zwaaien zwaai zwaai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 sep 2018 10:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Deeltje nou dat hadden ze ook beter meteen kunnen regelen die intake .
je moet nu maar zo denken als het echt heel erg gevaarlijk was had ie allang op de operatie tafel gelegen Sterkte ermee .

ja we zijn ook erg tevreden dat we niet meer roken al vind mijn man het nog steeds lekker ruiken en ik vind het stinken .

je man moet veel water drinken en ik nam toen wel vaker een kauwgum een gewone mentos. Maar het moet in je hoofd goed zitten. en 4 is al beter dan 30 toch ,maar stoppen is echt het beste de eerst 3 weken moet je door komen dan gaat het wel.

ik ga zo lunchen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 sep 2018 11:33    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Eliza hij heeft ook gelijk bloedverdunners gekregen,en die moet hij z,n leven lang slikken
Hij heeft het vandaag heel moeilijk,ik snap het wel,ik rook niet,maar heb een eetverslaving,de dokter zegt het zit allemaal tussen je oren,klopt ook wel denk ik?
Ik vind het zo vervelend ik krijg nog steeds geen melding als er een bericht is gek toch?
Straks komen de kleinkinderen logeren,gezellig hé
Fijne avond iedereen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 sep 2018 18:20    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Deeltje inderdaad eetverslaving en roken komt allemaal uitje hoofd al zit in rook een stofje die je verslaafd maakt

Geniet van je kleinkinderen mooie afleiding.

IK vind lijnen achteraf veel moeilijker dan roken ,want roken heb je niet nodig meer eten wel .

Gisterenavond op het feest bij de mensen thuis werd gerookt en ik heb nu last van de keel want je rookt mee .

Nou maar 6 uurtjes slaap gehad wordt een erg rustig dagje voor mij .

morgen vroeg wegen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 sep 2018 7:51    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Deeltje, gelukkig weten jullie nu wat meer en hopelijk kan de operatie snel plaatsvinden. Roken, alcohol, eten, allemaal verslavingen en als het in het hoofd niet rond komt is het lastig om er weerstand aan te geven.

Stoppen met roken, maar ook drinken lijkt mij net zo lastig als je eten onder controle te krijgen. Ga maar eens ergens naar toe, er is er altijd wel 1 die rookt of drinkt. En als dat je zwakke punt is, moet het in het hoofd goed zitten. Anders begint dat te malen en dat kan ook weer lijden tot zwichten voor.

Wij zijn weer terug van de vakantie, Deeltje wij zaten geloof ik vlak bij jullie in de buurt. Wij waren een week in Groenlo en zijn ook nog naar Enschede geweest. Nu weer thuis, alles weer wat in het gareel en morgen onze dochter weer naar school. Ik heb van alles gehad en genoten, vreesde een beetje voor de weeg maar dat viel me reuze mee. 127.3 gaf deze gisteren aan en dat na een heerlijke chinese maaltijd vrijdagavond.
Nu morgen dus weer aan de slag. Ik wil letten op de koolhydraat-inname. Dus brood minderen, en als ik brood neem dan geen zoetbeleg. En anders een soep met cracker, of iets in die trant. Warm eten doe ik gewoon mee, maar pasta en rijst in de volkoren variant en minder daarvan en wat meer zelfgemaakte saus. Toetjes ook even niet, in de middag een schaal yoghurt met wat fruit of noten. Nou dan moet het goed komen. Voor man en dochter haal ik krenten-of musli brood voor bij de thee, ook zij maar even geen koek bij de thee.
Morgen ook wegen en doorgeven, en anders maar net zoals ik hier ook al heb gelezen bijhouden wat er naar binnen gaat.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 sep 2018 16:52    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Eliza, misschien is dit gewicht ook wel wat bij jou lichaam past dat het daarom zo schommelt. Veel te zwaar ben je niet, maar het is goed dat je er op let en dat je tussen de 70 en 75 in blijft schommelen.
Voor mij is een gezond gewicht meende ik 75, maar ik weet dat dat niet voor mij is weggelegd. Ik hoop ooit eens onder de 100 te mogen komen, tussen de 90 en 95 is voor mij waarschijnlijk al een heel mooi gewicht.
Kijk ook naar waar jij je goed bij voelt. Wat voorgeschreven wordt moet ook kunnen en lukken.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 sep 2018 17:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 70, 71, 72  Volgende
Pagina 44 van 72